Isab
01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Tilgangsansvarlig
Stjerneskuddene 2024
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg! Ikke hatt noe ordentlig symptomer som jeg bruker å ha før mens, så fikk opp forhåpningene skikkelig. Ser ut til at det faktisk blir mens her…Har skikkelig mensenvondt både i mage og rygg, men blenda tester 9dpo. Hatt mensenvondt og ryggvondt i over 3 dager, hvis det her bare blir drittmensen, så blir jeg mugg ass!
Den ser jo fin ut den der!10 dpo og jeg føler den stiger såååå sent. Men satser på at det er fordi jeg begynte å teste så tidlig og tester mer enn gjennomsnittet. Gleder meg til å se flere positive tester i gruppen!!!!
Vis vedlegget 402099
Nydelig strek 10dpo10 dpo og jeg føler den stiger såååå sent. Men satser på at det er fordi jeg begynte å teste så tidlig og tester mer enn gjennomsnittet. Gleder meg til å se flere positive tester i gruppen!!!!
Vis vedlegget 402099

Hvis jeg zoomer veldig langt ut, så ser jeg streken på den nedersteVelkommen til mitt White PartyVis vedlegget 402083
Jeg elsker hvor organisert dette er!!!Jeg ser ikke noe strek i dag heller, bare en prikk nederst, og det tror jeg ikke er noe å basere seg på. 11dpo i dag og fått korona i tillegg til skikkelig vonde titsføler jeg bare lurer meg selv hver eneste måned med de testene. Vis vedlegget 402077
Ja det er noen som har sagt de gjør det altså!Hvis jeg zoomer veldig langt ut, så ser jeg streken på den nederste![]()
tok en i sted, og venninna mi så på den i tillegg
så nå er jeg spent til i kveld, og i morgen tidlig!
Min var også sånn 10 dpo10 dpo og jeg føler den stiger såååå sent. Men satser på at det er fordi jeg begynte å teste så tidlig og tester mer enn gjennomsnittet. Gleder meg til å se flere positive tester i gruppen!!!!
Vis vedlegget 402099

Betydelig økt hvit/mest gul utflod, kjentes ut som det bare rant ut tidligere i dag
Helt ukjent for meg å være i andre sykluser
Har en god følelse i magenHahah, takk! Hadde stua og kjøkkenet vært like organisert etter sjukdom i hus, så hadde det vært lykkeJeg elsker hvor organisert dette er!!!
(Testene dine altså)