IKM uke 13 ♥️

12 dpo i dag, og negativ test. Men ser jeg har kjøpt feil tester. Har kjøpt vanlige 25ml.
Har der bokmål si, eller burde denne vært positiv i dag?
Har ikke mye håp igjen altså :arghh::hilarious:
 
Ny dag♥️

Hvordan går det med dere:

@Hermione - 36 år- PP3 - B3 - EL 16.03 - IKM 30.03
@Mamima - 33år - PP3 - B4 - EL 17/03
@FruMarihøne pp? B2 el 16.03 er satt på tr :rolleyes:
Ingen mens, og negative tester… men kan nok bare settes på TR- har ligget rett ut med sykdom det meste av denne pp, så sjansen var ikke stor uansett :dead:

Men litt skuffet blir man jo allikevel!
 
12 dpo i dag, og negativ test. Men ser jeg har kjøpt feil tester. Har kjøpt vanlige 25ml.
Har der bokmål si, eller burde denne vært positiv i dag?
Har ikke mye håp igjen altså :arghh::hilarious:
Jeg vet egentlig ikke.. jeg får jo ikke strek på vanlige tester tror jeg, bare tidlig. 14dpo liksom...
 
12 dpo i dag, og negativ test. Men ser jeg har kjøpt feil tester. Har kjøpt vanlige 25ml.
Har der bokmål si, eller burde denne vært positiv i dag?
Har ikke mye håp igjen altså :arghh::hilarious:
Hmm vanskelig å si:facepalm: jeg testet svakt positiv på vanlig 9 dpo og sterkere på tidlig test. Men er jo absolutt en muligheten enda for at du kan teste pos da☺️
 
12 dpo i dag, og negativ test. Men ser jeg har kjøpt feil tester. Har kjøpt vanlige 25ml.
Har der bokmål si, eller burde denne vært positiv i dag?
Har ikke mye håp igjen altså :arghh::hilarious:
I forrige svangerskap hadde jeg tydelig strek på vanlig 25 ml test 12DPO… aldri prøve tidligtest, så kan ikke si hvor stor forskjell det er på utslag på de
 
Ny dag og forhåpentligvis noen nye på gravidlista♥️ :smiley-angelic001

Hvordan går det:

@Sjiraffenlaffen_ _ - 26 - PP3 - B1 - EL. 18.03
@Minibollini - 33 - P3 - B3 - EL 17.03
@Vesla__ - 25 - pp13 - 0B - EL 19/3(?)
Her kom tr for et par dager siden. Hadde jo ikke prøvd aktivt denne mnd, så ikke så overraskende, og helt greit. Nå blir det vin i påsken og så går vi all in for januarbaby!:happy:
 
Du får trøste deg med at nå får du ikke desember barn. Hvertfall ikke før om 1 år. Om du fortsatt prøver da? :p det satser vi på at du ikke gjør ;) jeg krysser alt for januar 24 baby ;)
 
Trodde TR hadde kommet, men den forsvant og jeg fikk disse i kveld. :happy093Litt usikker på EL, men er ca 12 DPO!
 

Vedlegg

  • EBB72CAA-E922-4565-A768-64E6E4944B88.jpeg
    EBB72CAA-E922-4565-A768-64E6E4944B88.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 37
Back
Topp