IKM uke 13 ♥️

Klarte ikke vente med å teste, så tok en test i dag tidlig :hilarious: det er i dag 8 dager siden jeg satte ovitrelle, og nå er testen ganske svak:
073ED56C-9B3E-4AE2-854C-174FBCD1F317.jpeg


Hvis streken blir sterkere igjen senere i uka MÅ det jo være baby??:bag:
 
Oblivion - 28 - PP3 - B3 - EL 21/3 - IKM usikker, 1/4-4/4
 
Det er ganske tydelig hos meg når jeg har el. Både på elslim og at jeg blir ei ordentlig fjolle. Denne gangen tok jeg også eltest som var knakanes positiv på tirsdag. Men vi hadde oss ikke før torsdag. Når jeg tenker meg om hadde vi oss søndag/man og. Så el kan ha vært tirsdag også er jeg da kanskje egentlig 8dpo. Men i følge elslim, fnising og mens skulle el vært ons/tors....
Kanskje tvillinger:angelic:
 
4 eller 6 dpo i dag. Ff endret litt, men synes det var vanskelig å tolke testene denne gangen. Så jeg tror 6 dpo. Tenkte vente til 10 dpo denne gangen :hilarious: Dagens:laughing001 men jeg skal prøve!
Tempen er fin, og hvilepulsen er høyere enn jeg noengang har hatt!
Men kan du ikke se utifra tempen hvor mange dpo du er?
 
Ja, men får du ikke opp kryss på når tid el har vært? :smiley-bounce012
Jojo. Men den blir litt påvirket av eltester. Og synes make sure testene gir «det hvite» så mye rosa fargestoff. At jeg sliter litt med å se om de er nesten positive eller positive. Og når jeg la inn positiv på cd 12 og 13 så endret krysset seg når jeg la inn temp. Men er usikker på om testen på cd 13 var positiv. For det var peak på cd 12 hvertfall.
 
I dag tidlig tok jeg denne.... men mener jeg er ca 6 dpo og det er jo alt for tidlig!
Men har aldri fått en sånn skyggestrek før heller.... må seff teste en gang til når jeg kommer hjem i kveld, men denne pp ble plutselig litt mer spennende!
Vis vedlegget 401719
Ser strek her♥️
 
Jojo. Men den blir litt påvirket av eltester. Og synes make sure testene gir «det hvite» så mye rosa fargestoff. At jeg sliter litt med å se om de er nesten positive eller positive. Og når jeg la inn positiv på cd 12 og 13 så endret krysset seg når jeg la inn temp. Men er usikker på om testen på cd 13 var positiv. For det var peak på cd 12 hvertfall.
Aaah skjønner☺️ Har du prøvd å fjerne alle testene og se hva appen sier da?
 
Back
Topp