IKM uke 11

Lurer på en ting. Man må tisse mye sent i graviditeten fordi babyen presser mot blæra. Er det sant at hormoner gjør at vi må tisse tidli i graviditeten og? Isåfall hvor tidli merker man det? Tisset for første gang 6(!!!) ganger på min 4timers vakt på jobb i går, har aldri skjedd før!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lurer på en ting. Man må tisse mye sent i graviditeten fordi babyen presser mot blæra. Er det sant at hormoner gjør at vi må tisse tidli i graviditeten og? Isåfall hvor tidli merker man det? Tisset for første gang 6(!!!) ganger på min 4timers vakt på jobb i går, har aldri skjedd før!


Sent from my iPhone using BV Forum
Det kan skje så fort man produserer hcg :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hei jenter :) I natt drømte jeg at jeg mistet babyen! :( Det har jo skjedd med så mange. Jeg skal hvertfall unngå og bære så tungt under flyttingen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jenter :) I natt drømte jeg at jeg mistet babyen! :( Det har jo skjedd med så mange. Jeg skal hvertfall unngå og bære så tungt under flyttingen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du ikke er sanndrømt!! Jeg har drømt om hundevalper og kaninbabyer..... Omg!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Intet nytt å melde herfra, har nok bare fått ett snodig parti fra BT denne pp.
Samme svake som tidligere, så er nok ikke pga spire den dukker opp, da hadde det vel vært
litt økning nå.

Er vel sikkert noe magevirus som gjør at jeg er kvalm av og på,
håpet det var pga noe annet men men, sånn er det.

Får være litt huslig i dag og kose meg med noe vindusvask eller noe.
Kommer hvertfall ikke til å tenke mer på de testene, nå går de i søpla,
ikke noe å ta vare på når det bare er bløffetester :confused:
 
Håper du ikke er sanndrømt!! Jeg har drømt om hundevalper og kaninbabyer..... Omg!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mye rart man skal drømme. Ble jo i tvil når jeg våknet. Håper testene dine blir positive snart!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jenter :) I natt drømte jeg at jeg mistet babyen! :( Det har jo skjedd med så mange. Jeg skal hvertfall unngå og bære så tungt under flyttingen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, fæl drøm.
Ikke lett å ikke tenke på heller når man er på et forum med så mange,
noen mister jo, har gjort det selv flere ganger,men jeg er heller unntaket
enn regelen.
Og det har jo gått bra for meg og tidligere.
Så stort sett så går det bra :) Stor klem.
 
Huff, fæl drøm.
Ikke lett å ikke tenke på heller når man er på et forum med så mange,
noen mister jo, har gjort det selv flere ganger,men jeg er heller unntaket
enn regelen.
Og det har jo gått bra for meg og tidligere.
Så stort sett så går det bra :) Stor klem.

Uff håper at når spiren sitter så blir det hele veien for deg denne gangen! :) Jeg får bare prøve å ikke tenke så mye på det. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff håper at når spiren sitter så blir det hele veien for deg denne gangen! :) Jeg får bare prøve å ikke tenke så mye på det. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja du får prøve å glede deg og ikke tenke for mye på det, det blir lettere etterhvert som ukene går
og magen kommer :)
 
Hei jenter :) I natt drømte jeg at jeg mistet babyen! :( Det har jo skjedd med så mange. Jeg skal hvertfall unngå og bære så tungt under flyttingen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er godt det var bare drøm. Jeg har drømt om baby spøkelser. Skummelt. Her tror jeg faktisk at jeg mister spiren snart for testene mine har bare blitt svakere. Her er tester fra morgenurin:(... er så utrolig lei meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1394787938045.jpg
    1394787938045.jpg
    38,7 KB · Visninger: 90
Back
Topp