IKM uke 13 & 14

Morgen 11 DPO og negativ test. Nå tenker jeg neste test blir etter IKM eventuelt, det er så hardt med de negative testene.

Akkurat nå gir ting lite mening, det er ingen tegn til mens, tempen holder seg høy men testene er helt blanke. Det er ordentlig frustrerende opplegg dette her.
Uff:( dette er vanskelig og frustrerende, god klem til deg :Heartpink

Sniker.

IMG_7694.jpeg

Er dette er grei økning, føler den burde vært sterkere? Øverste tatt onsdag, og nederste tatt 3 dager senere, i dag lørdag.
Har mistet så mange ganger/hatt kjemiske, så tørr ikke glede meg.

9 dpo: jeg trodde ikke det var vits å ta noe test i dag med spottingen (mørkere brun/rød i dag) men jeg ser antydning til nooooe? Det er vanlig Makesure, ikke fått noe skygge på det før. Det ble først synlig 6-7 min etter.. skal ta en senere i dag, må ut og kjøpe tester. Men spottingen fra før er jo lite lovende tror jeg for noe å feste seg og bli der
IMG_9886.jpeg
IMG_9884.jpeg

Endelig greid å koble litt ut her, bare innom for å sjekke hvordan det går med andre siden jeg startet tråden. Får håpe jeg kommer håpefull inn i tråden etter hvert, men litt godt å ikke håpe for mye. Her er det mye murring og stikking nedentil. Kjennes nesten ut som livmor/underlivet er litt betent, egentlig ganske merkelig. Ingen magefølelse på gang, så tenker det er forberedelse på mens. Tok test imårres i tilfelle, den er helt hvit. :)

Syns de ser fine ut for 12 dpo! Kan hende det tar litt tid å bygge opp? :Heartpink Er de begge 12 dpo? Hvordan er de sammenlignet med tidligere tester? Håper de blir sterkere snart!
Ja, det er begge 12. Måtte plukke med meg make sure da jeg var på butikken isted, for å få en "second opinion". Synes de er like som i går, men stigning fra dagen før. Får bare vente og se.:)

Back
Topp