Enig i at hu må stå opp snartLigament smerter er jo et stort tegn syns jeg! Jeg har aldri hatt det heller når jeg for eks går opp fra sofaen raskt uten å være gravidnå må du stå opp og ta en test!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i at hu må stå opp snartLigament smerter er jo et stort tegn syns jeg! Jeg har aldri hatt det heller når jeg for eks går opp fra sofaen raskt uten å være gravidnå må du stå opp og ta en test!
![]()

RFSU test?
Jeg brukte de når jeg testet positivt med minste og opplevde aldri en strek med mindre det var positivt. RFSU er trege med fargestoffet så jeg ventet gjerne 10 min +++ før endelig svar.
Haha, fikk meg en god latter på sengenLigament smerter er jo et stort tegn syns jeg! Jeg har aldri hatt det heller når jeg for eks går opp fra sofaen raskt uten å være gravidnå må du stå opp og ta en test!
![]()

Definitivt en strek der iallfall!Okey… jeg blir ikke klokere her nei, ser streken mye tydeligere på babyplan sin i dag enn i går. Tom for makesure… så nå er jeg på vei til butikken for å se om de har den der haha. Hva tror dere ? Husk at testene mine var blenda hvite på lørdagen.
Dette blir da min tredje baby hvis dette er en babystrek som er et uhell oppi p pille kluss. Kanskje et mirakel![]()
Vet du hvor mange DPO du er?Okey… jeg blir ikke klokere her nei, ser streken mye tydeligere på babyplan sin i dag enn i går. Tom for makesure… så nå er jeg på vei til butikken for å se om de har den der haha. Hva tror dere ? Husk at testene mine var blenda hvite på lørdagen.
Dette blir da min tredje baby hvis dette er en babystrek som er et uhell oppi p pille kluss. Kanskje et mirakel![]()
Dumt med testene i dag men jeg har troa! Det kan være sen implantasjon og litt treg hcg! Så lenge tempen er oppe og TR holder seg borte er det håp.Hadde gitt mer mening med temp dip i dag og ikke dette hoppet jeg fikk.

Defintivt rosa strek!Okey… jeg blir ikke klokere her nei, ser streken mye tydeligere på babyplan sin i dag enn i går. Tom for makesure… så nå er jeg på vei til butikken for å se om de har den der haha. Hva tror dere ? Husk at testene mine var blenda hvite på lørdagen.

Aner ikke, fordi jeg gikk egentlig på p-piller.. og hadde en kjemisk forrige uke. Blodprøve 18 mars var 0,4 testet ut den streken to dager etterpå. Så helt blank på lørdagen 21 mars. Så derfor dette er litt sånn hæ? Er det mulig i det hele tatt? Legen sa jeg skulle teste en uke etterpå så da gjorde jeg det og ser nå en svak strek som jeg ikke skjønner noen ting avVet du hvor mange DPO du er?

Veldig sant og vi blir nok litt forvirret av «alle» som tester positivt tidlig her inne. Statistisk sett så har flertallet implantasjon 9 DPO og første positive test 10/11 DPO så jeg er langt i fra ute enda - men for hver negative test så føler man det.Dumt med testene i dag men jeg har troa! Det kan være sen implantasjon og litt treg hcg! Så lenge tempen er oppe og TR holder seg borte er det håp.![]()

Samme her, hvor mange dpo er du?Syntes dagene går litt vel sakte. Håper helgen får fort og at jeg klarer vente til 31 med å ta første test. Blir litt revet med når så mange tester tidlig. Men vet psyken nin ikke har gitt av å begynne så tidlig. Men veldig kjekt å se på andre sine tester foreløpig![]()
En plass mellom 6 og 8 tror jegSamme her, hvor mange dpo er du?