IKM uke 13 & 14

*sniker* Har du hatt LH tester som har vært svakere men nå blitt sterkere? Jeg klarte ikke å finne LH topp etter min SA i januar pga hcg rester slo ut på LH testene, og det var variasjoner i styrke pga urinkonsentrasjon. Tror det kan være lurt å fortsette å teste og ha samleie typisk annehver dag bare for å være sikker. Jeg misset faktisk aksjelegging på min eggløsning i januar fordi jeg trodde den hadde vært så vi stoppet å ha samleie.
Neeei, jeg har liksom kobla litt ut denne måneden :bag: tenkte det var tull teste LH før G.test var nærmest usynlig, men så skjønner jeg nå at G.test kan gi utslag på ganske mye mindre hcg enn først tenkt (tidligtest babyplan) så burde vel testet LH tidligere.

Men men, skjer det så skjer det. Sambo har blitt syk så ser ut som aksjelegging er på hylla for the time being.

Vil egentlig at eggløsning blir noe senere, fordi OM dette faktisk er eggløsning risikerer jeg første mens etter MA i påskedagene og da får jeg ikke meldt det inn.

Neeei, jeg har liksom kobla litt ut denne måneden :bag: tenkte det var tull teste LH før G.test var nærmest usynlig, men så skjønner jeg nå at G.test kan gi utslag på ganske mye mindre hcg enn først tenkt (tidligtest babyplan) så burde vel testet LH tidligere.

Men men, skjer det så skjer det. Sambo har blitt syk så ser ut som aksjelegging er på hylla for the time being.

Vil egentlig at eggløsning blir noe senere, fordi OM dette faktisk er eggløsning risikerer jeg første mens etter MA i påskedagene og da får jeg ikke meldt det inn.
Da kan det være lurt å fortsette å teste ja, jeg var overrasket over hvor svak hcg test ble til sterk LH test, du kan jo se litt på mine tester i min dagbok fra januar hvis interessert på eks. side 141, får ikke til å linke siden jeg bruker babyverden app og ikke nettside.

Mener å huske at det skjedde med oss og, at mannen ble syk da også så det stoppet oss litt. Jeg har kjøpt inn uringlass og engangsprøyter for neste gang han får manflu :laughing002 Flere her inne som har blitt gravid på den måten faktisk :smiley-bounce012

Ja, man blir endret for alltid, det burde fra naturens side ikke være mulig at barn dør før foreldrene sine :Heartred

Det stikker/jobber på en måte, men har ikke begynt å sprenge ordentlig eller lekke. Men husker det som litt samme følelsen som da melkeproduksjonen startet for min egne lille. Kjenner det hver gang jeg har holdt hun og i noen dager etter!
Nei det burde ingen få oppleve :Heartred :confused:

Kanskje legen eller noen vet noe om dette.. Håper for deg at du blir fort gravid igjen :Heartred

Veldig svakt positivt 9dpo på babyplan tidligtest er det tidligste. Med datter tokk jeg bare test to dager etter IKM og bare den dagen :playful:
Hehehe det var litt sånn før for meg, at man kunne ta én test også var det greit :happy: Nå har det gått noen pakker siden vi ble prøvere.

Men så sterk strek på 8DPO da, det må være et godt tegn :love2

Hehehe det var litt sånn før for meg, at man kunne ta én test også var det greit :happy: Nå har det gått noen pakker siden vi ble prøvere.

Men så sterk strek på 8DPO da, det må være et godt tegn :love2
Hadde egentlig tenkt å vente litt lenger, men var veldig greit å ha noe å sammenligne med i dag
Ja, håper virkelig på det, mistet tre ganger nå.

Da kan det være lurt å fortsette å teste ja, jeg var overrasket over hvor svak hcg test ble til sterk LH test, du kan jo se litt på mine tester i min dagbok fra januar hvis interessert på eks. side 141, får ikke til å linke siden jeg bruker babyverden app og ikke nettside.

Mener å huske at det skjedde med oss og, at mannen ble syk da også så det stoppet oss litt. Jeg har kjøpt inn uringlass og engangsprøyter for neste gang han får manflu :laughing002 Flere her inne som har blitt gravid på den måten faktisk :smiley-bounce012
Engsngssprøyter og uringlass er i hus :laughing002 Var anbefalingen fra fertilitetsklinikken å prøve den metoden før vi gikk i gang med IVF. Satt ikke den gang, men hvem vet, plutselig skjer det.

Får fortsette teste - sjekka dagboka di, og mine g.tester ser en del sterkere ut.

Skal til privat UL neste torsdag for å sjekke forholdene, så kan jo også be om en måling av HCG samtidig :Heartred

Ja, tidligtestene er håpløse på skygger. Men aldri fått sånn rosafarge på skygge før. Wæææ kanskje pulsøkningen på natt er pga noe og, puls på 81 natt til 6dpo, 71 natten etter og 75 i natt. Fikk puls på 148 av å skifte på sengen i går :playful:
Herlighet. Tenk om. Å det ser jo virkelig slik ut. Har troa pø deg og dette :)

Kjenner meg veldig igjen i alt du sier, vanskelig med jobb igjen (fortsatt delvis sykemeldt), det å ha gledet seg til mellom annet jul med baby, triggere over alt og at det å bli gravid igjen er kjempeskummelt, men er det håpet som gjør at man holder seg oppe.

Helt enig! Sender en stor klem og håper på en lys fremtid :Heartred
Jeg har heldigvis en fleksibel jobb og forståelsesfull sjef. Så klaree derfor å stå i det fullt. Forstår du ikke gjør det :Heartred Ja, det er det dom holder oss oppe nå. Håpet og troen på at vi vil få ett nytt barn. Ingen erstatter det man mistet, men ønsket omå få den familien man ønsker. Det kan skje.

Har ikke helt troa denne runden selv. Litt redd for at vi ikke traff på EL. Men gir ikke opp. En stor god klem til deg også.

Off, det er vondt å høre at du også har måttet gjennom dette :Heartred Hvor langt var du på vei? Gjorde du noe spesielt for å få melka til å stoppe, eller stoppet det bare med tiden?
Sniker meg på her.

Jeg fødte i januar, lille Emil som ble født stille ❤️ Fikk full melkeproduksjon og jeg fikk beskjed om å ikke ta på brystene, ha de veldig varme - for eksempel ikke dusje veldig varmt, gjerne ha på sports-bh.

Det ga seg til slutt og gikk over til en dråpe her og der, nå er det så å si helt borte og jeg har fått tilbake mens og eggløsningen - følger tempen for å få det bekreftet men har også tatt blodprøver for å sjekke produksjon av progesteron.

Håper det løser seg for deg ❤️ Det er noe umenneskelig å skulle gå igjennom slikt.

Det er fort gjort å henge seg opp i dette krysset man skal få på FF, men jeg har skjønt at jeg har en «slow rise» etter eggløsning men i dag kom tempen seg skikkelig på 4 DPO - forrige syklus fikk jeg ikke det før 9 DPO. Håper den holder seg fin og høy nå, blir spennende å tempe i morgen og kanskje få på plass dette krysset.

Håper vi alle tester positivt denne runden! ❤️

Vedlegg

• IMG_5034.jpeg
    IMG_5034.jpeg
    278,8 KB · Visninger: 17
Det var er ganske bra hopp nå da, krysser fingrene @Himmelmamma :Heartpink

3 dpo her og fått første ordentlige krysset, fornøyd med å få igjen noe for å bli vekt 06:00 hver morgen for temping:smiley-ashamed004

Jeg syns ikke temphoppen er noe særlig høy da? Tenker automatisk at det er pga lavt progesteron kanskje? Skal starte på Utrogestan i kveld og håper det hjelper på spottingen fra 8 dpo. Spennende!
IMG_9764.png

6 dpo og er blitt kjempe forkjølet. Jeg har også de rareste drømmene, men om det er pga forkjølelsen eller et tegn det vet jeg ikke. Grugleder meg til å teste på onsdag og er redd for at at jeg kommer til å få et skikkelig smell når testen er negativ. Er så klar for å fortsette reisen :)

Har også fått svar fra prøvene jeg tok hin dagen hos gynekolog. Fikk svar at blodprøvene kunne tyde på pcos*har lange sykluser), men ikke ultralyden. Og at jeg ikke trengte blodfortynnende i nytt svangerskap. Fikk en resept på blodfortynnende på lav dose før resultatet og har hentet ut, men da har det kanskje ikke noe for seg å bruke der. Føler det ikke var noe tydelig svar på hvorfor jeg mistet ihvertfall..

Ganske sikker på at jeg bare har missa el på test. Gikk fra kjempeform, utflod, stikking og press nedentil i et par dager til å bli veldig sensitiv, ingen utflod og litt oppblåst. + at jeg ser testene har blitt svakere, selv om jeg ikke har fått utslag på positiv. Så føler det har skjedd el i starten/midten av uka og at kroppen jobber med noe. Kanskje det at jeg ikke vet hvor mange dpo gjør dagene mindre seige, vi får se hvordan det utvikler seg :nailbiting:

Kjedelig å ikke vite eksakt når EL var @tantediddi ! Jeg fikk heller ikke noe pos på testene, men vurderte ut ifra utflod, som ble bekreftet av temping. Såndet høres jo ut som noe har skjedd men at du ikke fanget opp noe klar pos?

@Kiro91 Hver gang jeg ser noen nevne drømmer i dpo land så tenker jeg gravidtet! Var en av mine tidligere symptomer, snart kan du teste, spennende! :joyful:

Back
Topp