IKM uke 11‍♂️

Mamma99 - 39 - vårt første kjærlighetsbarn (mitt 3)- 1PP - EL ukjent - IKM 17.mars

Mine EL tester har ikke kommet enda, så det er litt usikkert. Men om jeg går utifra en vanlig syklus bør IKM komme 17.mars, altså slutten av uke 11.
Vi skal reise bort den helgen, så jeg tenker at om TR ikke kommer den helgen tester jeg på tirsdag 21.mars.
Har ikke veldig stor tro på at det skal gå så fort, men pga medisiner kan jeg ikke la være å teste heller.... Fingers crossed.

Endelig skjer det noe her! Venta på EL i flere dager og vi har ikke lagt inn aksjer siden mandag :nailbiting: Blinkende smiley på clearblue så nå er vel EL rett rundt hjørnet:p

830FBC10-38B6-4DEC-9226-BEA2F6D23023.jpeg

Beklager EKSTREMT dårlig oppfølging her i gruppa. Det er hundre prosent min feil. Jeg røyk leddbåndet og måtte på sjukehuset og ho og hei. Har ikke fulgt med eller fått gjort en eneste ting her inne.

Hvordan ligger folk Ann? Er det god kok? :)
Jeg tror jeg har EL i dag. Blir neppe noe baby denne måneden, ekstremt lite ligging med ødelagt bein …

Lykke til ALLE sammen <3

Tror jeg er 3 DPO. Kjenner mye press nederst i magen, og det har vedvart siden det jeg tror var EL. Veldig spent på om det faktisk VAR EL. Hadde vært herlig å få et 2023-barn, men har foreløpig ikke trua.

Noen andre som syns tiden går veldig seint frem til testing her? Jeg er bare 1 DPO og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde meg i nesten to uker til med å teste :p

Jepp, er kommet til 6 dpo. Er blitt syk nå og så da går jo dagene så som så:singing:
Satser på å prøve på en test på fredag/lørdag! Om ikke tr er kommet. Forrige runde fikk jeg spotting 9dpo og full mens 10 dpo. Litt vell tidlig, så håper ikke det blir det nye :)

Jepp, er kommet til 6 dpo. Er blitt syk nå og så da går jo dagene så som så:singing:
Satser på å prøve på en test på fredag/lørdag! Om ikke tr er kommet. Forrige runde fikk jeg spotting 9dpo og full mens 10 dpo. Litt vell tidlig, så håper ikke det blir det nye :)
Åh, masse lykke til! Spent på dine vegne :D

Noen andre som syns tiden går veldig seint frem til testing her? Jeg er bare 1 DPO og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde meg i nesten to uker til med å teste :p
Helt lik! Ingen anelse om når EL var, men ett sted mellom fredag-mandag. Fikk gjort tilstrekkelig for å unnfange denne mnd. Men har nå strekninger i lysken og er SPENT. Sinnsykt vanskelig å skulle vente en hel uke med å teste :):joyful:

Er ca 8-9dpo å har ingen symptomer, ikke engang ømme bryster, så er litt spent på denne syklusen :angelic: Bruker som regel å ha noe symptomer på mensen.. hatt en del murringer da!

7 DPO nå. Synes ventetiden er uutholdelig omtrent! Jeg har så lyst til å vite "svaret" at jeg blir gal o_O
Jeg tråler forumet og bruker altfor mye tid på å lese andre sine dagbøker osv..:smiley-ashamed008 Jeg skulle ønske at jeg klarte å roe ned rundt prøvetiden. Det er veldig altoppslukende; og jeg er bare i PP1 :laughing001
Lysten til å teste er enorm, men jeg SKAL holde meg til helga!

Beklager EKSTREMT dårlig oppfølging her i gruppa. Det er hundre prosent min feil. Jeg røyk leddbåndet og måtte på sjukehuset og ho og hei. Har ikke fulgt med eller fått gjort en eneste ting her inne.

Hvordan ligger folk Ann? Er det god kok? :)
Jeg tror jeg har EL i dag. Blir neppe noe baby denne måneden, ekstremt lite ligging med ødelagt bein …

Lykke til ALLE sammen <3
Åååå stakkars deg! :Heartred Masse god bedring! Godt dere fikk lagt noen aksjer!

Jeg er 3 dpo idag og har for en gangs skyld skikkelig trua! Etter MA har alt føltes litt håpløst men denne PP’en føles annerledes. Superspent og skal denne gangen klare å vente med testing til tidligst 12 dpo!

Lykke til damer!

Åååå stakkars deg! :Heartred Masse god bedring! Godt dere fikk lagt noen aksjer!

Jeg er 3 dpo idag og har for en gangs skyld skikkelig trua! Etter MA har alt føltes litt håpløst men denne PP’en føles annerledes. Superspent og skal denne gangen klare å vente med testing til tidligst 12 dpo!

Lykke til damer!
Åh! Blir super imponert hvis du klarer å vente til 12dpo. Jeg klarer aldri å vente mer en typ 6-8 dpo.

Lykke til :)

Jeg vet ikke om jeg er 5 DPO, 1 DPO eller om det var en fullstendig EL i det hele tatt. Alt er så åpent at det er til å bli gal av! Presset i magen er mindre, men har fæl smak i munnen og dårlig ånde. Litt svimmel innimellom. Men sånn er det jo når man går og leter etter symptomer. Skal ikke teste før 14/10 DPO. Men ser for meg det blir negativ test og null TR i enda en måned. Prøver å ikke hisse meg opp denne gangen.

Løven92 - 30 - B1 - PP2 (MA i des) - EL 02.03 - IKM 13.03.

Mulig IKM blir senere for hadde EL litt sent i syklusen. Skal teste DPO10 på søndag :smiley-angelic001

I dag har jeg hatt mye smerter i lysken, og ekstremt sugen på knekkebrød med kaviar (som definitivt IKKE er normalt for meg) hehe. Har også murringer i mage og korsrygg.

Alltid like interessant om det er pms eller symptomer på spire :)

7 DPO nå. Synes ventetiden er uutholdelig omtrent! Jeg har så lyst til å vite "svaret" at jeg blir gal o_O
Jeg tråler forumet og bruker altfor mye tid på å lese andre sine dagbøker osv..:smiley-ashamed008 Jeg skulle ønske at jeg klarte å roe ned rundt prøvetiden. Det er veldig altoppslukende; og jeg er bare i PP1 :laughing001
Lysten til å teste er enorm, men jeg SKAL holde meg til helga!
Det sliter jeg med også!!
"heldigvis" har ikke testene mine kommet enda, så jeg kan liksom ikke teste... Men jeg vet heller ikke eksakt når jeg hadde EL, første mnd uten p-pille.

Det sliter jeg med også!!
"heldigvis" har ikke testene mine kommet enda, så jeg kan liksom ikke teste... Men jeg vet heller ikke eksakt når jeg hadde EL, første mnd uten p-pille.
Dette er en sann prøvelse i prøvetiden :laughing002
Vi kjørte heldigvis nordover til mine foreldre i går. Både i går og idag har testetrangen vært adskillig lavere; nesten ikke tilstedeværende. Har vært opptatt med andre ting. Har en tidlig test med hit, så jeg må bare pent vente til å teste til jeg kan få et troverdig svar :laughing002

Back
Topp