IKM UKE 10

Greide ikke å rettferdiggjøre innkjøp av tidligtest når jeg har 30stk 25 mlu og i alle fall 1 digital liggende :angelic: eller hmm, kanskje jeg har noen 10mlU fra i høst? :nailbiting: Det må jeg jammen meg sjekke!!
Når ryker testen? :)❤️

Røk en test i kveld. Med veldig mye godvilje kan jeg muligens skimte noe, men jeg er usikker på om jeg bare har manet fram det jeg ønsker å se :hilarious:

Noen som ser noe?
Edit, glemte å legge ved invertert versjon.

Vedlegg

• DF6A5B45-36FE-4538-96AF-CC89D7E130D9.jpeg
    DF6A5B45-36FE-4538-96AF-CC89D7E130D9.jpeg
    289,5 KB · Visninger: 127
  • 6881DE50-0818-4ECB-B7E2-E91CFC101DCC.jpeg
    6881DE50-0818-4ECB-B7E2-E91CFC101DCC.jpeg
    114,3 KB · Visninger: 120
Last edited:
Og der kom TR luskende :(
Tror jeg må ta meg en pause fra forum for nå har jeg bare lyst til å legge meg i senga og gråte :sad010

Gratulerer så mye til alle som har fått positiv test så langt og masse lykke til videre dere som fremdeles er i dpo land :Heartred

Altså, nå blør jeg nesten ikke lenger. To dager med spotting+, men ikke i nærheten av sånn som TR pleier å være. Da er det kanskje en sjans for at det var en festeblødning da?
IKM er i dag, så ideelt sett så burde jo testen vært positiv, men det var den altså ikke i dag.
Mener å ha lest at det kan ta noen dager, opp til en uke før HCG er høyt nok til å slå ut etter en festeblødning da.. lever fortsatt i håpet!
Brystene er fortsatt større, og bv er så enormt følsomme. Kan kun huske å ha hatt det sånn da jeg var gravid med første, og kanskje med andremann..

Er så glad jeg kan lufte tanker her!:love7

Tror jeg må ta meg en pause fra forum for nå har jeg bare lyst til å legge meg i senga og gråte :sad010

Gratulerer så mye til alle som har fått positiv test så langt og masse lykke til videre dere som fremdeles er i dpo land :Heartred

Ååå det var synd å høre!:( Masse lykke til neste pp!:Heartred

Jeg kan settes på TR. På 10 dpo denne mnd igjen :hungover: kommer til å ta en pause til lutealfasen evnt blir lengre. Så irriterende å ha håp når det ikke er noen sjans for at det skal gå. Tok ut hormonspiralen og tok booster-vaksina i januar, så håper bare kroppen trenger litt tid for å komme seg i rute igjen. Og at det ikke er noe langvarig problem :shy: lykke til alle sammen :Heartred

Kjenner godt den følelsen ❤ håper en pause gjør godt for deg ❤

Kom plutselig litt rosa blod på papiret må i morges.. 12 dpo, så enten er tr på tur, noe jeg regner med mtp tempdroppen i dag.. :meh: så om det stemmer er det en fare for at jeg også tar en pause.. :(

Men irriterende med 12 dagers lutealfase.. har hatt på 14-15 dager..

For en lei morgen å scrolle gjennom oppdateringer :( leit å se at det ikke har gått veien for så mange.

Tok en test idag tidlig som jeg glemte bort i morgenkaoset og når jeg kom over den igjen hadde den tørket. Det var en slags svak strek, men ugyldig siden tiden var ute og ikke lenge etterpå begynte jeg å blø :sorry:

Får så vondt av deg ❤️ Sender en forsiktig klem. Masse lykke til neste PP ❤️

Kom plutselig litt rosa blod på papiret må i morges.. 12 dpo, så enten er tr på tur, noe jeg regner med mtp tempdroppen i dag.. :meh: så om det stemmer er det en fare for at jeg også tar en pause.. :(

Men irriterende med 12 dagers lutealfase.. har hatt på 14-15 dager..
Så leit! Her og! Hadde vanligvis lutealfase på 14 dager, men de siste syklusene har det bare vært 8 og 9 dager og det er jo i korteste laget.
Ønsker deg masse lykke til neste PP, håper det blir spire snart ❤️

Jeg kan settes på TR. På 10 dpo denne mnd igjen :hungover: kommer til å ta en pause til lutealfasen evnt blir lengre. Så irriterende å ha håp når det ikke er noen sjans for at det skal gå. Tok ut hormonspiralen og tok booster-vaksina i januar, så håper bare kroppen trenger litt tid for å komme seg i rute igjen. Og at det ikke er noe langvarig problem :shy: lykke til alle sammen :Heartred
Skal oppdatere lister. Sliter med lutealfasen her også. Er det noen tips og triks som kan forlenge den? Tror jeg må lese meg opp igjen, altfor lenge siden jeg var dypt inne i “trying to conceive” modus.
Masse lykke til neste PP ❤️

For en lei morgen å scrolle gjennom oppdateringer :( leit å se at det ikke har gått veien for så mange.

Tok en test idag tidlig som jeg glemte bort i morgenkaoset og når jeg kom over den igjen hadde den tørket. Det var en slags svak strek, men ugyldig siden tiden var ute og ikke lenge etterpå begynte jeg å blø :sorry:

Å så synd!:sorry: Masse lykke til videre!:Heartred

Å så synd!:sorry: Masse lykke til videre!:Heartred
Tusen takk! Får surfe litt på håpet ditt om festeblødning og sen produksjon av hcg. Håper du har spire! Trenger å kunne legge inn flere på gravid-lista her inne kjenner jeg :angelic:

Tusen takk! Får surfe litt på håpet ditt om festeblødning og sen produksjon av hcg. Håper du har spire! Trenger å kunne legge inn flere på gravid-lista her inne kjenner jeg :angelic:

Krysser fingrene for oss begge!:)
og alle andre, selvsagt.
Veldig få på gravid-listen ja. Håper det blir flere der :Heartred

Krysser fingrene for oss begge!:)
og alle andre, selvsagt.
Veldig få på gravid-listen ja. Håper det blir flere der :Heartred
Mener det skulle vært 3stk, så jeg vet ikke helt hva som har skjedd. Det er jo jeg som er liste-ansvarlig, men det har gått helt i kluss for meg når jeg hadde corona :bag: Skal finne ut av det :)

5 dpo i dag :chicken: en fin blastocyst er satt inn.. så dette blir spennende dager!
Har du oppdateringer å dele? Spent på dine vegne! ❤️

Back
Topp