Det høres veldig lovende ut! Gleder meg til neste ukeTrøtt, ilinger i lyske/lår, småkvalm, murringer i korsryggen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres veldig lovende ut! Gleder meg til neste ukeTrøtt, ilinger i lyske/lår, småkvalm, murringer i korsryggen.
Ja, det blir spennendeDet høres veldig lovende ut! Gleder meg til neste uke![]()
Nydelig innevær her i dag
Regn, haggel, vind, lyn og torden
Tusen takk for svar. Ja, tenker kanskje eg skal vente til torsdag uansett. Har jo to tester, så kan godt svi av en litt tidligereDe er helt sikkert like braGrunnen til at jeg kjøpte digital var fordi jeg så gjerne ville se "gravid" på displayet. Men positiv er jo positiv uansett og clearblue er jo kvalitet
![]()
Har også testa med en sånn nå på ettermiddagen.Jeg tok akkurat en av de billige e-baytestene. Negativ, selvsagt. Så nå har jeg virkelig mistet troa helt.
SpennendeHar også testa med en sånn nå på ettermiddagen.
Negativ. Men syns det kan skimtes litt farge om jeg holder testen mot lyset.
Venter på svar på RFSU testen i morgen tidlig
Stoler ikke helt på ebay-testeneSpennendeHåper du får ordentlig positiv i morgen
![]()
Så gøy med flytting! Har dere kjøpt? Blir jo ekstra stas nå som dere kan lage barnerom![]()
Herlig! Det blir deilig med masse plass daJa vi har kjøpt hus!Har ventet i 4 mnd på å flytte inn så blir stas!! Vi bor på 36 kvm nå så blir stor forskjell! Barnerom skal det bli!
Skikkelig kvalm i kveld. Håper det er et godt tegn og ikke omgangssyke på vei. Ugg! Kan man være kvalm 9/10dpo?
Vet ikke, men håper det er det, og ikke omgangssyke!! Fins knapt verre enn detSkikkelig kvalm i kveld. Håper det er et godt tegn og ikke omgangssyke på vei. Ugg! Kan man være kvalm 9/10dpo?
Kan du føre meg opp på 15Kunne ikke finne at her var IKMtråd for uke 11, så tenkte å opprette en nå
IKM
Mandag 10.mars
Suseguri
Bella75
Tweeky, pp 2
Tirsdag 11.mars
VrangeVera
CocoChanel
lillegull11
Onsdag 12.mars
Emma11
Lilla86, pp 3
NiLove
minnimus
bejbi, pp 9
Torsdag 13.mars
Xlibrax80, pp 2
Mrs Sookie
Lanterne, pp 8
Fredag 14. mars
nr.tre, pp 1
HannePanne, pp 2
Emvi
Lørdag 15.mars
Kathe84, pp 24
AFA, pp 2
Mimink
Søndag 16.mars
Foreløpig litt anonym
Asnnie, pp 5
Jada
Gravid
Stella82, pp 3
Lilli89, pp 3
Passert IKM
Ikke gravid
Carros, pp 6
Pudder
Mciibabydrøm
Lykke til alle sammen!![]()
Vet ikke, men håper det er det, og ikke omgangssyke!! Fins knapt verre enn det![]()
Får håpe det ikke er omgangssyke ja! Har lest at det er delte meninger om det er mulig å bli kvalm så tidlig. Jeg tror det er mulig janår egget er festet begynner hormonproduksjonen, og det er hormonene som gir symptomer.. selv ble jeg akutt kjempekvalm like før ikm med jenta vår. Og da visste jeg ikke at jeg var gravid engang, så det var ikke innbilt svangerskapskvalme
![]()
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Nei men tok en blendahvit test i går..Har slemme TR dukket opp?![]()