Når ryker testen?Greide ikke å rettferdiggjøre innkjøp av tidligtest når jeg har 30stk 25 mlu og i alle fall 1 digital liggendeeller hmm, kanskje jeg har noen 10mlU fra i høst?
Det må jeg jammen meg sjekke!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når ryker testen?Greide ikke å rettferdiggjøre innkjøp av tidligtest når jeg har 30stk 25 mlu og i alle fall 1 digital liggendeeller hmm, kanskje jeg har noen 10mlU fra i høst?
Det må jeg jammen meg sjekke!!

Røk en test i kveld. Med veldig mye godvilje kan jeg muligens skimte noe, men jeg er usikker på om jeg bare har manet fram det jeg ønsker å se
Noen som ser noe?
Edit, glemte å legge ved invertert versjon.
men er rimelig usikker på min egen også 

Og der kom TR luskende
Tror jeg må ta meg en pause fra forum for nå har jeg bare lyst til å legge meg i senga og gråte
Gratulerer så mye til alle som har fått positiv test så langt og masse lykke til videre dere som fremdeles er i dpo land![]()

kommer til å ta en pause til lutealfasen evnt blir lengre. Så irriterende å ha håp når det ikke er noen sjans for at det skal gå. Tok ut hormonspiralen og tok booster-vaksina i januar, så håper bare kroppen trenger litt tid for å komme seg i rute igjen. Og at det ikke er noe langvarig problem
lykke til alle sammen 
Og der kom TR luskende
Tror jeg må ta meg en pause fra forum for nå har jeg bare lyst til å legge meg i senga og gråte
Gratulerer så mye til alle som har fått positiv test så langt og masse lykke til videre dere som fremdeles er i dpo land![]()
så om det stemmer er det en fare for at jeg også tar en pause.. 
Får så vondt av degOg der kom TR luskende
Så leit! Her og! Hadde vanligvis lutealfase på 14 dager, men de siste syklusene har det bare vært 8 og 9 dager og det er jo i korteste laget.Kom plutselig litt rosa blod på papiret må i morges.. 12 dpo, så enten er tr på tur, noe jeg regner med mtp tempdroppen i dag..så om det stemmer er det en fare for at jeg også tar en pause..
Men irriterende med 12 dagers lutealfase.. har hatt på 14-15 dager..
Skal oppdatere lister. Sliter med lutealfasen her også. Er det noen tips og triks som kan forlenge den? Tror jeg må lese meg opp igjen, altfor lenge siden jeg var dypt inne i “trying to conceive” modus.Jeg kan settes på TR. På 10 dpo denne mnd igjenkommer til å ta en pause til lutealfasen evnt blir lengre. Så irriterende å ha håp når det ikke er noen sjans for at det skal gå. Tok ut hormonspiralen og tok booster-vaksina i januar, så håper bare kroppen trenger litt tid for å komme seg i rute igjen. Og at det ikke er noe langvarig problem
lykke til alle sammen
![]()
For en lei morgen å scrolle gjennom oppdateringerleit å se at det ikke har gått veien for så mange.
Tok en test idag tidlig som jeg glemte bort i morgenkaoset og når jeg kom over den igjen hadde den tørket. Det var en slags svak strek, men ugyldig siden tiden var ute og ikke lenge etterpå begynte jeg å blø![]()
Masse lykke til videre!
Tusen takk! Får surfe litt på håpet ditt om festeblødning og sen produksjon av hcg. Håper du har spire! Trenger å kunne legge inn flere på gravid-lista her inne kjenner jegÅ så synd!Masse lykke til videre!
![]()

Gratulerer så mye med spire!Da kan jeg vel settes Vis vedlegget 378669 opp på gravid
Er litt nervøs ettersom den satt første PP etter en sa i januar men denne gangen skal det gå veien![]()
Tusen takk! Får surfe litt på håpet ditt om festeblødning og sen produksjon av hcg. Håper du har spire! Trenger å kunne legge inn flere på gravid-lista her inne kjenner jeg![]()

Mener det skulle vært 3stk, så jeg vet ikke helt hva som har skjedd. Det er jo jeg som er liste-ansvarlig, men det har gått helt i kluss for meg når jeg hadde coronaKrysser fingrene for oss begge!
og alle andre, selvsagt.
Veldig få på gravid-listen ja. Håper det blir flere der![]()
Skal finne ut av det Har du oppdateringer å dele? Spent på dine vegne!5 dpo i dagen fin blastocyst er satt inn.. så dette blir spennende dager!