IKM uke 11

Het
Nydelig innevær her i dag :)
Regn, haggel, vind, lyn og torden :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det nydelig utevær,sola skinner og deilig tempratur :) Vesla og jeg er ute å koser oss! Men koselig å ligge på soffan å høre det plasker i bakken utenfor også da. Da har man lissom en unnskyldning for å sitte inne:p

Har egentlig begynt å miste håpet jeg,tempen sank veldig idag. Så da er nok tanta på vei denne mnd også... kunne ikke hun bare vært litt ålreit å holdt seg unna nå;) men som man sier,er jo håp frem til tanta kommer. Ellers tar jeg desember med storm. Alle gode ting er 3 sies det:p

De er helt sikkert like bra :) Grunnen til at jeg kjøpte digital var fordi jeg så gjerne ville se "gravid" på displayet. Men positiv er jo positiv uansett og clearblue er jo kvalitet :)
Tusen takk for svar. Ja, tenker kanskje eg skal vente til torsdag uansett. Har jo to tester, så kan godt svi av en litt tidligere :p Og så tar eg den andre den 15. Er jo koselig viss det er flere som er med å tester på torsdag og ;) Var en sånn vanlig CB test eg tok for 6 år siden da eg var gravid med datteren min. Men da var det jo noen dager etter IKM. Men det står på testen at de

hmm..klikket her. Men det står på testpakken at du kan teste opptil 4 dager før.Men er jo mindre prosentandel for å få et sikkert svar da. :-) Gleder meg uansett til torsdag.

Kjenner er litt øm i korsryggen enda,og akkuratt som musklene i magen vil stramme eller strekke seg. Rart, har ikke oppplevd det rundt ikm, så tviler det har noe med det å gjøre. :-P

Jeg tok akkurat en av de billige e-baytestene. Negativ, selvsagt. Så nå har jeg virkelig mistet troa helt.
Har også testa med en sånn nå på ettermiddagen.
Negativ. Men syns det kan skimtes litt farge om jeg holder testen mot lyset.
Venter på svar på RFSU testen i morgen tidlig :)

Så gøy med flytting! Har dere kjøpt? Blir jo ekstra stas nå som dere kan lage barnerom❤️

Ja vi har kjøpt hus! :D Har ventet i 4 mnd på å flytte inn så blir stas!! Vi bor på 36 kvm nå så blir stor forskjell! Barnerom skal det bli! :)

Så kjekt med nytt hus :) vi eier en halvpart i Trondheim. 3 soverom, bad, stue, kjøkken, kjellerstue og vaskerom. Vi ligger stille til så plages ikke med støy fra naboen. Vi har god plass men ønsker oss jo hus en gang i tida. Det er bare det at de fleste eneboligene går fra 5 mil og oppover i området. Så da må vi spare litt til. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Skikkelig kvalm i kveld. Håper det er et godt tegn og ikke omgangssyke på vei. Ugg! Kan man være kvalm 9/10dpo?

Skikkelig kvalm i kveld. Håper det er et godt tegn og ikke omgangssyke på vei. Ugg! Kan man være kvalm 9/10dpo?

Får håpe det ikke er omgangssyke ja! Har lest at det er delte meninger om det er mulig å bli kvalm så tidlig. Jeg tror det er mulig ja :) når egget er festet begynner hormonproduksjonen, og det er hormonene som gir symptomer.. selv ble jeg akutt kjempekvalm like før ikm med jenta vår. Og da visste jeg ikke at jeg var gravid engang, så det var ikke innbilt svangerskapskvalme :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Kunne ikke finne at her var IKMtråd for uke 11, så tenkte å opprette en nå :)

IKM

Mandag 10.mars

Suseguri:)

Bella75

Tweeky, pp 2

Tirsdag 11.mars

VrangeVera

CocoChanel

lillegull11

Onsdag 12.mars

Emma11

Lilla86, pp 3

NiLove

minnimus

bejbi, pp 9

Torsdag 13.mars

Xlibrax80, pp 2

Mrs Sookie

Lanterne, pp 8

Fredag 14. mars

nr.tre, pp 1

HannePanne, pp 2

Emvi

Lørdag 15.mars

Kathe84, pp 24

AFA, pp 2

Mimink

Søndag 16.mars

Foreløpig litt anonym

Asnnie, pp 5

Jada

:DGravid:D

Stella82, pp 3

Lilli89, pp 3

:confused:Passert IKM:confused:

:mad:Ikke gravid:mad:

Carros, pp 6

Pudder

Mciibabydrøm

Lykke til alle sammen!:sign19
Kan du føre meg opp på 15 :) trur jeg har ikm da

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Får håpe det ikke er omgangssyke ja! Har lest at det er delte meninger om det er mulig å bli kvalm så tidlig. Jeg tror det er mulig ja :) når egget er festet begynner hormonproduksjonen, og det er hormonene som gir symptomer.. selv ble jeg akutt kjempekvalm like før ikm med jenta vår. Og da visste jeg ikke at jeg var gravid engang, så det var ikke innbilt svangerskapskvalme :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Iiik! Må bare vente å se! Nå begynner heldigvis uke 11 snart :)

Back
Topp