Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Clearblue digital eggløsningstest, jeg bruker den når jeg får sterke babyplan bare for å få det bekreftet uten å tolke strimleneÅå, se der ja! Så lur den digitale var! Hva er det for noe?

Det er så kjedelig når EL drøyer, en får liksom ingen pausedager. Håper EL kommer snart for deg. Fikk det ikke før på CD23 når det var litt kluss etter et tapCD 17 i dag og jeg venter fortsatt på eggløsning. Begynner å lure på om det er en syklus uten at kroppen slipper egg og det er vanskeligere å holde håpet oppe for hver time som går. Alle LH testene mine er negative, utrolig kjipt!
Tempen er lav, LH er lav, jeg hadde tre dager med eggløsningsslim som ga seg, og nå har jeg hatt par dager med mye murringer.
Begynner å bli rimelig frustrert over denne syklusen![]()
Det er så kjedelig når EL drøyer, en får liksom ingen pausedager. Håper EL kommer snart for deg. Fikk det ikke før på CD23 når det var litt kluss etter et tap

"maner til aktivitet i eggstokkene", nå må de jobbe påJa det er skikkelig kjedelig, det er liksom nok venting i løpet av en syklus når man aktivt prøver.
Jeg eier ikke mye tålmodighet men smører meg med det jeg har igjen![]()
Det er ClearBlue digital eggløsningstest. Tror den måler østrogen i tillegg til LH.Åå, se der ja! Så lur den digitale var! Hva er det for noe?

Oooh så gøyPeak var nok i gårkveld/natt og eggløsning i kveld. Trykket begynner å bygge seg opp igjen. Litt artig at lh og tempgrafen møttes i et punkt i går

Så kjedelig, det skjønner jeg er frustrende altså! Har tidvis hatt veldig sen eggløsning med eggløsning på dag 23 og sånn. Så håpet er ikke uteCD 17 i dag og jeg venter fortsatt på eggløsning. Begynner å lure på om det er en syklus uten at kroppen slipper egg og det er vanskeligere å holde håpet oppe for hver time som går. Alle LH testene mine er negative, utrolig kjipt!
Tempen er lav, LH er lav, jeg hadde tre dager med eggløsningsslim som ga seg, og nå har jeg hatt par dager med mye murringer.
Begynner å bli rimelig frustrert over denne syklusen![]()

Juhuuu straks peak må da