IKM uke 13 ♥️

Testet i kveld. Blenda :bag::) men prøver igjen i morgen tidlig.

Ganske sikker på at e.l. var ons/tors. (Tok test og tydelige fysiske og psykiske tegn)

Hysjjjj. Det holder fint med 1 :angelic:
Gleder meg til ny test i morgen:joyful:

Såå gøy med antydning til streker her allerede :D :Heartred
Jeg har egentlig 0 tro denne gangen, men tar en test til i morgen når jeg er 10 dpo likevel. I verste fall kan jeg se frem til rødvin på hytta i påsken:dance008

Er det noen inne her som har noen symptomer enda?
Godt du har noe å se frem til uansett, selv om alternativet er mye heller to rosa streker☺️❤️

1dpo i dag, snaart 2 og kjenner svake murringer i livmora:love017:smiley-bounce012 Her skal det befruktes og klamre seg fast:smiley-angelic001:Heartred

Vedlegg

• 12E88A60-41BA-452D-9ADD-20BDD0076C7F.jpeg
    12E88A60-41BA-452D-9ADD-20BDD0076C7F.jpeg
    316,1 KB · Visninger: 56
Så spennende! Ser jo ut som det skjer noe der :)
Håper det stemmer, regner ut termin om det sitter denne mnd til 7. des. 3 dager før eldste gutten i hus :D

Morgentest. Streken er mer tydelig i virkeligheten og mer fremtredende enn i går. Litt dårlig lys og den er tørket i og med at jeg måtte tisse grytidlig. Føler meg gravid. Er mer trøtt og fryser hele tiden.
Vis vedlegget 401786
Ser streken din mye bedre enn på min, håper det er spire hos deg :love7

Glemte å ta bilde av testen i mårres, skimtet en syltynn strek da, men vet ikke om det bare var hodet mitt som ønsket å se strek :hilarious: 8dpo i dag, så fortsatt tidlig i testingaVis vedlegget 401791
Skimter streken din, håper den blir rosa og fin i dagene som kommer :Heartred

Back
Topp