IKM uke 13 & 14

Det var er ganske bra hopp nå da, krysser fingrene @Himmelmamma :Heartpink

3 dpo her og fått første ordentlige krysset, fornøyd med å få igjen noe for å bli vekt 06:00 hver morgen for temping:smiley-ashamed004

Jeg syns ikke temphoppen er noe særlig høy da? Tenker automatisk at det er pga lavt progesteron kanskje? Skal starte på Utrogestan i kveld og håper det hjelper på spottingen fra 8 dpo. Spennende! Vis vedlegget 480948
Veldig fin graf dette da ❤️

Vel.
Jeg er 2DPO i dag. Positiv el test torsdagsmorning.
Så har tatt to g-tester allerede. Erre mulig? JEG VET at det ikke blir noe strek, men er jo helt tulling nå! :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Så jeg har gitt alle testene til mannen min og sagt at han kan gi de tilbake onsdag i påskeuken siden IKM er påskeaften.

Altså, si at du er en testetøs uten å si det liksom :hilarious::hilarious::hilarious:

Gi meg styrke i DPO-land og wish me luck :angelic::joyful::Heartbigred:shy:

Kjedelig å ikke vite eksakt når EL var @tantediddi ! Jeg fikk heller ikke noe pos på testene, men vurderte ut ifra utflod, som ble bekreftet av temping. Såndet høres jo ut som noe har skjedd men at du ikke fanget opp noe klar pos?

@Kiro91 Hver gang jeg ser noen nevne drømmer i dpo land så tenker jeg gravidtet! Var en av mine tidligere symptomer, snart kan du teste, spennende! :joyful:

Ja, det er teorien min. Synes kroppen gir tydelige symptomer på det. Så skulle jeg tippa er jeg 3-5 dpo nå. Såfall har vi noen aksjer greit plasser. Hvis eggløsning plutselig er forsinka så utgår denne pp vil jeg tro. Satser på at uka går fort og at formen min tar seg opp noe. Jeg er ikke helt i form, føler meg nesten gravid (kvalm, uggen, oppblåst, annerledes, emosjonell). Men det er jo høyst sannsynlig altfor tidlig å merke noe uansett :bag: så satser på det bare er dagens form, så kan det heller komme tilbake sammen med en positiv test nærmere påske :laughing002

6 dpo og er blitt kjempe forkjølet. Jeg har også de rareste drømmene, men om det er pga forkjølelsen eller et tegn det vet jeg ikke. Grugleder meg til å teste på onsdag og er redd for at at jeg kommer til å få et skikkelig smell når testen er negativ. Er så klar for å fortsette reisen :)

Har også fått svar fra prøvene jeg tok hin dagen hos gynekolog. Fikk svar at blodprøvene kunne tyde på pcos*har lange sykluser), men ikke ultralyden. Og at jeg ikke trengte blodfortynnende i nytt svangerskap. Fikk en resept på blodfortynnende på lav dose før resultatet og har hentet ut, men da har det kanskje ikke noe for seg å bruke der. Føler det ikke var noe tydelig svar på hvorfor jeg mistet ihvertfall..
Ooooh så spennende :happy: jeg hadde også skikkelig rare drømmer de første DPO dagene nå. Ser at jeg fortsatt driver og ligger i REM-søvn selvom jeg ikke husker at jeg har drømt de siste dagene. Krysser fingrene for at det går veien for oss denne runden :Heartblue

Leit å høre om PCOS, da. Det har jeg også. Men har fått teste noen støttemedisiner denne runden for å stabilisere syklusen, så håper det funker :happy:

Sniker meg på her.

Jeg fødte i januar, lille Emil som ble født stille ❤️ Fikk full melkeproduksjon og jeg fikk beskjed om å ikke ta på brystene, ha de veldig varme - for eksempel ikke dusje veldig varmt, gjerne ha på sports-bh.

Det ga seg til slutt og gikk over til en dråpe her og der, nå er det så å si helt borte og jeg har fått tilbake mens og eggløsningen - følger tempen for å få det bekreftet men har også tatt blodprøver for å sjekke produksjon av progesteron.

Håper det løser seg for deg ❤️ Det er noe umenneskelig å skulle gå igjennom slikt.
Så utrolig trist at dere mistet lille Emil, kondolerer :Heartred Det er ikke sånn det skal gå…Helt enig i at det er umenneskelig.

Takk for råd og at du deler, skal teste det. Godt melka stoppet og du har fått igjen syklusen din, krysser fingre og tær for dere :Heartred

Kan det stemme?? 9DPO, ser litt mer rosa ut i virkeligheten :nailbiting: klarer ikke å slutte å skjelve!

Vedlegg

• IMG_2043.jpeg
    IMG_2043.jpeg
    657,7 KB · Visninger: 69
Sjansen for at jeg har eggløsning i dag når jeg har hatt el-test morgen og kveld de siste dagene som er kjempesvak? Tror som nevnt at jeg egentlig er i dpo-land, men fikk plutselig stikking på en side nedentil som ligner på el-smerter. Passer i så fall veldig dårlig, så nå ble jeg litt stressa for at hele pp ryker hvis det er det jeg kjenner :oops:

Vedlegg

• IMG_0917.jpeg
    IMG_0917.jpeg
    203,7 KB · Visninger: 13
Sjansen for at jeg har eggløsning i dag når jeg har hatt el-test morgen og kveld de siste dagene som er kjempesvak? Tror som nevnt at jeg egentlig er i dpo-land, men fikk plutselig stikking på en side nedentil som ligner på el-smerter. Passer i så fall veldig dårlig, så nå ble jeg litt stressa for at hele pp ryker hvis det er det jeg kjenner :oops:
Jeg er ikke noe ekspert her, men er det ikke mulig å legge inn noen raske aksjer i dag eller, i tilfelle EL er sen? :smiley-ashamed004

Back
Topp