IKM uke 11

Det er godt det var bare drøm. Jeg har drømt om baby spøkelser. Skummelt. Her tror jeg faktisk at jeg mister spiren snart for testene mine har bare blitt svakere. Her er tester fra morgenurin:(... er så utrolig lei meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
:-( :-( sender mange klemmer <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det er godt det var bare drøm. Jeg har drømt om baby spøkelser. Skummelt. Her tror jeg faktisk at jeg mister spiren snart for testene mine har bare blitt svakere. Her er tester fra morgenurin:(... er så utrolig lei meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Å huff, håper det bare er dårligere fargestoff eller noe sånt i de testene.
Sender en stor klem.
 
Det er godt det var bare drøm. Jeg har drømt om baby spøkelser. Skummelt. Her tror jeg faktisk at jeg mister spiren snart for testene mine har bare blitt svakere. Her er tester fra morgenurin:(... er så utrolig lei meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff jeg håper virkelig at det bare er testene som varierer i kvalitet. Svinger veldig disse testene da. Men så lenge man ikke blør er det vel greit? Jeg er ingen ekspert på dette nen håper virkelig at den sitter! Klem!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff jeg håper virkelig at det bare er testene som varierer i kvalitet. Svinger veldig disse testene da. Men så lenge man ikke blør er det vel greit? Jeg er ingen ekspert på dette nen håper virkelig at den sitter! Klem!


Sent from my iPhone using BV Forum
Å huff, håper det bare er dårligere fargestoff eller noe sånt i de testene.
Sender en stor klem.
:-( :-( sender mange klemmer <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Takk jenter. Ja, det er vel litt håp så lenge jeg ikke har blødd.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sender deg en klem og håper det blir desemberbaby i steden for!


Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen desemberbaby på meg.. Nå gir jeg opp, og sier meg fornøyd med prinsessa jeg har :)

Masse lykke til dere som er gravide og dere som prøver igjen :signs003
 
Det er godt det var bare drøm. Jeg har drømt om baby spøkelser. Skummelt. Her tror jeg faktisk at jeg mister spiren snart for testene mine har bare blitt svakere. Her er tester fra morgenurin:(... er så utrolig lei meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Huff. Kan det ha vært kjemisk? :(
 
Trodde ikje kjemiske ble så sterke som mine. Fikk og utslag på cb digital med gravid 1-2 uker. Vi får vel se.:confused:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sant det, kjemisk er jo når TR kommer alikevel innen uke 5, fordi egget bare har streifet innom
før IKM og derfor blir det litt hcg, men vet ikke hvor sensitive CBD er jeg.
Dessuten var jo BT dine veldig tydelige, og de er jo kjent for
å ta seg sent opp i styrke etter IKM, men fange opp hcg tidlig (egentlig litt selvmotsigende men sånn er det).
Håper så veldig for deg at dette skal gå bra. :)
 
Takk jenter. Får vel se etterhvert om jeg orker å gå til legen for viss det synker, så vil det vise med tiden.

Men tenkte heller å ta igjen cb digital på tirsdag.Viss den viser 2-3 uker, så har det tydeligvis vært stigning i hcg.

Viss ikke, så vet jeg at TR monsteret er på vei.


Dette kan forresten ikke regnes som kjemisk ennå, ettersom jeg passerer 5 uke om 4 dager.

Føler det er større sjanse at dette vil komme i kategorien for SA en kjemisk.


Kan forresten si at CB digital er i det intervall som regnes som gravid. Altså hcg nivå over 25.


Har heller ingen symptomer som kan tyde på at jeg er gravid. Hadde litt ømme bryster, men det forsvant etterhvert. Ikke noe godt tegn det heller. :(


Beklager for å være så negativ og deppe hele tråden.


Og til alle som har fått blendahvite tester. Sender masse klem til dere. Dere får ta desember mnd med storm



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hadde så håpet at noen kunne fortelle at de hadde opplevd det samme med billigtestene men at det hadde gått bra allikevel...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tr smerter til tusen, men ingen tr

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hadde så håpet at noen kunne fortelle at de hadde opplevd det samme med billigtestene men at det hadde gått bra allikevel...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så kjedelig å lese at de blir svakere:( har du tatt en i dag? Her har jeg ømme bryster litt av og på. Kjenner mest murringer, men ellers ingen symptomer. Trenger ikke å være noe galt selv om man ikke kjenner så mye. Det er jo fortsatt veldig tidlig. Krysser fingrene for deg. :)
 
Back
Topp