IKM uke 11 & 12

Snorkfrøken85 - 40 - B2 - PPxx - EL 01.03 IKM14-15.03

Jeg har ble egentlig komt ut av tellinga på antall pp... Hadde MA i august/september 2024, og har vel egentlig prøvd siden, noken runder mindre aktivt enn andre. Jeg er på siste pillebrett av 10pk med letrozol, så jeg er i tenkeboksen om jeg skal kjøpe nye piller eller ikke... Men greit å se at kroppen fungerer! Jeg kjenner el på hele meg, så jeg trenger egentlig ikke testene, men det er tilfredsstillende å se så tydelige streker. Satser på like tydelige om et par uker!

IMG_3870.jpeg

Snorkfrøken85 - 40 - B2 - PPxx - EL 01.03 IKM14-15.03

Jeg har ble egentlig komt ut av tellinga på antall pp... Hadde MA i august/september 2024, og har vel egentlig prøvd siden, noken runder mindre aktivt enn andre. Jeg er på siste pillebrett av 10pk med letrozol, så jeg er i tenkeboksen om jeg skal kjøpe nye piller eller ikke... Men greit å se at kroppen fungerer! Jeg kjenner el på hele meg, så jeg trenger egentlig ikke testene, men det er tilfredsstillende å se så tydelige streker. Satser på like tydelige om et par uker!

Vis vedlegget 479935
Heia Snorkfrøken - har lagt deg til listen :greet025:Heartred Midt i eggløsning du ja, heia superspermen og gullegget :hello2

LivetSuser - 35 - B1 - PP1 (etter SA i januar) - EL6/3 - IKM 21/03 (sånn ca)

Første gang jeg melder meg på en IKM :)
Har endelig fått eggløsnings-tegn etter å ha hatt SA (7+2) i januar. Ble lang ventetid pga jeg hadde visst rester jeg måtte få ut (måtte ta cytotec). Men endelig kan vi prøve igjen. :hello2

LivetSuser - 35 - B1 - PP1 (etter SA i januar) - EL6/3 - IKM 21/03 (sånn ca)

Første gang jeg melder meg på en IKM :)
Har endelig fått eggløsnings-tegn etter å ha hatt SA (7+2) i januar. Ble lang ventetid pga jeg hadde visst rester jeg måtte få ut (måtte ta cytotec). Men endelig kan vi prøve igjen. :hello2
Velkommen skal du være, har lagt deg til listen :greet025 Leit at du nettopp har gjennomgått SA, men håper spiren sitter veldig snart igjen:Heartred

Dagens :smiley-bounce022
1000016143.jpg

1000016140.jpg

Kjenner det begynner å bygge seg opp press i venstre eggstokk allerede! Kan godt hende eggløsning blir ila dagen selv om peak også er i dag. Pleier ikke gå så veldig lang tid fra peak til eggløsningssmertene kommer for fullt:hello2 snart dpo land :dance011

Åååh kjedelig når de er borte..! Mannen min kommer hjem imorgen, men skulle gjerne hatt en runde idag også men det får bare gå, skal hoppe på han når han kommer hjem imorgen :laughing002 Sædceller kan overleve 3-5 dager ish har jeg lest? Står litt forskjellig rundtom, men det er jo lov å håpe og så får du uansett finne ut av syklusen din ja :happy:
Ja, veldig kjedelig.. noen glade menn rundt om denne tiden i syklusen :joyful:

Ah har du regelmessige sykluser siden du tar progesteron støtte? Syns det var skummelt at det kan gjøre at EL fester seg i eggleder eller å hindre EL hvis man tar for tidlig, skal ikke være lett dette☺️

Her er FF fra apple watch målingene.
27.feb så var det flere oppvåkninger og dårlig søvn så det kan hende det tulla til målinger.. dersom jeg tar bort den i FF så ser det noenlunde ok ut.

Jeg tar termometer målinger nå - så skal jeg skeive de inn i FF etter mensen (som jeg håper ikke kommer) denne runden
Hvordan måler du med apple watch?

Back
Topp