IKM uke 13 ♥️

9 DPO
Joda, altså jeg hadde en inderlig plan om å vente til 12 dpo!❤️

Jeg er gravid!!:excited001

Vis vedlegget 402412
Ååå, gratulerer:D :Heartred

Jeg er 14 dpo og Tom for babyplantester. I tillegg så er testene jeg bestilte fra farmasiet forrige uke er enda ikke kommet :/ Tok derfor å testet ute en ebay strimmel og en eggløsningstest... og sjekk den streken på eltesten da!!!
20230330_164759.jpg

Kj, 38, pp?, B2, El ca 13-14 mars, ikm 27 mars. Var ikke sikker på om jeg skulle skrive her, for jeg fikk en negativ test på tirsdag. Men fikk en svak positiv strek i går kveld, og en sterkere positiv strek i dag. Så da ser det ut som at jeg er gravid. Ikke helt gått opp for meg enda.

Ååå, gratulerer:D :Heartred

Jeg er 14 dpo og Tom for babyplantester. I tillegg så er testene jeg bestilte fra farmasiet forrige uke er enda ikke kommet :/ Tok derfor å testet ute en ebay strimmel og en eggløsningstest... og sjekk den streken på eltesten da!!!
Vis vedlegget 402424
Tusen takk ❤️

Se der ja!:joyful: Ikke noe tvil der iallfall:happy:
Jeg har jo en haug med tester liggende nå:happy3

Kj, 38, pp?, B2, El ca 13-14 mars, ikm 27 mars. Var ikke sikker på om jeg skulle skrive her, for jeg fikk en negativ test på tirsdag. Men fikk en svak positiv strek i går kveld, og en sterkere positiv strek i dag. Så da ser det ut som at jeg er gravid. Ikke helt gått opp for meg enda.
Satt deg på gravid jeg:)

Spottinga slutta, men bare la meg stå på tr, det er ikke noe annet her :dead: tar vel en test etterpå bare fordi, men er 99% sikker på at den er negativ. 14 dpo i dag da, har ikke tatt progesteron siden 12 dpo, så håper mensen kommer om ikke altfor lengre.
For meg kommer TR ganske nøyaktig to døgn etter at jeg setter siste Lutinus. Nysgjerrig på om det gjelder flere, eller sier noe om de progesteronnivåene man har fra før osv... Venter på blodprøvesvar :)

Tusen takk :love017 Håper du drikker salvie te og kommer etter så ganske kjapt:cheers:Heartpink
Jeg drikker grapefrukt juice og starter på salvie te i morgen. Tenker å drikke det fra cd 4-12 :) håper grapefruktjuicen gir mye el slim, så jeg finner ca el :D

Sååå gøy det klaffet for deg!! Og fantastisk med så tydelig strek, du slapp å stirre på den i alt slags lys! :hilarious:Håper jeg klarer å være like sterk! Målet mitt er å ta første test 20.04, da er jeg 10 dpo (håper jeg!)

Jeg drikker grapefrukt juice og starter på salvie te i morgen. Tenker å drikke det fra cd 4-12 :) håper grapefruktjuicen gir mye el slim, så jeg finner ca el :D

Sååå gøy det klaffet for deg!! Og fantastisk med så tydelig strek, du slapp å stirre på den i alt slags lys! :hilarious:Håper jeg klarer å være like sterk! Målet mitt er å ta første test 20.04, da er jeg 10 dpo (håper jeg!)
Så bra!☺️❤️ Da krysser jeg alt jeg har for at du finner el :cheers:Heartred

Ja, det var helt nydelig:love017 Anbefales å vente så lenge man klarer for å slippe den letingen, huff.

Back
Topp