Kanskje ikke strek, men i hvertfall skygge, som ikke var der på dagen i går. Håper sånn at det er graviditet og ikke ny omgangssyke![]()
![]()
hvor mange dpo er du?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje ikke strek, men i hvertfall skygge, som ikke var der på dagen i går. Håper sånn at det er graviditet og ikke ny omgangssyke![]()
![]()
hvor mange dpo er du?Du ser jo stigningen veldig fint på makesure sine strimler da, så trenger nok ikke raide apotek etter digitale testerSynes og det er merkelig. Har bestilt clearblue digital på nett, men den kommer vel ikke før slutten av neste uke. Får se om jeg får tatt en runde på apotekene her i byen for å se om noen andre har de inne! Ellers får jeg klare meg med makesure sine strimler for å se stigning fram til de kommer i posten!
Håper den du kjøpte til neste uke er med uker! Da får du kanskje 2-3 
11. Fikk svak strek 10dpo på vanligtest forrige gang. Testen i gårkveld i mørkere lys så litt tydeligere ut![]()
hvor mange dpo er du?
Gu så spennende, jeg ser noe på begge bildene dine, synes forrige var tydeligere jeg da men. Håper sånn for deg11. Fikk svak strek 10dpo på vanligtest forrige gang. Testen i gårkveld i mørkere lys så litt tydeligere ut

Ah ikkesant, skjønner ikke at vitus apotek kan erstatte clearblue med rfsu daTenker jo at så lenge du har stigning på strimlene er det samma hva rfsu sier, den er jo åpenbart feil.. Jeg har liggende en RFSU med uker, men den er ikke digital da. Tok en når jeg holdt på å teste ut HCG etter MA, og da slo den ut på to uker selv om strimlene var veldig svake. Merkelige de rfsu testene![]()

Ja, det er jo santDu ser jo stigningen veldig fint på makesure sine strimler da, så trenger nok ikke raide apotek etter digitale testerHåper den du kjøpte til neste uke er med uker! Da får du kanskje 2-3
![]()
blir litt ivrig på å se "gravid" på en test
Forrige jeg la ut som fra i morges? Takk, tar imot alt håpGu så spennende, jeg ser noe på begge bildene dine, synes forrige var tydeligere jeg da men. Håper sånn for deg![]()

Ja, den siste var jo fra igår? Krysser alt som krysses kan for degForrige jeg la ut som fra i morges? Takk, tar imot alt håp![]()

Ja, det stemmer. Gir litt mer håp hvis den fra i dag i sterkt baderomslys ser sterkere utJa, den siste var jo fra igår? Krysser alt som krysses kan for deg![]()

Tror denne ville slått ut på clearblue!!Rfsu digital viser enda "not pregnant"men rfsu slåt vel ut litt sent, så håper det gjelder for digital også
Her er ihvertfall testene fra de tre siste dagene, alle på morgenurin. Øverst 9dpo, midten 10dpo og nederst i dag 11dpo! Føler økningen er fin
Samboer tror enda ikke jeg er gravid, for han tenker strekene må være supersterke![]()
Det er noe, håper på babystrek!!Kanskje ikke strek, men i hvertfall skygge, som ikke var der på dagen i går. Håper sånn at det er graviditet og ikke ny omgangssyke![]()
![]()
SnikerSynes og det er merkelig. Har bestilt clearblue digital på nett, men den kommer vel ikke før slutten av neste uke. Får se om jeg får tatt en runde på apotekene her i byen for å se om noen andre har de inne! Ellers får jeg klare meg med makesure sine strimler for å se stigning fram til de kommer i posten!
Høres ut som du har kjøpt digital på Vitusapotek, og der har de dessverre avsluttet avtalen med Clearblue
Apotek1 fører Clearblue, så vil anbefale deg å titte innom der!Minuttene snegler seg av gårde! Når skal du teste igjen?Så rastløs, men vet at det ikke er vits i å teste så nært til forrige test
Burde sikkert vente til i morgen, men kanskje det blir i kveld. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så gira, har fått skygger før som ikke resulterte i noe, men på et annet merkeMinuttene snegler seg av gårde! Når skal du teste igjen?
Ja prøv igjen ikveld duBurde sikkert vente til i morgen, men kanskje det blir i kveld. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så gira, har fått skygger før som ikke resulterte i noe, men på et annet merke
Det er jo det, man vet ikke så tidlig om det er skygge eller reel strek, og du har jo vanlig test også? Håper håper håper 

Ja, er vanligtest, så kan slå ut litt senere. Fin trening av tålmodighet å være i limbolandJa prøv igjen ikveld duDet er jo det, man vet ikke så tidlig om det er skygge eller reel strek, og du har jo vanlig test også? Håper håper håper
![]()

Jeg tok en som var omtrent som igår kveld imorges. Vet ikke om jeg tester en gang til ikveld eller venter til imorgen.Flere som har testet i dag?

Ja vanlig test kan fort ikke slå ut før 12-14 dpo også, den er jo 25 og ikke 10Ja, er vanligtest, så kan slå ut litt senere. Fin trening av tålmodighet å være i limboland![]()
![]()