IKM uke 13 ♥️

Så kjedelig :( blir vel enda mer av en emosjonell beeg og dalbane enn om det bare ikke hadde funka :Heartred
Blir hvertfall litt sånn småforvirra :facepalm: men våkna i natt med skikkelige magekramper, og tr har nå ankommet 4 dager før forventet. Mye kraftigere enn vanlig. Men nå bretter jeg opp ermene for ny runde:smiley-angelic003

Også håper jeg på flere positive tester her inne♥️♥️♥️
 
Blir hvertfall litt sånn småforvirra :facepalm: men våkna i natt med skikkelige magekramper, og tr har nå ankommet 4 dager før forventet. Mye kraftigere enn vanlig. Men nå bretter jeg opp ermene for ny runde:smiley-angelic003

Også håper jeg på flere positive tester her inne♥️♥️♥️
Så kjipt altså:sorry:
 
Så kjipt altså:sorry:
Ja.. skikkelig.. men var forberedt nå, så går bra♥️ utrolig hvor fort man kan snu og se positivt mot ny runde. Egentlig ventingen med håp og det usikre som er værst.
Håper virkelig å se to fine streker hos deg♥️
 
Ja.. skikkelig.. men var forberedt nå, så går bra♥️ utrolig hvor fort man kan snu og se positivt mot ny runde. Egentlig ventingen med håp og det usikre som er værst.
Håper virkelig å se to fine streker hos deg♥️
Ja, det gjør så godt bare det å få et svar liksom, gikk det eller ikke❤️
Håper det klaffer neste pp for dere!☺️
Takk, håper virkelig jeg også:happy::Heartpink
 
9 DPO
God morgen❤️
Så kjipt at TR ankommer i hytt og pine her inne, nå håper jeg ikke å se flere få besøk:smiley-angelic002
Følger spent med❤️

I går følte jeg implantasjonen var ferdig, og det tror jeg kan stemme ganske bra☺️ Utover ettermiddagen og kvelden i går fikk jeg 38.4 i feber og følte meg akkurat litt verre enn som når jeg hadde eggløsning. Takler temperatur hopp veldig dårlig, så lett å legge merke til. Fikk det bekreftet på tempen i dag:cheers

Kun 3 dager igjen til testing!:smiley-bounce015:dance008:dance018

1680154989997.jpeg
 
Spottinga slutta, men bare la meg stå på tr, det er ikke noe annet her :dead: tar vel en test etterpå bare fordi, men er 99% sikker på at den er negativ. 14 dpo i dag da, har ikke tatt progesteron siden 12 dpo, så håper mensen kommer om ikke altfor lengre.
 
Ikke noe tr enda, men negative tester 11dpo. Hadde nok en kjemisk for noen dager siden. Så tenker jeg bare kan settes på tr
 
Nå begynner hodet mitt å kverne vettu:bag:
Kan jo i teorien være 9-10-11 dpo..
Teste trangen begynner å verke:arghh:
Mååå bare holde ut, men fy så vanskelig det plutselig ble:bounce
 
Back
Topp