IKM uke 13 & 14

Åh!! Men da er det jo stigning da! Woooow! :love017
Kan stemme overens med det store tempfallet mitt på 6 og 7dpo. Kjente press og stikk og, men tenkte det var pga Cyclogesten. Tenkte det samme med kvalmen. Uff og jeg som klikket på samboer i gårkveld og nesten gjorde det slutt, var kanskje hormoner

Oi det hadde jeg ikke forventa med den grafen??? Hvordan var temp i dag?
Ja, var kanskje festedipp da. Legger ved grafen jeg fikk forrige graviditet. Temp litt opp i dag

Vedlegg

• Screenshot_20260321_083041_FF.jpg
    Screenshot_20260321_083041_FF.jpg
    313,9 KB · Visninger: 37
Og make sure vanlig er veldig bra, som tidligtester syns jeg!

Så spennende! Krysser fingrene :love017
Ja, tidligtestene er håpløse på skygger. Men aldri fått sånn rosafarge på skygge før. Wæææ kanskje pulsøkningen på natt er pga noe og, puls på 81 natt til 6dpo, 71 natten etter og 75 i natt. Fikk puls på 148 av å skifte på sengen i går :playful:

Jeg sniker litt forsiktig her :sorry:
Fikk denne testen i dag. Positiv eggløsningstest på digital, men Premom mener ikke den teststripsen er positiv da. Hadde en følelse, fordi det har jobba litt i eggstokkene siste dagene.

Men! Jeg er bare 17 dager etter MA og har fremdeles svak positiv graviditetstest.

Blir jeg lurt? :nailbiting:
IMG_4067.jpeg

10 måneder siden her. Det har tatt tid. Å har vært kjempetungt å komme tilbake og funke i jobb igjen. Da jeg skulle så vært hjemme med en baby, og det minner meg om det jeg mista. Så er det noen dager som er ekstra vonde. Jula, morsdagen etc. Jeg begynte å prøve på senhøsten, trengte ett halvt år før jeg klarte å hoppe i det igjen. Tenkt mye på det å skulle gå gravid igjen og hvilken annen frykt det vil bli denne gangen, kontra alle de andre svangerskapene. Men at jeg engang skal bli gravid igjen er også det som har klart å holde meg oppe. Så nå gjør hver TR vondt.

Hvordan kjenner du på ting nå da? Jeg føler så med alle som opplever dette. Vi skulle så ha sluppet alle sammen :Heartred
Kjenner meg veldig igjen i alt du sier, vanskelig med jobb igjen (fortsatt delvis sykemeldt), det å ha gledet seg til mellom annet jul med baby, triggere over alt og at det å bli gravid igjen er kjempeskummelt, men er det håpet som gjør at man holder seg oppe.

Helt enig! Sender en stor klem og håper på en lys fremtid :Heartred

Nesten 4 mnd. Måtte ta abort pga sykdom hos foster + truende spontanabort, navlesnor som ikke var riktig festet og foster fikk ikke næring, stort hematom mellom luvmorvegg og morkake som gradvis løsnet morkake ++. Nei, gjorde ikke noe for å stoppe det fordi jeg ikke visste det var et alternativ. Men har vært (og er) utrolig heldige med jordmor som jeg fortsatt har hyppige gode samtaler med ,og hun var til like god hjelp og støtte under den prosessen slm hun er nå under prøveperioden. Det hjelper masse❤️
For et komplisert og vanskelig forløp å måtte stå i, kondolerer :Heartred Glad du har en god jordmor som gir støtte! Håper masse for at det går bra fremover med ny spire og terminbaby :Heartred

Jeg sniker litt forsiktig her :sorry:
Fikk denne testen i dag. Positiv eggløsningstest på digital, men Premom mener ikke den teststripsen er positiv da. Hadde en følelse, fordi det har jobba litt i eggstokkene siste dagene.

Men! Jeg er bare 17 dager etter MA og har fremdeles svak positiv graviditetstest.

Blir jeg lurt? :nailbiting:
Vis vedlegget 480921
*sniker* Har du hatt LH tester som har vært svakere men nå blitt sterkere? Jeg klarte ikke å finne LH topp etter min SA i januar pga hcg rester slo ut på LH testene, og det var variasjoner i styrke pga urinkonsentrasjon. Tror det kan være lurt å fortsette å teste og ha samleie typisk annehver dag bare for å være sikker. Jeg misset faktisk aksjelegging på min eggløsning i januar fordi jeg trodde den hadde vært CD17 så vi stoppet å ha samleie men den kom faktisk CD19 tror jeg ifht tempingen:
IMG_7272.jpeg

Back
Topp