guttemamma5
Glad i forumet
Ja, når jeg vet at el nærmer seg. Andre ganger flere, men det er fordi jeg ikke klarer å la være![]()
Haha, jeg testet på nytt nå. Klarer heller ikke la være.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, når jeg vet at el nærmer seg. Andre ganger flere, men det er fordi jeg ikke klarer å la være![]()
Dei seie fra første positive, altså fra første test der teststrek er sterkere eller like sterk som kontrollstrekNoen med erfaring her. De sier jo at egget slipper alt fra 12-48 t etter LH stigning. Mener de da fra testene begynner å stige, eller fra peak? Ble litt nyskjerrig på dette.

Velkommen hitenoT - 40- PP: aner ikke - B nr 2 - EL: 15.03 ish - IKM: 27.03
Kan du ha hatt peak et sted mellom CD14 og 15. kan jo nesten se sånn ut iom at testene er så mye svakere nå. Har du hatt noen symptomer på eggløsningen?Så, la testene inn i den appen, og får vel egentlig bare teste igjen i noen dager og se hva som skjer. Tar i mot teorier
Vis vedlegget 401179
Syns de ser så svake ut i forhold til hva jeg ser fra andre, så rart om det skulle klart å vært skvist en peak inn mellom der. Men samtidig så aner jeg ikke, kanskje ?Kan du ha hatt peak et sted mellom CD14 og 15. kan jo nesten se sånn ut iom at testene er så mye svakere nå. Har du hatt noen symptomer på eggløsningen?

Det er jo ulik styrke på fargen på testene, men det kan jo også være at kroppen har forsøkt, men at egget ikke har sluppet? Jeg hadde sånne tester forrige syklus, men da var jeg syk. Men hadde eggløsningssmerter på de testene.Syns de ser så svake ut i forhold til hva jeg ser fra andre, så rart om det skulle klart å vært skvist en peak inn mellom der. Men samtidig så aner jeg ikke, kanskje ?
Har vært nede for telling med omgangssyke disse dagene, men ante ikke at det også påvirket det.Det er jo ulik styrke på fargen på testene, men det kan jo også være at kroppen har forsøkt, men at egget ikke har sluppet? Jeg hadde sånne tester forrige syklus, men da var jeg syk. Men hadde eggløsningssmerter på de testene.
Går den riktige veien daDa var den sterkere igjen, 4 timer etter første
Vil dere si at noe er på gang her, eller er det mulig å ha så tydelige streker uten at EL er i nærheten?
Jeg kjenner jo tydelig eggløsningssmerter og har begynt å få litt slim
Vis vedlegget 401222
fortsett å teste jevnlig sånn at du ikke går glipp av toppen
For oftest har jeg kort topp, og da kan de være som det her helt frem til toppen dagen derpå. Anbefaler deg å teste 2 ganger om dagen slik at du kan få med deg toppen om du har en kort toppDa var den sterkere igjen, 4 timer etter første
Vil dere si at noe er på gang her, eller er det mulig å ha så tydelige streker uten at EL er i nærheten?
Vis vedlegget 401222

Legger ved bilde av min i dag, siste test er tatt nå kl 14.00 og den nest siste er tatt i dag tidlig 8.30.Da var den sterkere igjen, 4 timer etter første
Vis vedlegget 401222
Og den siste er positiv?Legger ved bilde av min i dag, siste test er tatt nå kl 14.00 og den nest siste er tatt i dag tidlig 8.30. Vis vedlegget 401230
Den er neeeesten vil jeg si, skal ta en ny i kveld for å se den, så håper jeg det blir peak på den og El i morgenOg den siste er positiv?
Takk for svar forresten![]()