IKM uke 13 ♥️

Ja, når jeg vet at el nærmer seg. Andre ganger flere, men det er fordi jeg ikke klarer å la være :p
1D4D4968-F410-4E35-AB98-FE64FE43847C.jpeg

Haha, jeg testet på nytt nå. Klarer heller ikke la være.

Noen med erfaring her. De sier jo at egget slipper alt fra 12-48 t etter LH stigning. Mener de da fra testene begynner å stige, eller fra peak? Ble litt nyskjerrig på dette.
Dei seie fra første positive, altså fra første test der teststrek er sterkere eller like sterk som kontrollstrek :) men det trenger ikkje gå 12t, ein kan umiddelbart få EL også. Når eg hadde meir stabile sykluser (kunne stille klokka etter den) fekk eg alltid positiv test morgen og egget slapp samme dag. Så var 1 dpo dagen etter.

Men, med dette som massa anna er det mykje info rundt dette. Appene går jo utifra EL dagen etter peak f.eks, så der virke det som om fasiten er 24t etter peak eller no :confused013

Er det ein ting eg har lært her inne, så er det at det finnes alltid eksempler fra ytterkantene. Folk som får EL umiddelbart, folk som får EL etter 2 dagar, folk som opplever at egget fester seg 5dpo, folk som opplever at egget fester seg 12 dpo. Folk som opplever 3+ før uke 4, folk som ikkje opplever 3+ før etter uke 6. Så ikkje lett å laga seg ein rein fasit:hilarious:

Så, la testene inn i den appen, og får vel egentlig bare teste igjen i noen dager og se hva som skjer. Tar i mot teorier :D

Screenshot_20230316_202647_Premom.jpg

Så, la testene inn i den appen, og får vel egentlig bare teste igjen i noen dager og se hva som skjer. Tar i mot teorier :D

Vis vedlegget 401179
Kan du ha hatt peak et sted mellom CD14 og 15. kan jo nesten se sånn ut iom at testene er så mye svakere nå. Har du hatt noen symptomer på eggløsningen?

Ungene har hatt/har omgangssyke... og nå er jeg smittet. Typisk :/ El er overstått og vi fikk lagt inn godt med aksjer de siste dagene... Håper ikke dette ødelegger :(

Kan du ha hatt peak et sted mellom CD14 og 15. kan jo nesten se sånn ut iom at testene er så mye svakere nå. Har du hatt noen symptomer på eggløsningen?
Syns de ser så svake ut i forhold til hva jeg ser fra andre, så rart om det skulle klart å vært skvist en peak inn mellom der. Men samtidig så aner jeg ikke, kanskje ?

Føler testen er litt spakere enn i går - er dette normalt? At det går litt opp og ned? Jeg troooor jeg skal ha EL i morgen, burde ikke testene vært litt sterkere?
Mange spørsmål fra en nybegynner :hilarious:
A10762C7-570F-4974-88F3-78DD9CCEB997.jpeg

Syns de ser så svake ut i forhold til hva jeg ser fra andre, så rart om det skulle klart å vært skvist en peak inn mellom der. Men samtidig så aner jeg ikke, kanskje ?
Det er jo ulik styrke på fargen på testene, men det kan jo også være at kroppen har forsøkt, men at egget ikke har sluppet? Jeg hadde sånne tester forrige syklus, men da var jeg syk. Men hadde eggløsningssmerter på de testene.

Det er jo ulik styrke på fargen på testene, men det kan jo også være at kroppen har forsøkt, men at egget ikke har sluppet? Jeg hadde sånne tester forrige syklus, men da var jeg syk. Men hadde eggløsningssmerter på de testene.
Har vært nede for telling med omgangssyke disse dagene, men ante ikke at det også påvirket det.
Da ser det mørkt ut for sjangsene her gitt, har ikke blitt mye aktivitet på soverommet akkurat, sånt begrenser seg liksom da :D

Da var den sterkere igjen, 4 timer etter første :)
Vil dere si at noe er på gang her, eller er det mulig å ha så tydelige streker uten at EL er i nærheten?
Jeg kjenner jo tydelig eggløsningssmerter og har begynt å få litt slim :)
DBAB20AD-024B-4572-AD1A-13A70CB2392D.jpeg

Vil dere si at noe er på gang her, eller er det mulig å ha så tydelige streker uten at EL er i nærheten?
Vis vedlegget 401222
Går den riktige veien da :joyful: fortsett å teste jevnlig sånn at du ikke går glipp av toppen:happy:

Vis vedlegget 401222
For oftest har jeg kort topp, og da kan de være som det her helt frem til toppen dagen derpå. Anbefaler deg å teste 2 ganger om dagen slik at du kan få med deg toppen om du har en kort topp :happy:

Ser endelig ut som noe er på gang! Det murrer godt, så regner med peak idag å el imorgen:smiley-bounce015

Screenshot_20230317_135814_Premom.jpg

Vis vedlegget 401222
Legger ved bilde av min i dag, siste test er tatt nå kl 14.00 og den nest siste er tatt i dag tidlig 8.30.
Screenshot_20230317_140709_Premom.jpg

Back
Topp