IKM uke 13 ♥️

Tar du når du ligger i sengen? Jeg sjekket tempen min nå iste, den er på 37,4 og i går kveld på 37 blank. Merkelig egentlig, føler meg bare varm, ikke dårlig så håper det er tegn på at noe skjer :D Din ser lovende ut da! Jeg har aldri tempet før heller, men om det ikke sitter denne mnd så må jeg vel prøve neste syklus jeg og :D
Ja, til samme tid og før jeg står opp☺️
Tempen gjennom dagen har veldig liten betydning egentlig. Satse på det er noe på gang hos deg da:happy:

LOL, jeg spurte samboeren min om å plukke opp en pakke med tidligtester-strimler fra apoteket. Så da kom han hjem med en 2pk med sånne svære tester istedet. Heldigvis ikke digitale fordi er enda dyrere :D
Burde man egentlig skjønne, jeg hadde aldri kunne fått mannen til å gjøre det :hilarious:

Ja, til samme tid og før jeg står opp☺️
Tempen gjennom dagen har veldig liten betydning egentlig. Satse på det er noe på gang hos deg da:happy:
Ja ikke sant, det har ikke jeg gjort :p Om det ikke sitter denne gangen så får jeg gjøre det neste måned, slik som deg:D

29A153CE-293B-45E7-95B9-6DA2DD65B48B.jpeg
Fikk en strek i dag på testen min, men jeg regner med det er skyggestrek. Er en vanlig test, ikke tidlig test. Får håpe det blir to rosa strek når det nærmer seg :love7

Jeg sniker litt på IKM12-gruppa - der kryr det jo av positive tester :Heartbigred Jeg klamrer meg til håpet om at det er lettere å bli gravid når det er lysere ute og solen bidrar til c-vitaminer :Heartbigred
Jeg har tatt d-vitamin i hele vinter, men solen gjør jo uansett noe med humøret :D

Spennende! Hva slags test er det? Og hvor langt i dpo-land har du kommet?
Er ikke mer enn 7dpo, så føler det er urealistisk at det skal være strek der nå. Tok på morgenurin, men var SÅ sulten at jeg la den fra meg og gikk for å spise noe. Tenkte den uansett var negativ :p Det er en rfsu test som sambo kjøpte til meg forrige måned. Venter ennå på testene i posten. Nå har jeg ikke flere tester hjemme, så håper de kommer i dag:D Stoler forresten ikke på rfsu sine tester da. Fikk skygge forrige måned på de.

Spennende!!! Jeg ser jo streken :Heartbigred
Jeg også ser den, mye bedre i virkeligheten, men jeg tror det er skygge altså, siden det er rfsu sine og de har jeg fått skygge på sist også. :dead:

I dag tidlig tok jeg denne.... men mener jeg er ca 6 dpo og det er jo alt for tidlig!
Men har aldri fått en sånn skyggestrek før heller.... må seff teste en gang til når jeg kommer hjem i kveld, men denne pp ble plutselig litt mer spennende!
Vis vedlegget 401719
Jeg ser streken da og den er rosa ser det ut som! :D Sååå spennende!

Ønsker meg også en gutt faktisk. Har et så sterkt bilde av en lillebror, navn klart og alt. Rar følelse. Sist var jeg så sikker på jente. Håper ikke jeg blir skuffet når/om ;)
Jeg har navn klart til jente nr 3 :laughing002

Her må vel eggløsning ha kommet litt før? Ser jo tydelig :Heartbigred blir spennende fremover!!

Det er ganske tydelig hos meg når jeg har el. Både på elslim og at jeg blir ei ordentlig fjolle. Denne gangen tok jeg også eltest som var knakanes positiv på tirsdag. Men vi hadde oss ikke før torsdag. Når jeg tenker meg om hadde vi oss søndag/man og. Så el kan ha vært tirsdag også er jeg da kanskje egentlig 8dpo. Men i følge elslim, fnising og mens skulle el vært ons/tors....

Back
Topp