**IKM Uke 12**

Venter ennå på EL.. klarer dere å se noen fremgang? testet ikke på CD 22 ellers har jeg testet siden CD 20..
Ser jo ut som om den vil li positiv i morgen :) så da er det bare p hoppe i høyet :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser jo ut som om den vil li positiv i morgen :) så da er det bare p hoppe i høyet :p

Håper det! er lei av å vente, vil være DPO! :P Satser på positiv test i morgen og temperaturstigning :) har testet både med billigtester og digital da jeg synes det er litt vanskelig å tyde ennå siden jeg ikke er helt vant :) Krysser fingrene :)

Ja vi er veldig få her i forhold til andre uker, mulig det har noe med eventuell termindato å gjøre eller om det bare er en tilfeldighet ;-) vi får se å skravle ekstra mye her inne Hehe. Jeg tenker på å teste allerede på onsdag. Er 6-7 dpo i dag. Så onsdag er jeg 8-9 og med "inspirasjon" fra Lykkeliten vil jeg oppdage eventuell tidlig KA. Har de seneste syklusene hatt rare, slimet blødninger og mens har en gang vært fem dager forsinket og en annen gang to dager så vil bare utelukke det i så fall! Er den negativ tester jeg igjen på lørdag, da er jeg 11-12 dpo. Er den negativ da også er det tvilsomt, men finnes jo også de som har fått positiv test sent så gir aldri opp før TR kommer :) noen som skal teste snart?? Skal vi ha testedate på onsdag kanskje Lykkeliten? :)

På Onsdag er jeg ca 10dpo, så jeg er med på å teste da :-) Testet idag på 8dpo og den var kritt hvit. Jeg har normale sykluser på 28 dager. Forrige gang var mens 2 dager forsinka så lurer på om det kan ha vært en kjemisk.
Men jeg er med på testdate på onsdag :-)

På Onsdag er jeg ca 10dpo, så jeg er med på å teste da :-) Testet idag på 8dpo og den var kritt hvit. Jeg har normale sykluser på 28 dager. Forrige gang var mens 2 dager forsinka så lurer på om det kan ha vært en kjemisk.
Men jeg er med på testdate på onsdag :-)
Hurra!! Testedate ;)

Jeg står visst her fortsatt, men jeg kan bare fjernes :) Venter fortsatt på EL... :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noen som har vært gravide tidligere her som har hatt som symptom at de har vært tørst? Jeg har vært fryktelig tørst idag, får liksom ikke nok vann. :)

Jeg er nå 2 dpo siden kl er over tolv... Litt tidlig for meg å teste på onsdag 3 dpo ;) Lykke til jenter! :)

Ingen EL i dag heller.. Nå håper jeg at IKM ikke lenger er 22 mars fordi det vil bety en svært kort lutealfase og spiren vil ha knapt med tid til å klore seg fast.. Synes testene har vært ganske nær positiv lenge nå så håper det skjer noe snart. Spesielt når mange her inne er klar for å teste etter graviditet mens jeg ikke er DPO ennå.. :(

Nå er det ikke lenge til testedate i morgen :D jeg har alle mulige rare symptomer, men det kan være så mange grunner til og betyr absolutt ikke at jeg er gravid. Selv om jeg har en helt annen følelse denne pp, men det kan nok være fordi jeg har fått nok og er utålmodig! Tidligere har jeg liksom ikke brydd meg så mye frem til IKM. Noen andre som kjenner noe annerledes? Som sagt kan det være helt andre grunner til at jeg føler de symptomene jeg føler og det er uansett tidlig i dpo 8 å føle så mye :) vil ikke ha noe håp for hater å bli skuffet!! Men tror det er umulig å lure underbevisstheten :p

Ingen EL i dag heller.. Nå håper jeg at IKM ikke lenger er 22 mars fordi det vil bety en svært kort lutealfase og spiren vil ha knapt med tid til å klore seg fast.. Synes testene har vært ganske nær positiv lenge nå så håper det skjer noe snart. Spesielt når mange her inne er klar for å teste etter graviditet mens jeg ikke er DPO ennå.. :(
Uff så kjedelig at det skal være så ustabilt :( håper det blir positivt snarest og at spiren får klort seg fast!! Vil du at jeg lar deg bli på listen så får vi se? :)

Uff så kjedelig at det skal være så ustabilt :( håper det blir positivt snarest og at spiren får klort seg fast!! Vil du at jeg lar deg bli på listen så får vi se? :)

Ja gjør bare det så gir jeg deg beskjed dersom det ikke skjer noe de nærmeste dagene :)

Ja er skikkelig kjipt å aldri vite når det kommer, men håper det er like rundt hjørnet så jeg også får være dpo :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Får jeg være med :) IKM 20.!

Selvfølgelig! Velkommen :) hvor mane dpo er du?

Takk takk :)
Usikker på når jeg hadde EL.. En gang mellom 28feb.-5.mars ifølge kalenderen! Så minimum 7dpo :)

Back
Topp