IKM uke 13 & 14

Kjenner jeg er veldig spent på denne syklusen. Har hatt oppfølging av gynekolog denne måneden og blitt satt på Letrozol for første gang. Har pcos og har slitt med litt ustabile sykluser. Var hos gynekologen idag og han kunne se en follikel på 20mm. Han mente det kunne bli eggløsning når som helst :happy: Har ikke fått noe økning på LH testene enda som jeg har sett hvertfall.

Noen som har erfaring med Letrozol?

Kjenner jeg er veldig spent på denne syklusen. Har hatt oppfølging av gynekolog denne måneden og blitt satt på Letrozol for første gang. Har pcos og har slitt med litt ustabile sykluser. Var hos gynekologen idag og han kunne se en follikel på 20mm. Han mente det kunne bli eggløsning når som helst :happy: Har ikke fått noe økning på LH testene enda som jeg har sett hvertfall.

Noen som har erfaring med Letrozol?
Da blir det spennende å se når EL kommer <3

Morgenens el-test på CD6 og den er ikke like sterk som i går, men i dag har jeg litt småstikninger nederst på venstre side av hoftebeinet. Det kan være helt tilfeldig da :joyful:
Alt som kan tolkes kan tolkes :hilarious:

Er forberedt på at vi ikke får klaff på PP1, og vi stresser ikke så er bare gøy å notere seg ulike ting i syklusene fra dag 1-30 :bookworm:

Mulig jeg ikke synes det er så gøy om vi ikke får det til i det hele tatt, men har tre barn så har mange skatter :Heartbigred

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visninger: 9
Morgenens el-test på CD6 og den er ikke like sterk som i går, men i dag har jeg litt småstikninger nederst på venstre side av hoftebeinet. Det kan være helt tilfeldig da :joyful:

Er forberedt på at vi ikke får klaff på PP1, og vi stresser ikke så er bare gøy å notere seg ulike ting i syklusene fra dag 1-30 :bookworm:

Mulig jeg ikke synes det er så gøy om vi ikke får det til i det hele tatt, men har tre barn så har mange skatter :Heartbigred
Tørket

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    839 KB · Visninger: 20
Hei, hei!! Prøver igjen etter en kjemisk nå i mars, som sluttet å blø i dag.
Bekreftet tom livmor på UL (pga. celleprøve – #sjekkdeg) i dag.

Vettskremt83 - 42 - B1 - PP4 - EL 15/3 - IKM 2/4.

La oss håpe på hele symbolikken med påske og egg og alt det der! :woot:
Startet testingen for sent i forrige måned, så starter EL-testene lørdag morgen tipper jeg.

Startet testingen for sent i forrige måned, så starter EL-testene lørdag morgen tipper jeg.
Det har jeg ikke tenkt på engang, med påske og egg :smiley-angelic001

De sier jo også man er ekstra fertil etter en kjemisk, så om ikke annet kan man se på det positive i det..lykke til denne runden :Heartpink

Spennende da. Hvilken syklusdag pleier du å få eggløsning på? :love2

Støtter den der, egg, påske, eggløsning, baby osv :love2:laughing002

Cd10, andre dag med høy på monitor, lh steget til 0.49 og eggløsningsslim på plass. Føles mer rolig hormonelt denne ppen. Kanskje pga prednisolonkuren jeg går på for noe annet og pause fra Letrozol. Fått lagt inn aksjer i dag, så det går litt tid til neste runde
Nice! Da er det noe på gang :happy:
Godt å høre at det føles mer rolig hormonelt nå.

Spennende da. Hvilken syklusdag pleier du å få eggløsning på? :love2
Jeg aner ikke. :hilarious: Er en stund siden vi prøvde nå, men mener å huske på cd8 eller cd9. Har alltid fått el tidlig. Fikk den på cd 5 eller noe med minstemann.

Så vi bare durer på så får vi se om det blir en fin overraskelse for oss eller ikke :Heartbigred

Ungeflokken vår ønsker seg et søsken til og vi ønsker et barn til så krysser alt for at vi får en fin julegave eller nyttårsbarn :Heartbigred

Støtter deg jeg også og håper kurvene våres blir fulle av egg til påske :hilarious::Heartbigred:hilarious::Heartbigred

Jeg aner ikke. :hilarious: Er en stund siden vi prøvde nå, men mener å huske på cd8 eller cd9. Har alltid fått el tidlig. Fikk den på cd 5 eller noe med minstemann.

Så vi bare durer på så får vi se om det blir en fin overraskelse for oss eller ikke :Heartbigred

Ungeflokken vår ønsker seg et søsken til og vi ønsker et barn til så krysser alt for at vi får en fin julegave eller nyttårsbarn :Heartbigred
Hehe, skjønner. Så spesielt med så tidlig eggløsning da. Pleier du å ha korte sykluser også?

Åååh, det høres jo kjempekoselig ut da :love2 Jeg drømmer også om en stor flokk.

Back
Topp