At du greier å ikke teste nå er jo imponerende, jeg hadde ikke greid detJeg startet også 7 dponå har jeg bare de til monitoren igjen, og de får ligge til TR evt ikke dukker opp
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At du greier å ikke teste nå er jo imponerende, jeg hadde ikke greid detJeg startet også 7 dponå har jeg bare de til monitoren igjen, og de får ligge til TR evt ikke dukker opp
![]()

Bare å starte!6 dpo, og jeg kjenner at 10dpo er flere 10år til![]()

Så gøy å se det blir sterkere hos deg!9 dpo og streken et sterkere enn i går, men fortsatt svak. 9dpo et fortsatt tidlig og krysser fingrene for at det ikke er kjemisk.![]()

Det er jo fin 9DPO strek9 dpo og streken et sterkere enn i går, men fortsatt svak. 9dpo et fortsatt tidlig og krysser fingrene for at det ikke er kjemisk.![]()
Nei altså bevares, hadde jo vært en hyggelig overraskelse om det kommer strek i morgen feks. Er vel mer at hele denne syklusen har vært så tullete at jeg ikke aner hva som skjer videreForstår at du føler det, men alt håp er ikke ute før mensen kommer. Egget kan også feste seg senere enn man tror![]()
Åh! Ta en til i kveld9 dpo og streken et sterkere enn i går, men fortsatt svak. 9dpo et fortsatt tidlig og krysser fingrene for at det ikke er kjemisk.![]()
har aldri opplevd å få så sterke strek på LH test så nærme mens før. Krysser fingrene 
Jaaa! Og ser ut som om den er sterkere?Vis vedlegget 402014
Nederste fra i dag, ser da tydelig strek jeg! Så får vi se da om det bare er ovitrelle eller baby![]()
Er ikke helt sikkerJaaa! Og ser ut som om den er sterkere?![]()
syns ikke den er veeeeldig sterk, men den synes jo! Får se i morgen
Ser jo klart strek herVis vedlegget 402014
Nederste fra i dag, ser da tydelig strek jeg! Så får vi se da om det bare er ovitrelle eller baby![]()

GratulererKlarte ikke dy meg! 9dpo, og klarte nesten å holde meg i 3,5 timeStreken er svak, men clearblue sier det svart på hvitt! Håpet denne holder!!!!!Vis vedlegget 402032
GratulererKlarte ikke dy meg! 9dpo, og klarte nesten å holde meg i 3,5 timeStreken er svak, men clearblue sier det svart på hvitt! Håpet denne holder!!!!!Vis vedlegget 402032

Gratulerer![]()
Takk, det er skikkelig uvirkeligGratulerer![]()