Kiro91
Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
6 år (2019), 5 år (2021) og 2 år(2023)Hva er alderen på dine tre?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 år (2019), 5 år (2021) og 2 år(2023)Hva er alderen på dine tre?![]()
Jeg ser jo noe her8DPO her, akkurat en uke til ikm, og testetøsen er i gang.
Nå kan jeg en en antydning, og 8DPO er jo tidlig og dette bilde ble tatt innenfor fristen.
Håper den blir sterkere i morgen
UffMorgen 11 DPO og negativ test. Nå tenker jeg neste test blir etter IKM eventuelt, det er så hardt med de negative testene.
Akkurat nå gir ting lite mening, det er ingen tegn til mens, tempen holder seg høy men testene er helt blanke. Det er ordentlig frustrerende opplegg dette her.

Jeg syns det ser ut som som det er en fin stigning!Sniker.
Vis vedlegget 481216
Er dette er grei økning, føler den burde vært sterkere? Øverste tatt onsdag, og nederste tatt 3 dager senere, i dag lørdag.
Har mistet så mange ganger/hatt kjemiske, så tørr ikke glede meg.

Ikke sant, jeg tissa på en rett etter (finnes det et klinisk ord for testetøs?Jeg ser jo noe herHåper den blir sterkere i morgen
![]()
) og den var blank men klart ikke så rart det etter drikke og mat og 15-20 min siden siste test 
Det blir en fin aldersforskjell ja6 år (2019), 5 år (2021) og 2 år(2023)hva med deg?
![]()

trenger å se mye sterkere streker, pga denne spottingen. Har bare øm korsrygg som jeg har hatt de siste dagene.Håper forsiktig for deg9 dpo: Greide å holde meg godt til urin nr 2 i dag og nå ser jeg svak strek, men veldig forsiktig med å håpe for noetrenger å se mye sterkere streker, pga denne spottingen. Har bare øm korsrygg som jeg har hatt de siste dagene.
Vis vedlegget 481219Vis vedlegget 481220Vis vedlegget 481221
TakkHåper forsiktig for deg![]()
det blir noen nervepirrende dager, men veldig klar over at det fort ikke blir noe av, så sånn sett er forhåpningene laveJa det skjønner jeg veldig godtTakkdet blir noen nervepirrende dager, men veldig klar over at det fort ikke blir noe av, så sånn sett er forhåpningene lave
Syns de ser fine ut for 12 dpo! Kan hende det tar litt tid å bygge opp?12 dpo og kjempe frustrert over hvor svake de er. Skulle ønske jeg kunne gledet meg over at det faktisk er en strek.
Vis vedlegget 481224
Er de begge 12 dpo? Hvordan er de sammenlignet med tidligere tester? Håper de blir sterkere snart!Ja, det er begge 12. Måtte plukke med meg make sure da jeg var på butikken isted, for å få en "second opinion". Synes de er like som i går, men stigning fra dagen før. Får bare vente og se.Syns de ser fine ut for 12 dpo! Kan hende det tar litt tid å bygge opp?Er de begge 12 dpo? Hvordan er de sammenlignet med tidligere tester? Håper de blir sterkere snart!
Hvordan går det med deg nå Juliett?Kan det stemme?? 9DPO, ser litt mer rosa ut i virkelighetenklarer ikke å slutte å skjelve!

Disse ser veldig fine ut12 dpo og kjempe frustrert over hvor svake de er. Skulle ønske jeg kunne gledet meg over at det faktisk er en strek.
Vis vedlegget 481224
Ser ut som mine da jeg var 12 dpo med sønnen12 dpo og kjempe frustrert over hvor svake de er. Skulle ønske jeg kunne gledet meg over at det faktisk er en strek.
Vis vedlegget 481224