Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

VelkommenHeiSå hyggelig med gruppe for IKM uke 13. Jeg er ny her så dette blir først gruppen jeg forsøker å være i.
Foreløpig M-40404772 (Håpefullmh) - 25 år - PP9 - B1 - EL. 12.03. - IKM 27.03.
Håper jeg kan få litt hjelp til å se på denne testen! Har hatt 3 tester nå som kommer ut ganske lik som denne, er nå på DPO 9 og denne testen er tatt i går (dpo 8). Testene blir på en måte rosa nederst, så jeg ser at de starter slik som den andre. Hva ser dere? Jeg har PCOS, og er så redd vi ikke skal få dette til, men krysser fingrene og håper virkelig det går denne månedenBlir takknemlig for alle svar
Vis vedlegget 401761
Hei, og tusen takkVelkommenSer jo strek der, men ujevn. Er alle testene av samme type? Kan jo se ut til at det er noe feil på testen?
Alle testene er fra babyplan sine tidlig tester, jeg kjøpte mange og de 3 første var ikke slik når jeg begynte å teste (Begynte for 6 dager siden). Så jeg vet ikke om det kan være det, krysser fingrene for at det ikke er detHåper du får strek i morgen! Skal følge med, kanskje det hjelper at jeg ikke svir av en bortkastet

Velkommen hit! Spennende å se om du får strek igjen neste gang du testerHei, og tusen takk![]()
Alle testene er fra babyplan sine tidlig tester, jeg kjøpte mange og de 3 første var ikke slik når jeg begynte å teste (Begynte for 6 dager siden). Så jeg vet ikke om det kan være det, krysser fingrene for at det ikke er det
![]()
Jeg syns det er lettere å tyde tester når man tar bilde rett ovenfra
Velkommen!HeiSå hyggelig med gruppe for IKM uke 13. Jeg er ny her så dette blir først gruppen jeg forsøker å være i.
Håper jeg kan få litt hjelp til å se på denne testen! Har hatt 3 tester nå som kommer ut ganske lik som denne, er nå på DPO 9 og denne testen er tatt i går (dpo 8). Testene blir på en måte rosa nederst, så jeg ser at de starter slik som den andre. Hva ser dere? Jeg har PCOS, og er så redd vi ikke skal få dette til, men krysser fingrene og håper virkelig det går denne månedenBlir takknemlig for alle svar
Vis vedlegget 401761
Jeg skimter noe, håper det sitter med dere denne mnd
Så spennende! Håper på å få se stigningKlarte ikke vente med å teste, så tok en test i dag tidligdet er i dag 8 dager siden jeg satte ovitrelle, og nå er testen ganske svak:
Vis vedlegget 401738
Hvis streken blir sterkere igjen senere i uka MÅ det jo være baby??![]()
VelkommenHeiSå hyggelig med gruppe for IKM uke 13. Jeg er ny her så dette blir først gruppen jeg forsøker å være i.
Vis vedlegget 401761

Såre nipler! Ellers litt murringer og stikkingerSåå gøy med antydning til streker her allerede![]()
Jeg har egentlig 0 tro denne gangen, men tar en test til i morgen når jeg er 10 dpo likevel. I verste fall kan jeg se frem til rødvin på hytta i påsken
Er det noen inne her som har noen symptomer enda?
Murring, gåen i korsryggen og ømme pupper.Såå gøy med antydning til streker her allerede![]()
Jeg har egentlig 0 tro denne gangen, men tar en test til i morgen når jeg er 10 dpo likevel. I verste fall kan jeg se frem til rødvin på hytta i påsken
Såå gøy med antydning til streker her allerede![]()

hadde SA i desember, og ønsket om at vi nå skal få det til er så uendelig stort.Jeg pleier alltid å ha masse symptomer før tr. Nå ingenting. Kanskje det er positivt!Såå gøy med antydning til streker her allerede![]()

VelkommenPrøver å hoppe på her jeg også, selv om det er litt skummelt
Vesla__ - 25 - pp13 - 0B - EL 19/3(?) - IKM 1/4
Blir ikke klok på EL... Får alltid slim to dager etter jeg er ferdig med mensen, så er det ingenting fram til EL. Men nå skal jeg i teorien være 3dpo (hadde tydelige symptomer på EL) men nå i dag har jeg plutselig slim igjen? Er det kroppen min som ikke slipper egget? Kan alt for lite, lurer alt for mye, og har utsatt å hoppe på el-teste-kjøret i frykt for å overtenke og stresse unødig rundt hele prøvingahadde SA i desember, og ønsket om at vi nå skal få det til er så uendelig stort.

Ja, ikke santJa. Da fjernet den hele kryssetSå ikke rartjeg blir forvirret
Kan jeg se på charten din?