IKM uke 11‍♂️

Du er akkurat som meg! Er 5dpo og vurderer å vente noen timer med å gå på toalettet så jeg kan teste :happy090 Finnes det i det hele tatt noen som har testet positivt så tidlig? Haha
Mener jeg har lest om noen som har fått positiv test 6DPO, men det kan jo hende vedkommende hadde EL tidligere enn hun selv trodde etc.. Det er vel flere som har blenda tester til langt over IKM i stedet!

Nå har jeg stirret så lenge på denne testen at jeg faktisk ser noe....
Screenshot_20230311-154343_Premom.jpg

Er 9DPO i dag, og frister veldig å begynne å teste i morgen. Er bare veldig skeptisk for jeg vil ikke bli skuffet over en negativ test :arghh: :arghh: IKM er ikke før den 15 så er ikke veldig lenge til heller!!

Jeg er idag 8 dpo og klarte ikke å holde meg lenger (skulle vente til 12 dpo). Dette er CB ultratidlig der teststreken skal stå vertikalt og jeg synes jeg ser nooooe, så dette blir spennende! Den er ikke kjempetydelig men tenkte å bidra med litt tyde-teste-stemning i gruppa! :p God søndag damer!

Vedlegg

• 6F644DBF-8A9A-4845-9B90-AB3F06F76FDD.jpeg
    6F644DBF-8A9A-4845-9B90-AB3F06F76FDD.jpeg
    422,2 KB · Visninger: 123
Gratulerer @B3ccy !

Jeg er 10, 6, 2 eller ingen DPO. Vurderer å la være å teste, og heller ta det som det kommer. Blir så altfor gira og håpefull av testing.

Gratulerer @B3ccy !

Jeg er 10, 6, 2 eller ingen DPO. Vurderer å la være å teste, og heller ta det som det kommer. Blir så altfor gira og håpefull av testing.
Blir veldig håpefull selv! Klarte å holde meg til fredag. Var da jeg fikk mens forrige syklus(9dpo) skimta egentlig strek allerede på fredag. Mannen og, fikk beskjed om at det var "bare" å vente noen dager:p Han har jo helt rett, men ikke så lett når han og kunne se noe og. Så da røyk det test Lørdag og. Tidlig enda da, så mye kan skje!
Du har ikke testet etter el heller?
Jo lengre man klarer å vente jo bedre blir jo Streken om man faktisk er gravid. Så det er jo egentlig det beste :)

Blir veldig håpefull selv! Klarte å holde meg til fredag. Var da jeg fikk mens forrige syklus(9dpo) skimta egentlig strek allerede på fredag. Mannen og, fikk beskjed om at det var "bare" å vente noen dager:p Han har jo helt rett, men ikke så lett når han og kunne se noe og. Så da røyk det test Lørdag og. Tidlig enda da, så mye kan skje!
Du har ikke testet etter el heller?
Jo lengre man klarer å vente jo bedre blir jo Streken om man faktisk er gravid. Så det er jo egentlig det beste :)
Ikke sant! Det er så ulidelig spennende! Håper det går veien for dere.

Nei, har ikke hatt første mens etter ammeslutt ennå, så jeg vil ikke teste. Blir bare mer stress og forhåpninger. Innbiller meg at jeg kjenner både kropp og symptomer godt, men det er vanskelig å si om kroppen bare har prøvd å slippe egg og mislyktes flere ganger, eller om det faktisk har lykkes en av gangene. Må bare følge med og notere dagene jeg mistenker! Sånn sett burde jeg kanskje teste 12-14 dager etter hver mistanke, så vet jeg hvor langt jeg er på vei OM jeg blir gravid.

Ikke sant! Det er så ulidelig spennende! Håper det går veien for dere.

Nei, har ikke hatt første mens etter ammeslutt ennå, så jeg vil ikke teste. Blir bare mer stress og forhåpninger. Innbiller meg at jeg kjenner både kropp og symptomer godt, men det er vanskelig å si om kroppen bare har prøvd å slippe egg og mislyktes flere ganger, eller om det faktisk har lykkes en av gangene. Må bare følge med og notere dagene jeg mistenker! Sånn sett burde jeg kanskje teste 12-14 dager etter hver mistanke, så vet jeg hvor langt jeg er på vei OM jeg blir gravid.
Set veste er jo selfølgelig å ikke stresse med noe(lettere sagt enn gjort, synes jeg) men øigger vel noe i det :p
Så får du gjerne en tidlig ul, tenker jeg. Når du blir gravid :) Når man ikke vet syklus så må dem jo finne ut av det for videre oppfølging! :happy:

Hvordan går det med dere andre her inne? Noen som tester/venter i spenning enda? :)

Hvordan går det med dere andre her inne? Noen som tester/venter i spenning enda? :)
Jeg venter i spenning fortsatt, 9 dpo i dag :nailbiting: skal teste på fredag når jeg er 13 dpo, men må si det begynner å bli vanskeligere og vanskeligere.

Jeg venter i spenning fortsatt, 9 dpo i dag :nailbiting: skal teste på fredag når jeg er 13 dpo, men må si det begynner å bli vanskeligere og vanskeligere.
Veldig flink om du klarer å vente så lenge! :happy:
Blir jo bare enda sterkere streker om man er gravid:thumleft Kjent på noen symptomer da?:)

Venter til i morgen da ifølge ff appen så skal tr komme :nailbiting: Vært veldig fristet til å teste, men skal prøve å holde meg denne uken. Tester nok hvis ikke tr kommer om noen dager. Veldig spent på denne mnd hva kroppen har klart å gjøre:nailbiting::nailbiting:

Back
Topp