Se på den da9 DPO
Joda, altså jeg hadde en inderlig plan om å vente til 12 dpo!
Jeg er gravid!!
Vis vedlegget 402412
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se på den da9 DPO
Jeg er gravid!!
Vis vedlegget 402412
Åååå for en glede!! Gratulerer så mye9 DPO
Jeg er gravid!!
Vis vedlegget 402412

Gratulerer!9 DPO
Jeg er gravid!!
Vis vedlegget 402412
Skal jeg sette deg på gravid?Tusen takk![]()
![]()
Ååå, gratulerer9 DPO
Jeg er gravid!!![]()
Vis vedlegget 402412
Gratulerer9 DPO
Jeg er gravid!!
Vis vedlegget 402412

Tusen takkÅååå for en glede!! Gratulerer så mye![]()
![]()
![]()
Håper du drikker salvie te og kommer etter så ganske kjapt
Tusen takkGratulerer!

Tusen takkÅåå, gratulerer![]()
Jeg er 14 dpo og Tom for babyplantester. I tillegg så er testene jeg bestilte fra farmasiet forrige uke er enda ikke kommet :/ Tok derfor å testet ute en ebay strimmel og en eggløsningstest... og sjekk den streken på eltesten da!!!
Vis vedlegget 402424
Ikke noe tvil der iallfall

Satt deg på gravid jegKj, 38, pp?, B2, El ca 13-14 mars, ikm 27 mars. Var ikke sikker på om jeg skulle skrive her, for jeg fikk en negativ test på tirsdag. Men fikk en svak positiv strek i går kveld, og en sterkere positiv strek i dag. Så da ser det ut som at jeg er gravid. Ikke helt gått opp for meg enda.
For meg kommer TR ganske nøyaktig to døgn etter at jeg setter siste Lutinus. Nysgjerrig på om det gjelder flere, eller sier noe om de progesteronnivåene man har fra før osv... Venter på blodprøvesvarSpottinga slutta, men bare la meg stå på tr, det er ikke noe annet hertar vel en test etterpå bare fordi, men er 99% sikker på at den er negativ. 14 dpo i dag da, har ikke tatt progesteron siden 12 dpo, så håper mensen kommer om ikke altfor lengre.
Jeg drikker grapefrukt juice og starter på salvie te i morgen. Tenker å drikke det fra cd 4-12Tusen takkHåper du drikker salvie te og kommer etter så ganske kjapt
![]()
Håper jeg klarer å være like sterk! Målet mitt er å ta første test 20.04, da er jeg 10 dpo (håper jeg!)Så bra!Jeg drikker grapefrukt juice og starter på salvie te i morgen. Tenker å drikke det fra cd 4-12håper grapefruktjuicen gir mye el slim, så jeg finner ca el
Sååå gøy det klaffet for deg!! Og fantastisk med så tydelig strek, du slapp å stirre på den i alt slags lys!Håper jeg klarer å være like sterk! Målet mitt er å ta første test 20.04, da er jeg 10 dpo (håper jeg!)
Anbefales å vente så lenge man klarer for å slippe den letingen, huff.Jeg stopper å ta 12 dpo, og fikk mens i dag, typ dag 3 etter sluttFor meg kommer TR ganske nøyaktig to døgn etter at jeg setter siste Lutinus. Nysgjerrig på om det gjelder flere, eller sier noe om de progesteronnivåene man har fra før osv... Venter på blodprøvesvar![]()