IKM uke 13 & 14

Tidlig test analyse i dag; kan hvis jeg legger godviljen til skimte en strek, sjukt svak og usikker på om det er skygge eller ei.

Vet at babyplan tidligtest gir fort skyggestreker så har ikke tenkt til å hoppe i taket og juble da det er veldig tidlig fortsatt :hilarious:

Så tar en knakende rolig fredag i dag og et håp om en rolig dag på jobb! Gårsdagen var hektisk mildt sagt!
Nå er det straks PÅSKEFERIE! :love7

Ha en fin dag alle sammen!
Hilsen testetøsa :knegg::love2

RFSU test?

Jeg brukte de når jeg testet positivt med minste og opplevde aldri en strek med mindre det var positivt. RFSU er trege med fargestoffet så jeg ventet gjerne 10 min +++ før endelig svar.
Ligament smerter er jo et stort tegn syns jeg! Jeg har aldri hatt det heller når jeg for eks går opp fra sofaen raskt uten å være gravid :excited001nå må du stå opp og ta en test! :joyful:
Haha, fikk meg en god latter på sengen :hilarious:

Det var ingen streker på testene mine på morgenen i dag, utrolig kjipt! Både RFSU og babyplan tidlig.

Er 10 dpo i dag, så nå har jeg en fot ute av gamet. Men likevel ikke helt ute før TR kommer og hun er det ingen tegn til så lagt.

Jeg hadde temp hopp i dag og ikke dip så det er jo litt interessant. Men jeg har ikke veldig trua nå.

Hadde gitt mer mening med temp dip i dag og ikke dette hoppet jeg fikk.

Vedlegg

• IMG_5085.jpeg
    IMG_5085.jpeg
    241,2 KB · Visninger: 31
Okey… jeg blir ikke klokere her nei, ser streken mye tydeligere på babyplan sin i dag enn i går. Tom for makesure… så nå er jeg på vei til butikken for å se om de har den der haha. Hva tror dere ? Husk at testene mine var blenda hvite på lørdagen.
Dette blir da min tredje baby hvis dette er en babystrek som er et uhell oppi p pille kluss. Kanskje et mirakel :joyful:

Vedlegg

• IMG_5949.jpeg
    IMG_5949.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 55
Okey… jeg blir ikke klokere her nei, ser streken mye tydeligere på babyplan sin i dag enn i går. Tom for makesure… så nå er jeg på vei til butikken for å se om de har den der haha. Hva tror dere ? Husk at testene mine var blenda hvite på lørdagen.
Dette blir da min tredje baby hvis dette er en babystrek som er et uhell oppi p pille kluss. Kanskje et mirakel :joyful:
Definitivt en strek der iallfall!

Vet du hvor mange DPO du er?

Defintivt rosa strek! :excited001:joyful:

Vet du hvor mange DPO du er?
Aner ikke, fordi jeg gikk egentlig på p-piller.. og hadde en kjemisk forrige uke. Blodprøve 18 mars var 0,4 testet ut den streken to dager etterpå. Så helt blank på lørdagen 21 mars. Så derfor dette er litt sånn hæ? Er det mulig i det hele tatt? Legen sa jeg skulle teste en uke etterpå så da gjorde jeg det og ser nå en svak strek som jeg ikke skjønner noen ting av :dead:

8 dpo: her er det supernegativ test i morges, ikke sett noe mer spotting men det kommer vel utover dagen. Tenker jeg gir det 2 dager til realistisk sett men er det ikke noe 10 dpo er det over og ut for denne runden :( angrer på at jeg ikke fortsatte med Progesteron, får prøve igjen neste runde
IMG_9878.png

Dumt med testene i dag men jeg har troa! Det kan være sen implantasjon og litt treg hcg! Så lenge tempen er oppe og TR holder seg borte er det håp. :Heartpink
Veldig sant og vi blir nok litt forvirret av «alle» som tester positivt tidlig her inne. Statistisk sett så har flertallet implantasjon 9 DPO og første positive test 10/11 DPO så jeg er langt i fra ute enda - men for hver negative test så føler man det.

Men som du sier og, høy temp og fravær av TR så er det håp ❤️

9 dpo her. Ikke testa enda. Holdt meg beinhard :cool: Har hatt megasære drømmer de to siste nettene. Samt den dårlige bodybatteryen på klokka de tidligere nettene (den var bra igjen nå da). Men får litt trua likevel den runden her nå, selv om jeg ikke følte jeg fikk fanga EL helt denne runden.
I morgen blir det test!

Okey en annen type tidlig test. Ser absolutt den rosa streken, men forstår det fortsatt ikke hvordan det er mulig. Her er vel beviset på at det er aldri forsent å teste positivt 18 dager etter samleie og en rar kjemisk inni der.. spørs om dette er noe å juble over enda. Skal ta en digital til helgen så til legen på mandag hvis det fortsetter sånn.

Vedlegg

• IMG_6002.jpeg
    IMG_6002.jpeg
    631,5 KB · Visninger: 63
  • IMG_6022.jpeg
    IMG_6022.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 64
Last edited:
Altså, jeg er så forbanna. Samboer har fri fredager, og skulle for engangsskyld hjelpe meg på morgenen med både barn og hund før barnehagen og før jeg skal på jobb. Så presterer han å si at jeg kunne venta med å dusje til han hadde kjørt guttungen i barnehagen, og at jeg kunne pent gå tur med hunden. Noe han fint kunne gjort etter levering i barnehage.

Jeg pleier egentlig aldri å være sur over slike ting, men fy faen jeg ble FLY forbanna og tok med bikkja på tur i sinne :laughing002

Har sagt unnskyld begge to da for dette, men likevel!! Nå er det mye hormoner.

Og bare for å toppe det hele så greide jeg å lage hjemmelaget pizza på MATPAPIR istedenfor bakepapir i går, så hele pizzaen satt bom fast i papiret. Det var bare helmaks, og jeg blei så sinna!!! Godt at man kan le av det idag:laughing025

Syntes dagene går litt vel sakte. Håper helgen får fort og at jeg klarer vente til 31 med å ta første test. Blir litt revet med når så mange tester tidlig. Men vet psyken nin ikke har gitt av å begynne så tidlig. Men veldig kjekt å se på andre sine tester foreløpig :happy:

Syntes dagene går litt vel sakte. Håper helgen får fort og at jeg klarer vente til 31 med å ta første test. Blir litt revet med når så mange tester tidlig. Men vet psyken nin ikke har gitt av å begynne så tidlig. Men veldig kjekt å se på andre sine tester foreløpig :happy:
Samme her, hvor mange dpo er du?

Er det flere som opplever at utfloden drypper, nesten renner ut av deg? Hva betyr det i syklusen? Er det et bra eller dårlig tegn?

Er en stund siden jeg har opplevd det nå og jeg lurer på om sist var i sist svangerskapet.

Back
Topp