IKM uke 13 ♥️

Så kjedelig :( blir vel enda mer av en emosjonell beeg og dalbane enn om det bare ikke hadde funka :Heartred
Blir hvertfall litt sånn småforvirra :facepalm: men våkna i natt med skikkelige magekramper, og tr har nå ankommet 4 dager før forventet. Mye kraftigere enn vanlig. Men nå bretter jeg opp ermene for ny runde:smiley-angelic003

Også håper jeg på flere positive tester her inne♥️♥️♥️

Blir hvertfall litt sånn småforvirra :facepalm: men våkna i natt med skikkelige magekramper, og tr har nå ankommet 4 dager før forventet. Mye kraftigere enn vanlig. Men nå bretter jeg opp ermene for ny runde:smiley-angelic003

Også håper jeg på flere positive tester her inne♥️♥️♥️
Så kjipt altså:sorry:

Så kjipt altså:sorry:
Ja.. skikkelig.. men var forberedt nå, så går bra♥️ utrolig hvor fort man kan snu og se positivt mot ny runde. Egentlig ventingen med håp og det usikre som er værst.
Håper virkelig å se to fine streker hos deg♥️

Ja.. skikkelig.. men var forberedt nå, så går bra♥️ utrolig hvor fort man kan snu og se positivt mot ny runde. Egentlig ventingen med håp og det usikre som er værst.
Håper virkelig å se to fine streker hos deg♥️
Ja, det gjør så godt bare det å få et svar liksom, gikk det eller ikke❤️
Håper det klaffer neste pp for dere!☺️
Takk, håper virkelig jeg også:happy::Heartpink

9 DPO
God morgen❤️
Så kjipt at TR ankommer i hytt og pine her inne, nå håper jeg ikke å se flere få besøk:smiley-angelic002
Følger spent med❤️

I går følte jeg implantasjonen var ferdig, og det tror jeg kan stemme ganske bra☺️ Utover ettermiddagen og kvelden i går fikk jeg 38.4 i feber og følte meg akkurat litt verre enn som når jeg hadde eggløsning. Takler temperatur hopp veldig dårlig, så lett å legge merke til. Fikk det bekreftet på tempen i dag:cheers

Kun 3 dager igjen til testing!:smiley-bounce015:dance008:dance018

1680154989997.jpeg

Ikke noe tr enda, men negative tester 11dpo. Hadde nok en kjemisk for noen dager siden. Så tenker jeg bare kan settes på tr

Nå begynner hodet mitt å kverne vettu:bag:
Kan jo i teorien være 9-10-11 dpo..
Teste trangen begynner å verke:arghh:
Mååå bare holde ut, men fy så vanskelig det plutselig ble:bounce

Back
Topp