IKM uke 10

Synes og det er merkelig. Har bestilt clearblue digital på nett, men den kommer vel ikke før slutten av neste uke. Får se om jeg får tatt en runde på apotekene her i byen for å se om noen andre har de inne! Ellers får jeg klare meg med makesure sine strimler for å se stigning fram til de kommer i posten!
Du ser jo stigningen veldig fint på makesure sine strimler da, så trenger nok ikke raide apotek etter digitale tester :smiley-ashamed004 Håper den du kjøpte til neste uke er med uker! Da får du kanskje 2-3 :nailbiting:

:smiley-angelic001 :smiley-angelic001 hvor mange dpo er du?
11. Fikk svak strek 10dpo på vanligtest forrige gang. Testen i gårkveld i mørkere lys så litt tydeligere ut

Vedlegg

• Screenshot_20260228_000559_Gallery.jpg
    Screenshot_20260228_000559_Gallery.jpg
    282,9 KB · Visninger: 39
Tenker jo at så lenge du har stigning på strimlene er det samma hva rfsu sier, den er jo åpenbart feil.. Jeg har liggende en RFSU med uker, men den er ikke digital da. Tok en når jeg holdt på å teste ut HCG etter MA, og da slo den ut på to uker selv om strimlene var veldig svake. Merkelige de rfsu testene :hilarious:
Ah ikkesant, skjønner ikke at vitus apotek kan erstatte clearblue med rfsu da :hilarious:

Rfsu digital viser enda "not pregnant" :crybaby2 men rfsu slåt vel ut litt sent, så håper det gjelder for digital også:smiley-angelic001

Her er ihvertfall testene fra de tre siste dagene, alle på morgenurin. Øverst 9dpo, midten 10dpo og nederst i dag 11dpo! Føler økningen er fin:happy:
Samboer tror enda ikke jeg er gravid, for han tenker strekene må være supersterke:hilarious:
Tror denne ville slått ut på clearblue!!

Synes og det er merkelig. Har bestilt clearblue digital på nett, men den kommer vel ikke før slutten av neste uke. Får se om jeg får tatt en runde på apotekene her i byen for å se om noen andre har de inne! Ellers får jeg klare meg med makesure sine strimler for å se stigning fram til de kommer i posten!
Sniker :love017 Høres ut som du har kjøpt digital på Vitusapotek, og der har de dessverre avsluttet avtalen med Clearblue :shifty: Apotek1 fører Clearblue, så vil anbefale deg å titte innom der!

Burde sikkert vente til i morgen, men kanskje det blir i kveld. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så gira, har fått skygger før som ikke resulterte i noe, men på et annet merke
Ja prøv igjen ikveld du :Heartred Det er jo det, man vet ikke så tidlig om det er skygge eller reel strek, og du har jo vanlig test også? Håper håper håper :smiley-angelic001:Heartred

Back
Topp