IKM uke 11 & 12

7 dpo i dag og første test, veldig negativ selvfølgelig! Føler ikke på noe spes. Har brukt å få første pos tidligst 8 dpo før og 9-10 dpo så det blir spennende de neste dagene :happy:
Edit: la med temping fra apple watch (ikke det beste)

Vedlegg

• IMG_9508.png
    IMG_9508.png
    441,4 KB · Visninger: 6
Last edited:
Mamma.til.to<3 - 34 - B3 - PP6 - EL 03.03 - IKM 18.03

Krysser fingrene for desemberbaby
Ser nå at det er novemberbaby jeg får om det klaffer denne gangen :hilarious:
En evt neste pp blir desemberbaby, men krysser fingrene for at det ikke blir noen neste pp :hello2

Første EL test denne pp ble tatt i gårkveld, da vi har vært på hytta og jeg glemte å pakke med tester :smiley-ashamed004
Men kom hjem i tide til å få med meg peaken :gen014
5488.jpg

349kr kostet det for progesteron prøve hos Furst uten rekvisisjon fra lege i tilfelle flere andre har vurdert å sjekke det! 7 dpo i dag men får ikke tatt 8 dpo..det er vel omtrent det samme.

Noen som har gjort det før som vet hvor raskt man får svar?

Kjenner murrings i eggstokkene nå! Jeg vil hjem å ta el test!! måtte klokka bli 15 så jeg kan stikke hjemover snart :laughing002 :laughing002
Er litt spenning rundt denne tiden med testing etter el også :D
Kjenner i hvertfall på det selv at det er spennende å følge med på om EL skjer til vanlig tid og at de tegnene man har stemmer med det man ser på testene :happy:

Kjenner stikninger selv nå og tok en test til, og det stemmer med at LH har begynt å droppe. Nede på 1,12 nå :happy:

Er litt spenning rundt denne tiden med testing etter el også :D
Kjenner i hvertfall på det selv at det er spennende å følge med på om EL skjer til vanlig tid og at de tegnene man har stemmer med det man ser på testene :happy:

Kjenner stikninger selv nå og tok en test til, og det stemmer med at LH har begynt å droppe. Nede på 1,12 nå :happy:
Veldig spennende! Får nesten en mestringsfølelse av kroppen min når den får positiv test, nesten litt "såå flinke eggstokker da:shy:" :hilarious::hilarious: måtte det bare bli baby ut av det til slutt også:hilarious::smiley-ashamed004

CD12 - kappløpet om aksjelegging :iroc:sex:sign17:sign19

Gøy å se fremdeles høy LH test idag morges og hubby er hjemme om 3 timer ca, her skal det legges aksjer! :bounce Litt rart å bare få en aksjelegging denne PP men når EL kom mye tidligere enn forventet så må vi bare ta oss til takke med det. Læring til neste gang er å kjøre en test-run før fertilitetsperioden begynner, altså en aksjelegging rundt ca. CD10 - better safe than sorry!

Vis vedlegget 479959
Dette blir spennende! Vi la inn aksjer to dager før og på selve EL-dagen når det klaffet :Heartred :joyful: (Vet du ikke fikk lagt inn 2 dager før, men el-dagen kan funke og)

Åååå disse dagene i dpo-land må vel være de aller aller tregeste :hilarious: :bag:
For tidlig for symptomer, dessuten har jeg jo hcg-støy fra før.
Når jeg ble gravid med treåringen visste jeg det med en gang, følte det bare. Denne gangen har jeg dårlig magefølelse, men håper selvsagt jeg tar feil :)

Åååå disse dagene i dpo-land må vel være de aller aller tregeste :hilarious: :bag:
For tidlig for symptomer, dessuten har jeg jo hcg-støy fra før.
Når jeg ble gravid med treåringen visste jeg det med en gang, følte det bare. Denne gangen har jeg dårlig magefølelse, men håper selvsagt jeg tar feil :)
Off man vet jo aldri med den der magefølelsen, jeg håper likevel at det blir klaff nå. Dagene går sent! Når skal du teste?

Ser nå at det er novemberbaby jeg får om det klaffer denne gangen :hilarious:
En evt neste pp blir desemberbaby, men krysser fingrene for at det ikke blir noen neste pp :hello2

Første EL test denne pp ble tatt i gårkveld, da vi har vært på hytta og jeg glemte å pakke med tester :smiley-ashamed004
Men kom hjem i tide til å få med meg peaken :gen014
Vis vedlegget 480002
Du har jo rett vedrørende novemberbaby :wideyed: Jeg som har lagt feil menstruasjonssyklus inn i terminkalkulator :wacky: Tror alle oss havner i november hvis vi skulle være så heldig? Jeg har iallefall oppdatert bilde på fremsiden vår, sorry peeps :angelic: Men uansett er det årets julegave da :shy::Heartred

Off man vet jo aldri med den der magefølelsen, jeg håper likevel at det blir klaff nå. Dagene går sent! Når skal du teste?

Jeg tester hver dag, gjort siden 3DPO forbi teste ut HCG. Dette er dagens test, veldig mye svakere enn i går, så om den plutselig skulle være negativ så venter jeg nok til 10DPO.
Det er egentlig løgn, jeg kommer til å teste hver dag uansett. :hilarious: Send hjelp.

Nei magefølelsen på disse dagene er uansett ikke noen fasit, men det er kjipt når man ikke kan kjenne etter tegn heller, fordi alle tegn kan være det ene eller det andre.

Hvordan går det med deg? Ble det tidlig peak?

Vedlegg

• IMG_6278.jpeg
    IMG_6278.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 10
Jeg tester hver dag, gjort siden 3DPO forbi teste ut HCG. Dette er dagens test, veldig mye svakere enn i går, så om den plutselig skulle være negativ så venter jeg nok til 10DPO.
Det er egentlig løgn, jeg kommer til å teste hver dag uansett. :hilarious: Send hjelp.

Nei magefølelsen på disse dagene er uansett ikke noen fasit, men det er kjipt når man ikke kan kjenne etter tegn heller, fordi alle tegn kan være det ene eller det andre.

Hvordan går det med deg? Ble det tidlig peak?
Ja stemmer du tok jo otrivelle ja! Hos meg så hang otrivelle igjen som «en hale» til ca 14 dpo, men det er visst veldig individuelt, noen får negativ test rundt 7-8 dpo også så du får bare se selv dag for dag. Off ja, den testingen den testingen, du er iallefall i godt selskap med likesinnede her inne:smiley-angelic003:wacky:

Ble tidlig peak på meg igår så fikk bare en aksjelegging på CD 12 :wideyed: Men heldigvis tror jeg den var spot on i det minste :happy:

Kjente godt eggløsning i går kveld/natt og temp hoppet opp litt i dag :hello2 litt usikker om jeg skal kalle meg 1 dpo i dag eller i morgen?
Vis vedlegget 480021
Hurra for EL :smiley-bounce012 Men iiiisj det er vanskelig å si om du er 1 dpo eller 0 dpo idag når du hadde peak så tidlig på dagen igår! Jeg tror jeg ville satt kun positiv LH test igår i FF (ikke forgårs) og så hadde jeg tenkt at jeg var 1 dpo imorgen, men revurdert det utifra når FF satt kryss. Men det er jo ingen fasit svar her fordi du vet ikke når faktisk egget slapp så gjør det som føles mest riktig for deg :happy: :Heartbigred

Back
Topp