IKM uke 11

Så flinke du er som har klart å holde deg så lenge. Er du hele 3 dager over ikm så burde du kanskje ta en test snart.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Må vel teste senere i dag! Får la være å drikke til da :) nå har jeg en slags gangsperre helt nederst i magen, etter å ha sovet. Er det er tegn eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
test 15.03.14.jpg
Da skal jeg gjøre et forsøk på å legge til mitt aller første bilde her inne.
Testet på en av mine dobesøk i natt, fikk to streker
men synes teststreken kanskje er litt tynn.. hva tror dere, bare bløff eller ekte?
 
Var veldig mange streker der. Prøv igjen i morgen, så håper vi den viser en skikkelig strek da :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Er bare to streker, det til høyre for teststreken er bare skjøten til oppsamlingsdelen.
Men skal teste igjen i morgen ja :)
 
Er bare to streker, det til høyre for teststreken er bare skjøten til oppsamlingsdelen.
Men skal teste igjen i morgen ja :)
Jeg ser 3 streker mellom kontrollstreken og første skjøten :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg ser 3 streker mellom kontrollstreken og første skjøten :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det er skjøten, så kommer selve oppsugingsdelen som er tykkere og kan vel se ut som strek det
og sikkert, er bare to på testpinnen, kan prøve å legge ut ett til :)
 
Æsj ingen testet i posten i dag!
Fortsatt ikke tegn til TR .'x så foreløpig er det bare P ventet til mandag :)


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Den var veldig tynn den streken.
Tror du må prøve en ny test etter 4-5 timer uten å gå på do, eller i morgen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja jeg synes og den var veldig tynn, var derfor jeg ville
høre hva dere trodde og :p men den har jo tørket inn
iløpet av natten, så kanskje derfor? I don't know, har aldri fått
en sånn før :rolleyes: Driver og titter litt på andres tester nå for å se om
andre kan ha fått lik.
Kan nesten se ut som all fargen havnet bare på halve teststreken,
snodig greie.
 
I dag er jeg ca 13 dpo og jeg klarer ikke å tenke på noe annet. I tillegg til alle andre symptomene jeg har hatt har jeg i dag fått en brun ring rundt brystvortene, i tillegg er de ømme.
Kan vel nevne mine andre symptomer og..

-6-7 dpo (litt usikker) Brun utflod. Dette varte i 1 1/2 dag.
- 8 dpo smertefulle stkninger på høyre side av magen. Det kjentes ut som en stråling inn over hoftebeinet og ned mot underlivet. Det gjorde så vondt at jeg krøp meg sammen. Dette skjedde to dager denne dagen, men smerten varte nok ikke mer enn 30 sek.
- 10 dpo Krafting kramper i underlivet som gikk oppover. (hvis det gir noe mening) Ekstremt vondt og jeg måtte krøpe meg sammen.
- 11 dpo. Skikkelige hetetokter. Var ekstremt varm og kald om hverandre.
-12 dpo leamus i underlivet, små stråling i lår og lysken. Testet negativt med rfsu sin test med kveldsurin.
- 13 dpo ømme pupper og en brun sirkel rundt brystvortene.

I tillegg: Hatt mensenmurringer hele tiden, noe jeg aldri pleier å ha rundt tr. Svimmelhet. Ekstremt oppblåst og mye gass. Små raping og hikking begynte i går, 12 dpo. I tillegg er jeg utrolig sliten og trøtt, men igjen så kan jo det ha en annen forklaring.

Har kjøpt ny test nå (CB pluss) som jeg tenkte og ta i morgen, 14 dpo, med morgenurin.

Er det noen som har erfaringer eller opplevelser de vil dele?
 
Back
Topp