TakkGratulerer så myeBare å si ifra når du er klar for å settes på gravid
jeg tror jeg venter noen dager til mtp min historikk med kjemiske. Har brukt å være rundt dette det stagnerer.Men gleder meg nå likevel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer så myeBare å si ifra når du er klar for å settes på gravid
jeg tror jeg venter noen dager til mtp min historikk med kjemiske. Har brukt å være rundt dette det stagnerer.
TakkGratulerer![]()
![]()

er vel kanskje ikke annet å vente, er "bare" rundt 20 timer siden jeg først fikk strek i gårkveld.Oi, ble det dobbelt opp med bilder her?Makesure er helt klart sterkere, men ikke veldig mye.![]()
er vel kanskje ikke annet å vente, er "bare" rundt 20 timer siden jeg først fikk strek i gårkveld.
Fikk kjøpt rfsu tidligtest, noen som har erfaring med de? Synes strekene var helt lik som makesure sine, selv om rfsu er tidlig.
Bildekvaliteten blir ødelagt når jeg laster opp bildene her så vet ikke hvor godt det kommer fram!

Sniker og sender masse håp for deg at nå sitter denTakkjeg tror jeg venter noen dager til mtp min historikk med kjemiske. Har brukt å være rundt dette det stagnerer.
Men gleder meg nå likevel![]()

Oj, så sterke og fine de har blittDisse har jeg tatt nå nettoppOmtrent 4,5t siden sist jeg var på do.Vis vedlegget 479836

Så fine tester!!Disse har jeg tatt nå nettoppOmtrent 4,5t siden sist jeg var på do.Vis vedlegget 479836

Fortsatt kun 5 dpo her, så må smøre meg med tålmodighet en stund tilÅåå omg jeg sniker, har fulgt med på deg siden vi var i Ikm gruppe sammen for lenge siden! Ææææ du er gravid! Rsfu tidlig sine slår svakt ut og funker dårlig til stigning etter min mening. Men du har jo definitivt bra økning siden første strek i går!Makesure er helt klart sterkere, men ikke veldig mye.![]()
er vel kanskje ikke annet å vente, er "bare" rundt 20 timer siden jeg først fikk strek i gårkveld.
Fikk kjøpt rfsu tidligtest, noen som har erfaring med de? Synes strekene var helt lik som makesure sine, selv om rfsu er tidlig.
Bildekvaliteten blir ødelagt når jeg laster opp bildene her så vet ikke hvor godt det kommer fram!
Ååh så hyggelig, håper det går bra med deg og spirenÅåå omg jeg sniker, har fulgt med på deg siden vi var i Ikm gruppe sammen for lenge siden! Ææææ du er gravid! Rsfu tidlig sine slår svakt ut og funker dårlig til stigning etter min mening. Men du har jo definitivt bra økning siden første strek i går!
Nå krysser jeg alt jeg har for at dette går veien. Gleder meg til å følge med videre! Når tenker du å prøve digital evt?

Tror det spørs litt på hvordan testen i morgen tidlig ser ut!det er så kjipt. samme her. Jeg dro på løpetime på trening igår, men fikk så oppblåst mage og smerter i bryst/ligamentsmerter. har også vært utrolig varm. så hadde så troa. føler med deg
har gjengen her tenkt på å forsøke desemberrunde eller ikke, om det ikke går denne gang?
Veldig fine!Disse har jeg tatt nå nettoppOmtrent 4,5t siden sist jeg var på do.Vis vedlegget 479836
Så fine streker!Makesure er helt klart sterkere, men ikke veldig mye.![]()
Jeg syns generelt make sure er bedre enn rfsuMakesure er helt klart sterkere, men ikke veldig mye.![]()
Tusen takk! Du er godSniker og sender masse håp for deg at nå sitter den![]()
![]()
krysser fingre og håper virkelig det skal klaffe for deg nå!Jaa, og så har du hatt så mye forskjellige symptomer!Ååh så hyggelig, håper det går bra med deg og spiren
Vi begynner å tenke her hjemme også at jeg er gravid - selv om det er tidlig og mye kan skje! Må jo være NOE når det har slått ut på tester i et døgn, og på flere typer tester.
Jeg tror jeg skal få samboer til å handle digitale i morgen, så får jeg se om jeg klarer å vente til lørdags morgen med å ta de eller om det blir en på ettermiddagen i morgenTror det spørs litt på hvordan testen i morgen tidlig ser ut!

Ja, det har jeg jo også!Jaa, og så har du hatt så mye forskjellige symptomer!
Jeg syns jo den digital med ukeindikator slår ut ganske tidlig, men den ultratidlig som jeg tok gjorde ikke det. Det er noe med å se det digitalt, da er det i alle fall ikke noe å tolke![]()
blir nok den med ukeindikator vi kommer til å kjøpe!Tror jeg venter litt nå, får prøve å spare litt på pengeneJa, det har jeg jo også!
Må nok få mannen til å handle i morgen, jablir nok den med ukeindikator vi kommer til å kjøpe!
Skal du ta flere digitale med det første eller tenker du å vente litt?