IKM uke 11

3 dager over ikm (17dpo) og ingen tegn til TR ennå. Tafset forsiktig på tappen sent i går kveld og den var langt bak i kjeden og bakovervendt.
Har også opplevd litt utflod. EL kan vel ikke være så forsinket? Eller kan man ha utflod selv om man er gravid?


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90

Jeg er gravid og jeg har tildels mye utflod :)
 
Takk, håper jeg får være der nå. Mista jo sist så merker jeg har litt angst. Håper at du har det bra og at du lykkes senere!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1394906963.816577.jpg
er det en strek der?


Sent from my iPhone using BV Forum
 

TR er i gang her. Har aldri spottet før tr før, men siden jeg er 13 dpo må jeg nok bare innse at håpet er ute.

Ikm uke 16 her kommer jeg! Lykke til alle sammen! :)
 
Å der kom tr. Nesten en uke for sent...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Å der kom tr. Nesten en uke for sent...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Åneei..så kjedelig :( er så utrolig irriterende når tanta er forsinka, kjenner den følelsen! Man får så mye unødvendige forhåpninger, og usikkerheten er uutholdelig syns jeg :)

Men da er det bare å krysse fingrene for neste pp :D

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Åneei..så kjedelig :( er så utrolig irriterende når tanta er forsinka, kjenner den følelsen! Man får så mye unødvendige forhåpninger, og usikkerheten er uutholdelig syns jeg :)

Men da er det bare å krysse fingrene for neste pp :D

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Å så blir jo neste syklus også forskjøvet.. Ødelegger planene mine :p. Før så passa syklusen så godt med de helgene mannen var hjemme på fri..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Å så blir jo neste syklus også forskjøvet.. Ødelegger planene mine :p. Før så passa syklusen så godt med de helgene mannen var hjemme på fri..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så utrolig irriterende! :( Sender deg en klem!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp