Akkurat det tenkte jeg og ista da jeg tokk lhtestEttermiddagstest! Tenk om det har vært en gtest da
Håper jeg får oppleve dette en gang til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det tenkte jeg og ista da jeg tokk lhtestEttermiddagstest! Tenk om det har vært en gtest da
Håper jeg får oppleve dette en gang til![]()
Har ikke fått noe økning på LH testene enda som jeg har sett hvertfall.Da blir det spennende å se når EL kommer <3Kjenner jeg er veldig spent på denne syklusen. Har hatt oppfølging av gynekolog denne måneden og blitt satt på Letrozol for første gang. Har pcos og har slitt med litt ustabile sykluser. Var hos gynekologen idag og han kunne se en follikel på 20mm. Han mente det kunne bli eggløsning når som helstHar ikke fått noe økning på LH testene enda som jeg har sett hvertfall.
Noen som har erfaring med Letrozol?
Ja, det blir veldig spennende! Fått lagt inn litt aksjer hvertfall så det er braDa blir det spennende å se når EL kommer <3

Slippe den derre tolkningen av mulig skyggestrek og bare få to sterke streker med en gang!Akkurat det tenkte jeg og ista da jeg tokk lhtest

Ja, vi har også gjort det her nå for syns el-testene er for sterke til å ikke gjøre noJa, det blir veldig spennende! Fått lagt inn litt aksjer hvertfall så det er bra![]()

TørketMorgenens el-test på CD6 og den er ikke like sterk som i går, men i dag har jeg litt småstikninger nederst på venstre side av hoftebeinet. Det kan være helt tilfeldig da
Alt som kan tolkes kan tolkes
Er forberedt på at vi ikke får klaff på PP1, og vi stresser ikke så er bare gøy å notere seg ulike ting i syklusene fra dag 1-30
Mulig jeg ikke synes det er så gøy om vi ikke får det til i det hele tatt, men har tre barn så har mange skatter![]()