IKM uke 13 & 14

Peak var nok i gårkveld/natt og eggløsning i kveld. Trykket begynner å bygge seg opp igjen. Litt artig at lh og tempgrafen møttes i et punkt i går

Vedlegg

• Screenshot_20260313_160327_Gallery.jpg
    Screenshot_20260313_160327_Gallery.jpg
    309,7 KB · Visninger: 84
  • Screenshot_20260312_232242_Premom.jpg
    Screenshot_20260312_232242_Premom.jpg
    141,8 KB · Visninger: 89
  • Screenshot_20260313_160525_Premom.jpg
    Screenshot_20260313_160525_Premom.jpg
    223,2 KB · Visninger: 89
CD 17 i dag og jeg venter fortsatt på eggløsning. Begynner å lure på om det er en syklus uten at kroppen slipper egg og det er vanskeligere å holde håpet oppe for hver time som går. Alle LH testene mine er negative, utrolig kjipt!

Tempen er lav, LH er lav, jeg hadde tre dager med eggløsningsslim som ga seg, og nå har jeg hatt par dager med mye murringer.

Begynner å bli rimelig frustrert over denne syklusen :sorry:

CD 17 i dag og jeg venter fortsatt på eggløsning. Begynner å lure på om det er en syklus uten at kroppen slipper egg og det er vanskeligere å holde håpet oppe for hver time som går. Alle LH testene mine er negative, utrolig kjipt!

Tempen er lav, LH er lav, jeg hadde tre dager med eggløsningsslim som ga seg, og nå har jeg hatt par dager med mye murringer.

Det er så kjedelig når EL drøyer, en får liksom ingen pausedager. Håper EL kommer snart for deg. Fikk det ikke før på CD23 når det var litt kluss etter et tap

Det er så kjedelig når EL drøyer, en får liksom ingen pausedager. Håper EL kommer snart for deg. Fikk det ikke før på CD23 når det var litt kluss etter et tap

Ja det er skikkelig kjedelig, det er liksom nok venting i løpet av en syklus når man aktivt prøver.

Jeg eier ikke mye tålmodighet men smører meg med det jeg har igjen :smiley-ashamed004

Så kjedelig, det skjønner jeg er frustrende altså! Har tidvis hatt veldig sen eggløsning med eggløsning på dag 23 og sånn. Så håpet er ikke ute :Heartblue

Jeg bytter gruppe siden dette tok lengre tid enn jeg ønsket. 26 Dager siden SA og ingen el enda. Jeg var hos gyn i går han kunne ikke se noe rester, og jeg har en stor follikel, så el er rett rundt hjørnet. Merker også på kroppen at det nærmer seg, for slimmengden øker.:)

Legger inn sånn ca.

Kiro91- 34 - b4 - PP1 etter SA- El ca 15.3 - Ikm ca 29.3

Tester fra cd 4 til i dag cd7.

Ser jo nesten ut som at jeg har hatt eggløsning selvom testen ikke var like sterk som kontrollstreken, men kjenner magen jobber på så fortsetter å teste etter EL så får vi se :joyful:

Men noen som opplever at premom tar utydelige bilder av testene? Syns ikke bildene matcher hvordan de ser ut i virkeligheten liksom :bookworm: Syns de er sterkere i virkeligheten kontra på de bildene!

Vedlegg

• IMG_2230.jpeg
    IMG_2230.jpeg
    251,4 KB · Visninger: 154
Tester fra cd 4 til i dag cd7.

Ser jo nesten ut som at jeg har hatt eggløsning selvom testen ikke var like sterk som kontrollstreken, men kjenner magen jobber på så fortsetter å teste etter EL så får vi se :joyful:

Men noen som opplever at premom tar utydelige bilder av testene? Syns ikke bildene matcher hvordan de ser ut i virkeligheten liksom :bookworm: Syns de er sterkere i virkeligheten kontra på de bildene!
Denne foreksempel er fra den 12/03, og syns ikke den matcher bilde på premom.. :bookworm::bookworm:

Vedlegg

• IMG_2175.jpeg
    IMG_2175.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 34
Har fortsatt litt ømhet/press i eggstokk, så litt usikker på om egget slapp i går. Prøve å få til en siste runde med aksjer for sikkerhets skyld, bare ikke så lett når alle er syke
Ja, skulle sett oss i går.
Endelig lagt en unge, så bestemte eldstemann seg for å bli værende i stua etter alt vi skulle se på var ferdig så vi måtte vente til 00:30 :hilarious:

Er ikke lett å prøve å lage en til når man allerede har en skokk med unger :hilarious::hilarious: Vi bare ler av dette her :hilarious::Heartbigred

Og dagens form; har hatt «vondt» og stikninger på høyre side tidvis siden i går og vondt i korsryggen så jeg bare håper at det betyr at det er en påskekurv med egg som gjør seg klare :hilarious:

Gubben tror vi får tvillinger denne gangen siden vi skal prøve på en siste, og det er tvillinger i familien hans :joyful::hilarious:

Jeg bytter gruppe siden dette tok lengre tid enn jeg ønsket. 26 Dager siden SA og ingen el enda. Jeg var hos gyn i går han kunne ikke se noe rester, og jeg har en stor follikel, så el er rett rundt hjørnet. Merker også på kroppen at det nærmer seg, for slimmengden øker.:)

Legger inn sånn ca.

Kiro91- 34 - b4 - PP1 etter SA- El ca 15.3 - Ikm ca 29.3
Leit å høre at du har vært gjennom SA :confused:
Så bra at gyn kunne se at det var ny eggløsning på gang :Heartblue

Back
Topp