IKM uke 13 ♥️

Ovitrelle 9 dager etter sprøyte, 8 dpo:
285ED713-EC24-4A5B-A07A-A71A87884B8D.jpeg

Svakere. De neste dagene håper jeg går fort :hilarious:

Hvordan går det med deg Fru M? Du hadde jo så fin test onsdag. Krysser fingrene for deg! Rart at den kunne bli så klar og rosa hvis det ikke er noe?
Testet flere ganger og blenda til nød åpenlyst skygge på alle. Var nok en feilprodusert test tror jeg. (Og var 99%sikker på at jeg ikke var lenger enn max 6 dpo).
Men jeg har ikke gitt opp. Er etter kalender og el test 8/9 dpo nå og har noen voldsomme murringer og ømme pupper. Korsryggen er heeeelt ajjø!

Så fortsetter å teste som en gærning frem til mensen kommer jeg :angelic: :bag:

9 DPO med blendatest på morgenen. Drømte inatt at jeg sto å ventet på testresultatet med en ettåring på arma, så enten er jeg gravid eller så er det skikkelig PMS på gang. Helt ville drømmer og hormonsvingninger for tiden:hilarious: Gratulerer til dere som testet positivt i dag! Bli så glad og håpefull:gen014:Heartred

Føler jeg må tisse oftere og jeg vet ikke om det er fordi jeg spiser ananas eller om det er noe annet? Skal ikke ananas være vanndrivende?
Har ikke drukket så mye de to siste dagene heller. Mye stikkinger i livmoren også, men vet ikke om det er mensen på gang eller eller. Mens om 4 dager da, så fortsatt håpet oppe. :)

8 dpo og negativ babyplan test. Som forventet og prøver å ikke ha for høye forhåpninger, men det er vanskelig.

Fikk også 50 tester i posten fra ebay i går. Og på den jeg tok i dag, så så jeg en spennende skygge på ebay strimmelen. Jeg har derimot aldri opplevd at de er blitt positive før andre tester.... så det er nok bare en skygge.

Har så mange symptomer. 11 dpo i dag, men tok en digital clearblue og der sto det «ikke gravid?». Er det vanlig så tidlig eller burde den ha slått ut nå?:sad010

8 dpo og negativ babyplan test. Som forventet og prøver å ikke ha for høye forhåpninger, men det er vanskelig.

Fikk også 50 tester i posten fra ebay i går. Og på den jeg tok i dag, så så jeg en spennende skygge på ebay strimmelen. Jeg har derimot aldri opplevd at de er blitt positive før andre tester.... så det er nok bare en skygge.
Det er tidlig! Jeg heier :Heartbigred

Tok en eggløsningstest også, synes den er ganske sterk, så håpet mitt ble litt bedre :smiley-ashamed004
9563ECEF-8CFA-48F7-9996-75CFFCE3EF97.jpeg

Tok denne nå, og føler jeg kan skimte en strek. Baby eller skygge? Har løpt rundt huset etter ett passende sted å ta bildet, men det var visst umulig. Tripper etter at det skal bli i morgen og 9dpo.

20230324_181019.jpg

Tok denne nå, og føler jeg kan skimte en strek. Baby eller skygge? Har løpt rundt huset etter ett passende sted å ta bildet, men det var visst umulig. Tripper etter at det skal bli i morgen og 9dpo.

Vis vedlegget 401967
Håper det er babystrek :Heartpink

Back
Topp