IKM uke 10

det er så kjipt. samme her. Jeg dro på løpetime på trening igår, men fikk så oppblåst mage og smerter i bryst/ligamentsmerter. har også vært utrolig varm. så hadde så troa. føler med deg :Heartred

har gjengen her tenkt på å forsøke desemberrunde eller ikke, om det ikke går denne gang?
Jeg prøver hver måned :Heartpink

Ser dere noe her tro?? :bookworm:

Vedlegg

• IMG_1779.jpeg
    IMG_1779.jpeg
    758,4 KB · Visninger: 91
Ååh så hyggelig, håper det går bra med deg og spiren:Heartpink
Vi begynner å tenke her hjemme også at jeg er gravid - selv om det er tidlig og mye kan skje! Må jo være NOE når det har slått ut på tester i et døgn, og på flere typer tester.

Jeg tror jeg skal få samboer til å handle digitale i morgen, så får jeg se om jeg klarer å vente til lørdags morgen med å ta de eller om det blir en på ettermiddagen i morgen:love017 Tror det spørs litt på hvordan testen i morgen tidlig ser ut!
Det går veldig bra med meg og spiren! To uker til nå så har vi klart oss gjennom 12+ kneika. Var liv i går på UL :Heartred

Ååå så spennende! Og så testen du la ut nå i dag tidlig, definitivt bra stigning! Fantastisk :Heartred:smiley-bounce012

10dpo og blendahvit test her. Fortsatt tidlig, men merker fokuset går mot neste pp og optimalisere den. Ut og kjøpe de vitaminene jeg har vært tom for en stund. Kanskje prøve juicing også

Hva tenker du med juicing? Høres spennede ut
Litt for å booste kroppen litt og drikke litt sunnere. Gjorde det for noen år siden, for å få i meg mer frukt og grønt og rense kroppen. Ikke sikkert det hjelper på fertilitet, men skader nok ikke i hvertfall. Skal prøve å få i meg mer protein og sundt fedt og

Litt for å booste kroppen litt og drikke litt sunnere. Gjorde det for noen år siden, for å få i meg mer frukt og grønt og rense kroppen. Ikke sikkert det hjelper på fertilitet, men skader nok ikke i hvertfall. Skal prøve å få i meg mer protein og sundt fedt og
Jeg har drukket litt rødbetjuice. Leste at det skulle være positivt.

Back
Topp