IKM uke 11‍♂️

Dette er en sann prøvelse i prøvetiden :laughing002
Vi kjørte heldigvis nordover til mine foreldre i går. Både i går og idag har testetrangen vært adskillig lavere; nesten ikke tilstedeværende. Har vært opptatt med andre ting. Har en tidlig test med hit, så jeg må bare pent vente til å teste til jeg kan få et troverdig svar :laughing002
Følte plutselig at puppene var veldig ømme når jeg tok meg en dusj i kveld... Kan det være et tegn? Kan jeg være gravid allerede?? Eller betyr det bare at min ustabile kropp får tr på besøk tidligere enn forventet.

:arghh:

Følte plutselig at puppene var veldig ømme når jeg tok meg en dusj i kveld... Kan det være et tegn? Kan jeg være gravid allerede?? Eller betyr det bare at min ustabile kropp får tr på besøk tidligere enn forventet.

:arghh:
krysser fingrene for at det er et tegn! TR vil vi ikke ha!:inpain: Du må dele hvis du tester :angelic:

krysser fingrene for at det er et tegn! TR vil vi ikke ha!:inpain: Du må dele hvis du tester :angelic:
Min "work-wife" mente det kan være EL også, ettersom det er første periode ute pille. Men jeg har håp... :Heartbigred

Jeg ha 1 test hjemme, men venter flere levert i posten neste uke. Så jeg vil vente litt lenger før jeg tar den siste testen... Men tester nok senest på torsdag neste uke.

Jeg er 6dpo idag og har fått super-luktesans igår og idag. Kjenner det hvis det ligger snus i søpla flere meter unna :p Det er er kjempetydelig symptom jeg også hadde i forrige svangerskap og er umulig å innbille seg for det kommer bare plutselig. Så jeg er speeeeeeeeent på å teste! (Men skal holde meg i noen dager til):Heartred:hilarious:

I tillegg blir jeg supertrøtt rundt 14:00-15:00 og det pleier jeg ikke bli, så det er også spennende. I forrige svangerskap fikk jeg ofte hodepine i samme tidsperiode, det har jeg ikke nå, nå er jeg trøtt isteden.

Har dere andre damer noen spennende symptomer?

Melder meg inn jeg:)

GardsHulder - 35 - B2- 13? - 02.03 - 16.03

Begynner å få lyst til å teste. Men bør jeg? Er 8 eller 4 DPO (eller ingen av delene, her går det kun på følelse). Mye stikking i magen nå, har måttet på do ofte, litt svimmel innimellom. Ingen humørsvingninger denne gangen, og det tar jeg som et tegn på at hormonene er mer balansert enn forrige gang kroppen prøvde å slippe et egg. Hvis jeg ikke er gravid, og heller ikke får mensen nå, vurderer jeg en ny tur til gynekolog.

7dpo i dag, når begynner dere andre testingen? :excited001
Tror jeg kommer til å teste i morgen som er 11 DPO. Jeg vurderte sterkt å teste idag, men har klart å stå imot :cool: Har ikke kjempe tro på at det har gått, men håp er det!
Noen spesielle symptomer har jeg ikke, men er blitt skikkelig PMS :angry9Det kan like gjerne være at kroppen blir vant til å være uten hormonell prevensjon, for jeg opplevde akkurat det samme når jeg satt inn p-staven. Håper det går over snart, for jeg er ikke kjempe gøy å være rundt om dagene :(

Åheeeei, nå er EL-slimet her IGJEN. I rikelig monn. Da kan det ikke ha blitt sluppet et egg den 2.3. eller 6.3. Og jeg som tenkte å teste på mandag. Noen som har erfaringer med seigt slim flere ganger i løpet av en syklus? Virker som kroppen prøver hver fjerde dag nå!?

hatt hetetokter i det siste samt vært mer trøtt igjennom dagen. og små svimmel / svimmel hvis jeg reiser meg for fort opp av sofan eller en stol. spent på om det er en spire som kanskje har festet seg eller om dagsrytmen bare har blitt ødelagt, prøver å ikke ha for høye forventinger da kroppen vil bare fokusere på dette og da vil jo ikke kroppen gjøre noe som helst.

Helt blanda test idag 11 DPO. Jeg får forberede meg på TR og ny PP, for jeg har ikke helt troen nå. Det er helt greit egentlig:)
Det var jeg veldig forberedt på!

Vedlegg

• 20230311_065803.jpg
    20230311_065803.jpg
    1,1 MB · Visninger: 93
10dpo idag, ingen voldsomme symptomer. Oppblåst og murring, tok en test på morgenurin. Ser en svak strek, flere?
Får se hva neste test bringer! :)
Jeg ser også!

Spennende at folk har begynt å teste :) jeg er 7dpo og skal vente helt til fredag/13 dpoo_O

12DPO og har testa siden 4DPO (OMG!). Alle negative så langt!
Du er akkurat som meg! Er 5dpo og vurderer å vente noen timer med å gå på toalettet så jeg kan teste :happy090 Finnes det i det hele tatt noen som har testet positivt så tidlig? Haha

Back
Topp