IKM uke 10

Makesure er helt klart sterkere, men ikke veldig mye. :love017 :smiley-angelic001 er vel kanskje ikke annet å vente, er "bare" rundt 20 timer siden jeg først fikk strek i gårkveld.

Fikk kjøpt rfsu tidligtest, noen som har erfaring med de? Synes strekene var helt lik som makesure sine, selv om rfsu er tidlig.

Bildekvaliteten blir ødelagt når jeg laster opp bildene her så vet ikke hvor godt det kommer fram!

Vedlegg

• Screenshot_20260226_191416_Gallery.jpg
    Screenshot_20260226_191416_Gallery.jpg
    429,6 KB · Visninger: 32
  • Screenshot_20260226_191531_Gallery.jpg
    Screenshot_20260226_191531_Gallery.jpg
    151,9 KB · Visninger: 27
  • Screenshot_20260226_191416_Gallery.jpg
    Screenshot_20260226_191416_Gallery.jpg
    429,6 KB · Visninger: 32
  • Screenshot_20260226_191531_Gallery.jpg
    Screenshot_20260226_191531_Gallery.jpg
    151,9 KB · Visninger: 25
Makesure er helt klart sterkere, men ikke veldig mye. :love017 :smiley-angelic001 er vel kanskje ikke annet å vente, er "bare" rundt 20 timer siden jeg først fikk strek i gårkveld.

Fikk kjøpt rfsu tidligtest, noen som har erfaring med de? Synes strekene var helt lik som makesure sine, selv om rfsu er tidlig.

Bildekvaliteten blir ødelagt når jeg laster opp bildene her så vet ikke hvor godt det kommer fram!
Oi, ble det dobbelt opp med bilder her?
Rsfu testen ble sterkere etter jeg postet, tok visst bilde litt før tiden :hilarious:

Ååå omg jeg sniker, har fulgt med på deg siden vi var i Ikm gruppe sammen for lenge siden! Ææææ du er gravid! Rsfu tidlig sine slår svakt ut og funker dårlig til stigning etter min mening. Men du har jo definitivt bra økning siden første strek i går!
Nå krysser jeg alt jeg har for at dette går veien. Gleder meg til å følge med videre! Når tenker du å prøve digital evt?

Ååå omg jeg sniker, har fulgt med på deg siden vi var i Ikm gruppe sammen for lenge siden! Ææææ du er gravid! Rsfu tidlig sine slår svakt ut og funker dårlig til stigning etter min mening. Men du har jo definitivt bra økning siden første strek i går!
Nå krysser jeg alt jeg har for at dette går veien. Gleder meg til å følge med videre! Når tenker du å prøve digital evt?
Ååh så hyggelig, håper det går bra med deg og spiren:Heartpink
Vi begynner å tenke her hjemme også at jeg er gravid - selv om det er tidlig og mye kan skje! Må jo være NOE når det har slått ut på tester i et døgn, og på flere typer tester.

Jeg tror jeg skal få samboer til å handle digitale i morgen, så får jeg se om jeg klarer å vente til lørdags morgen med å ta de eller om det blir en på ettermiddagen i morgen:love017 Tror det spørs litt på hvordan testen i morgen tidlig ser ut!

det er så kjipt. samme her. Jeg dro på løpetime på trening igår, men fikk så oppblåst mage og smerter i bryst/ligamentsmerter. har også vært utrolig varm. så hadde så troa. føler med deg :Heartred

har gjengen her tenkt på å forsøke desemberrunde eller ikke, om det ikke går denne gang?

Jeg har i utgangspunktet planer om å droppe desember. Kommer isåfall til å ha termin mellom 21-25 desember, og har allerede en liten bølle født 21.12. :hilarious:
Meeen vi får nå se…

Så fine streker!

Jeg syns generelt make sure er bedre enn rfsu

Ååh så hyggelig, håper det går bra med deg og spiren:Heartpink
Vi begynner å tenke her hjemme også at jeg er gravid - selv om det er tidlig og mye kan skje! Må jo være NOE når det har slått ut på tester i et døgn, og på flere typer tester.

Jeg tror jeg skal få samboer til å handle digitale i morgen, så får jeg se om jeg klarer å vente til lørdags morgen med å ta de eller om det blir en på ettermiddagen i morgen:love017 Tror det spørs litt på hvordan testen i morgen tidlig ser ut!
Jaa, og så har du hatt så mye forskjellige symptomer!

Jeg syns jo den digital med ukeindikator slår ut ganske tidlig, men den ultratidlig som jeg tok gjorde ikke det. Det er noe med å se det digitalt, da er det i alle fall ikke noe å tolke:happy:

Jaa, og så har du hatt så mye forskjellige symptomer!

Jeg syns jo den digital med ukeindikator slår ut ganske tidlig, men den ultratidlig som jeg tok gjorde ikke det. Det er noe med å se det digitalt, da er det i alle fall ikke noe å tolke:happy:
Ja, det har jeg jo også!

Må nok få mannen til å handle i morgen, ja :love017 blir nok den med ukeindikator vi kommer til å kjøpe!

Skal du ta flere digitale med det første eller tenker du å vente litt?

Back
Topp