IKM uke 13 & 14

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    913,5 KB · Visninger: 7
CD9 og allerede høy på monitor og lh 0.22. Kjente også økende press/smerte på venstre eggstokk i gårkveld, så tydelig at follikelen har vokst seg stor alllerede

Vedlegg

• Screenshot_20260311_071622_Gallery.jpg
    Screenshot_20260311_071622_Gallery.jpg
    281,8 KB · Visninger: 9
Så de er litt sterke, blir svakere og sterkere igjen nærmere el hos deg?

Ja, eller de er gjerne sterke hele tiden, for de brått blir skikkelig positive, men jeg er en av de som får mega positive tester. Gjerne 3.0 eller 4.0, vært oppe i 5 også. Så kroppen min er kanskje bare litt sær:smiley-ashamed004 ble gravid i januar;
Screenshot_20260311_141911_Premom.jpg

Oi sikkelig sterke tester!! Dæven!! :joyful:
Lykke til med aksjelegging for de nærme EL !:cool:
Her er jeg fornøyd med at temp er superstabil nå som jeg har gått over til å måle oralt i stedet for apple watch - da vil jeg være sikker på å starte utrogestan etter EL når jeg faktisk ser det har vært

Vedlegg

• IMG_9642.png
    IMG_9642.png
    347,8 KB · Visninger: 8
Ja, eller de er gjerne sterke hele tiden, for de brått blir skikkelig positive, men jeg er en av de som får mega positive tester. Gjerne 3.0 eller 4.0, vært oppe i 5 også. Så kroppen min er kanskje bare litt sær:smiley-ashamed004 ble gravid i januar;
Vis vedlegget 480448

Men hvordan er det dagene før? Dette er jo tester fra samme dag og det er vel vanlig at testen er positiv ved topp slik?! Er ganske fersk med testing av LH

Last edited:
Eggløsningen må jo være på vei :hilarious: Eller en skygge også da..?

Regner med at dette bare er en skygge og at jeg bare er proppfull av eggløsningshormoner :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Vedlegg

• IMG_2182.jpeg
    IMG_2182.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 35
Last edited:
Back
Topp