IKM uke 11

Hmmmmm....
Litt ekkelt..men... Jeg gikk på do etter humping, og da kom det ut et par "klædder" blodig slim. Friskt blod, mest slim.

Det er ikke fra sambo, han sjekket litt ut :)

Hva er dette forno da?!?! 3dpo ifølge ff(2dpo ifølge mine antagelser).

Sent from my iPad using BV Forum

Hmmmmm....
Litt ekkelt..men... Jeg gikk på do etter humping, og da kom det ut et par "klædder" blodig slim. Friskt blod, mest slim.

Det er ikke fra sambo, han sjekket litt ut :)

Hva er dette forno da?!?! 3dpo ifølge ff(2dpo ifølge mine antagelser).

Vi får håpe det er en festeblødning:D

Ja det er jo mulig 3 dpo, men veldig tidlig da. Hvis jeg begynner å tenke på dette, så blir dpo-dagene bare enda lengre!

Ja det er jo mulig 3 dpo, men veldig tidlig da. Hvis jeg begynner å tenke på dette, så blir dpo-dagene bare enda lengre!

Så spennende Bella. Jeg tror og det kan være festeblødning kanskje.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi får vente å høre hva Lykkeliten_86 tror :D

Vi får vente å høre hva Lykkeliten_86 tror :D

Hahaha..

Jeg er enig i at 3 dpo er for tidlig for festeblødning. Du kan ha såre slimhinner undt EL, etter EL, ved graviditet pga alle hormonene.

Og det sies jo at blødning "rundt" EL er tegn på høy fruktbarhet. Så det er jo vanligvis et godt tegn. Men jeg er skeptisk til teorien om festeblødning altså. :p

Hadde nok EL i går eller forigår, i går kveld kom ømme pupper. Dersom det går denne mnd må jeg le, vi har begge vært friske hver pp, men denne gangen har gubben et ribbeinsbrudd som gror og det har vært mindre kos. Men har en dårlig følelse, vi får se :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Joa, helt grei den, men også noe generell :P Jeg synes også det er spennende å vite nøyaktig hva som skjer. Jeg jobber også innenfor helse, dog dyrehelse, men litt ekstra interessert likevel :) Men jeg må roe ned litt, for vi fikk det veldig fint til med to EL-tester tatt med to dagers mellomrom i den syklusen jeg ble gravid, så jeg bør unngå å gå så veldig på detaljnivå. I alle fall foreløpig ^^ Jeg skylder på billigtester som gjør det mulig :P

Anyway, jeg vil ha mannen hjem nuh! Han er ute og flyr, og jeg har denne lysta som jeg har før EL. Det er nesten litt uutholdelig :whacky011 :laughing002

Joa, helt grei den, men også noe generell :p Jeg synes også det er spennende å vite nøyaktig hva som skjer. Jeg jobber også innenfor helse, dog dyrehelse, men litt ekstra interessert likevel :) Men jeg må roe ned litt, for vi fikk det veldig fint til med to EL-tester tatt med to dagers mellomrom i den syklusen jeg ble gravid, så jeg bør unngå å gå så veldig på detaljnivå. I alle fall foreløpig ^^ Jeg skylder på billigtester som gjør det mulig :p

Anyway, jeg vil ha mannen hjem nuh! Han er ute og flyr, og jeg har denne lysta som jeg har før EL. Det er nesten litt uutholdelig :whacky011 :laughing002

Tror det holder med den generelle jeg. :p Så kan du spørre meg. Og så kan du ta det med ro. Aksjeinnlegg annenhver dag holder jo uansett. ;)

Jeg er forhåpentligvis 1 dpo i morgen. Trodde el kom til å være på søndag, men den gang ei. Denne syklusen blir visst lengre enn de andre...

Jeg er forhåpentligvis 1 dpo i morgen. Trodde el kom til å være på søndag, men den gang ei. Denne syklusen blir visst lengre enn de andre...
Men hvis el kom i dag i stedet for søndag så blir vel syklusen kortere? :) Eller er det noe jeg ikke skjønner nå :p

Men hvis el kom i dag i stedet for søndag så blir vel syklusen kortere? :) Eller er det noe jeg ikke skjønner nå :p

Jeg tror muuuligens hun mente sist søndag? :P

Mente søndag som var, ikke kommende :)

Jeg har klart å bli tappetafser denne syklusen da. Synes det er så kjedelig med negative EL-tester, så da fant jeg visst ut at jeg måtte bruke andre metoder for å få opp spenningsnivået litt :P Og det ble spennende nå, for i dag var den ganske merkbart mykere og mer åpen. Vi nærmer oss, I hope!

Nå er det natta! Har hengt altfor mye her de tre dagene jeg har vært hjemme pga influensa. Må få tankene over på litt andre ting nå :P

Heisann!

Er det plass til ein til her? :greet025 Eg har ikm 10.mars, og er på pp3. Har ein gutt på 7 og ei jente på 4,5 år.

Back
Topp