IKM uke 13 ♥️

Hei :-) Så hyggelig med gruppe for IKM uke 13. Jeg er ny her så dette blir først gruppen jeg forsøker å være i.

Foreløpig M-40404772 (Håpefullmh) - 25 år - PP9 - B1 - EL. 12.03. - IKM 27.03.

Håper jeg kan få litt hjelp til å se på denne testen! Har hatt 3 tester nå som kommer ut ganske lik som denne, er nå på DPO 9 og denne testen er tatt i går (dpo 8). Testene blir på en måte rosa nederst, så jeg ser at de starter slik som den andre. Hva ser dere? Jeg har PCOS, og er så redd vi ikke skal få dette til, men krysser fingrene og håper virkelig det går denne måneden :) Blir takknemlig for alle svar:Heartred

IMG_0823.jpeg

Hei :) Så hyggelig med gruppe for IKM uke 13. Jeg er ny her så dette blir først gruppen jeg forsøker å være i.

Håper jeg kan få litt hjelp til å se på denne testen! Har hatt 3 tester nå som kommer ut ganske lik som denne, er nå på DPO 9 og denne testen er tatt i går (dpo 8). Testene blir på en måte rosa nederst, så jeg ser at de starter slik som den andre. Hva ser dere? Jeg har PCOS, og er så redd vi ikke skal få dette til, men krysser fingrene og håper virkelig det går denne måneden :) Blir takknemlig for alle svar:Heartred

Vis vedlegget 401761
Velkommen♥️ Ser jo strek der, men ujevn. Er alle testene av samme type? Kan jo se ut til at det er noe feil på testen?

Velkommen♥️ Ser jo strek der, men ujevn. Er alle testene av samme type? Kan jo se ut til at det er noe feil på testen?
Hei, og tusen takk :-) :Heartred Alle testene er fra babyplan sine tidlig tester, jeg kjøpte mange og de 3 første var ikke slik når jeg begynte å teste (Begynte for 6 dager siden). Så jeg vet ikke om det kan være det, krysser fingrene for at det ikke er det:confused:

Hei, og tusen takk :) :Heartred Alle testene er fra babyplan sine tidlig tester, jeg kjøpte mange og de 3 første var ikke slik når jeg begynte å teste (Begynte for 6 dager siden). Så jeg vet ikke om det kan være det, krysser fingrene for at det ikke er det:confused:
Velkommen hit! Spennende å se om du får strek igjen neste gang du tester :Heartred Jeg syns det er lettere å tyde tester når man tar bilde rett ovenfra:joyful:

Hei :) Så hyggelig med gruppe for IKM uke 13. Jeg er ny her så dette blir først gruppen jeg forsøker å være i.

Vis vedlegget 401761
Velkommen! :happy: Jeg skimter noe, håper det sitter med dere denne mnd:Heartpink

Vis vedlegget 401761
Velkommen :) ser jo ut som det er noe der, men vanskelig å si mer enn det. Håper det kommer en tydeligere strek i morgen :joyful:

Såå gøy med antydning til streker her allerede :D :Heartred
Jeg har egentlig 0 tro denne gangen, men tar en test til i morgen når jeg er 10 dpo likevel. I verste fall kan jeg se frem til rødvin på hytta i påsken:dance008

Er det noen inne her som har noen symptomer enda?

Jeg har egentlig 0 tro denne gangen, men tar en test til i morgen når jeg er 10 dpo likevel. I verste fall kan jeg se frem til rødvin på hytta i påsken:dance008

Såre nipler! Ellers litt murringer og stikkinger :D

Murring, gåen i korsryggen og ømme pupper.

Gleder meg til å se test i morgen!! :happy:

Jeg kjenner egentlig ingenting, og det jeg kjenner skylder jeg på Ovitrelle og Duphaston. 6 dpo i dag, så har igjen noen dager til med spenning:hilarious:

Masse symptomer, men det er rett og slett hormonene jeg går på for jeg har innsett imorgen og er da 5dpo :hilarious:
Er så trøtt at jeg vil bare legge meg og sove etter jobb. Samme når jeg er gravid, heeeelt utpeisa og vondt å åpne øynene.

Prøver å hoppe på her jeg også, selv om det er litt skummelt :scared001

Vesla__ - 25 - pp13 - 0B - EL 19/3(?) - IKM 1/4

Blir ikke klok på EL... Får alltid slim to dager etter jeg er ferdig med mensen, så er det ingenting fram til EL. Men nå skal jeg i teorien være 3dpo (hadde tydelige symptomer på EL) men nå i dag har jeg plutselig slim igjen? Er det kroppen min som ikke slipper egget? Kan alt for lite, lurer alt for mye, og har utsatt å hoppe på el-teste-kjøret i frykt for å overtenke og stresse unødig rundt hele prøvinga :sorry: hadde SA i desember, og ønsket om at vi nå skal få det til er så uendelig stort.

Jeg pleier alltid å ha masse symptomer før tr. Nå ingenting. Kanskje det er positivt! :talk017

Prøver å hoppe på her jeg også, selv om det er litt skummelt :scared001

Vesla__ - 25 - pp13 - 0B - EL 19/3(?) - IKM 1/4

Blir ikke klok på EL... Får alltid slim to dager etter jeg er ferdig med mensen, så er det ingenting fram til EL. Men nå skal jeg i teorien være 3dpo (hadde tydelige symptomer på EL) men nå i dag har jeg plutselig slim igjen? Er det kroppen min som ikke slipper egget? Kan alt for lite, lurer alt for mye, og har utsatt å hoppe på el-teste-kjøret i frykt for å overtenke og stresse unødig rundt hele prøvinga :sorry: hadde SA i desember, og ønsket om at vi nå skal få det til er så uendelig stort.
Velkommen☺️ Synes også det har vært vanskelig! Så nå har jeg begynt å tempe for å skjønne mer. Etter hva jeg har lest så kan man få el slim før, under og etter! Så kroppen gjør det ikke lett og forstå alltid:facepalm:

Back
Topp