Kjipt det ikke gikk denne gang, håper for deg i neste runde - masse lykke til

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt det ikke gikk denne gang, håper for deg i neste runde - masse lykke til

Noen som ser? Blir sprø av mindreser, ser ikke om hverandre. Litt ustabil i humøret når hjertet hopper over et slag.. og er sikker på jeg ser noe. (Og nei, er ikke ny i gamet.. bare dårlig «spiller»
) Vis vedlegget 480718
Ser noe jaNoen som ser? Blir sprø av mindreser, ser ikke om hverandre. Litt ustabil i humøret når hjertet hopper over et slag.. og er sikker på jeg ser noe. (Og nei, er ikke ny i gamet.. bare dårlig «spiller»
) Vis vedlegget 480718
Hvor mange dpo er du nå?Jeg ser streken ja. Blir spennende fremover!Noen som ser? Blir sprø av mindreser, ser ikke om hverandre. Litt ustabil i humøret når hjertet hopper over et slag.. og er sikker på jeg ser noe. (Og nei, er ikke ny i gamet.. bare dårlig «spiller»
) Vis vedlegget 480718
Jeg ser!!Noen som ser? Blir sprø av mindreser, ser ikke om hverandre. Litt ustabil i humøret når hjertet hopper over et slag.. og er sikker på jeg ser noe. (Og nei, er ikke ny i gamet.. bare dårlig «spiller»
) Vis vedlegget 480718
og der kom mensen.Ikm var i går. Målte aldri EL. Fikk denne testen i dag. Håper det er mer enn skygge..