IKM uke 13 ♥️

Jeg ser ikke noe strek i dag heller, bare en prikk nederst, og det tror jeg ikke er noe å basere seg på. 11dpo i dag og fått korona i tillegg til skikkelig vonde tits :dead: føler jeg bare lurer meg selv hver eneste måned med de testene. 18E32A36-6F2B-4DE3-85ED-CCF59CF786E8.jpeg

Vedlegg

• 3163F51F-1409-4ED0-B99B-F85FFDC5E4A9.jpeg
    3163F51F-1409-4ED0-B99B-F85FFDC5E4A9.jpeg
    256,6 KB · Visninger: 112
Har skikkelig mensenvondt både i mage og rygg, men blenda tester 9dpo. Hatt mensenvondt og ryggvondt i over 3 dager, hvis det her bare blir drittmensen, så blir jeg mugg ass!
Føler med deg! Ikke hatt noe ordentlig symptomer som jeg bruker å ha før mens, så fikk opp forhåpningene skikkelig. Ser ut til at det faktisk blir mens her… :rolleyes:

10 dpo og jeg føler den stiger såååå sent. Men satser på at det er fordi jeg begynte å teste så tidlig og tester mer enn gjennomsnittet. Gleder meg til å se flere positive tester i gruppen!!!!
20230326_145402.jpg

Der kom mensen. Jeg har jo vært ganske usikker på når den ville komme og bytta dato flere ganger, men bomma totalt :D

Akkurat nå gleder jeg meg mest til å start på'n igjen neste periode. Rart hvordan jeg blir mer lei meg av en hvit test enn å faktisk begynne å blø.

Jeg har hatt så trua på at det har gått denne gangen, men nå er følelsen borte å jeg tror nesten all murtingen kommer ar mulig uvi :bored: Jeg er bare 7dpo men tviler på at streken kommer denne måneden..

5 dpo :smiley-bounce022
I ettermiddag har ømheten i livmora tatt seg litt opp igjen:cat: Betydelig økt hvit/mest gul utflod, kjentes ut som det bare rant ut tidligere i dag:wideyed: Helt ukjent for meg å være i andre sykluser:smiley-angelic001 Har en god følelse i magen☺️❤️

Back
Topp