IKM uke 10

Ish, har så mange symptomer. Vet det bare er pga sprøyta men det kødder med hue mitt.
Det murrer og stikker så mye at jeg er konstant overbevist om at det er mensen som kommer rett rundt hjørnet. Får sånne kvalme byger som forsvinner like fort, og niplene er vonde.

Vanskelig å ha en magefølelse når det er på dette viset.

Dagens test, 3 DPO. Håper bare den er sånn 12 dpo også :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_6248.jpeg
    IMG_6248.jpeg
    441,6 KB · Visninger: 26
Ish, har så mange symptomer. Vet det bare er pga sprøyta men det kødder med hue mitt.
Det murrer og stikker så mye at jeg er konstant overbevist om at det er mensen som kommer rett rundt hjørnet. Får sånne kvalme byger som forsvinner like fort, og niplene er vonde.

Vanskelig å ha en magefølelse når det er på dette viset.

Dagens test, 3 DPO. Håper bare den er sånn 12 dpo også :smiley-angelic001
Uff, det høres heftig ut! Jeg krysser fingrene for deg! Når kan du vente at de er negative igjen?

Uff, det høres heftig ut! Jeg krysser fingrene for deg! Når kan du vente at de er negative igjen?

Jeg skal ta tester hver dag for å se nedgangen, sånn at jeg kan se om den blir negativ eller eventuelt sterkere når kroppen forhåpentligvis tar over hcg produksjonen. Om jeg ikke gjør det må jeg vente til 14DPO før jeg tester, og da kommer jeg ikke til å stole på det om det er to streker uansett. :nailbiting:

All ære til alle som må igjennom dette igjen og igjen. Jeg håper ikke jeg må det.

Offisielt blitt tullerusk, følt meg gravid til tross for negative tester. Og nå innbiller jeg meg en skygge som jeg ikke så på testen i morges, men er ikke noe der :playful: :playful:

Rfsu digital viser enda "not pregnant" :crybaby2 men rfsu slåt vel ut litt sent, så håper det gjelder for digital også:smiley-angelic001

Her er ihvertfall testene fra de tre siste dagene, alle på morgenurin. Øverst 9dpo, midten 10dpo og nederst i dag 11dpo! Føler økningen er fin:happy:
Samboer tror enda ikke jeg er gravid, for han tenker strekene må være supersterke:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20260228_111006_Gallery.jpg
    Screenshot_20260228_111006_Gallery.jpg
    223,1 KB · Visninger: 30
Rfsu digital viser enda "not pregnant" :crybaby2 men rfsu slåt vel ut litt sent, så håper det gjelder for digital også:smiley-angelic001

Her er ihvertfall testene fra de tre siste dagene, alle på morgenurin. Øverst 9dpo, midten 10dpo og nederst i dag 11dpo! Føler økningen er fin:happy:
Samboer tror enda ikke jeg er gravid, for han tenker strekene må være supersterke:hilarious:
Hææææ hvordan kan den være såå treig med å slå ut? Hallo dette er jo kjempe tydelige streker!

Så rart den ikke slår ut, det er jo tydelig og fin strek

Har ikke erfaring med rfsu digital, men rfsu tidlig viste negativ på meg når alle andre tester var positive. Så rfsu har jeg boikotta.

Hææææ hvordan kan den være såå treig med å slå ut? Hallo dette er jo kjempe tydelige streker!
Så rart den ikke slår ut, det er jo tydelig og fin strek
Har ikke erfaring med rfsu digital, men rfsu tidlig viste negativ på meg når alle andre tester var positive. Så rfsu har jeg boikotta.
Synes og det er merkelig. Har bestilt clearblue digital på nett, men den kommer vel ikke før slutten av neste uke. Får se om jeg får tatt en runde på apotekene her i byen for å se om noen andre har de inne! Ellers får jeg klare meg med makesure sine strimler for å se stigning fram til de kommer i posten!

Synes og det er merkelig. Har bestilt clearblue digital på nett, men den kommer vel ikke før slutten av neste uke. Får se om jeg får tatt en runde på apotekene her i byen for å se om noen andre har de inne! Ellers får jeg klare meg med makesure sine strimler for å se stigning fram til de kommer i posten!

Tenker jo at så lenge du har stigning på strimlene er det samma hva rfsu sier, den er jo åpenbart feil.. Jeg har liggende en RFSU med uker, men den er ikke digital da. Tok en når jeg holdt på å teste ut HCG etter MA, og da slo den ut på to uker selv om strimlene var veldig svake. Merkelige de rfsu testene :hilarious:

Back
Topp