Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå dette må jo være noe!! Krysser fingrene for degTok en test nå på morgen på IKM dato. Brukte typen test dere ser bilde av under. Streken er ikke helt fullstendig. Hvordan skal jeg tolke testen? Tenkte ta ny i kveld kanskje.
Beklager dårlige bilder.
Jaa det er jo positivt! Min syklus blir nok også noe kortere siden eggløsning kom to dager før tidenFår håpe på full klaff neste ppdet positive jeg ser i dette er at syklusene blir kortere, gikk fra 40 dager forrige mnd til 31 denne mnd
![]()

Tok en test nå på morgen på IKM dato. Brukte typen test dere ser bilde av under. Streken er ikke helt fullstendig. Hvordan skal jeg tolke testen? Tenkte ta ny i kveld kanskje.
Beklager dårlige bilder.

Aha! Sett meg på gravid Takk!Ikke noe mer enn at skriver opp informasjonen din slik som på første side. Alfså, nick - alder - pp - dato for EL - dato for IKM![]()
10 dpo er veldig tidlig. Sist fikk jeg ikke antydning til positiv test før 13 dpoJeg gikk på en smell i dag. 10 dpo og ganske så blendahvit
Deler bildene med dere bare sånn tilfelle dere ser noe ikke jeg ser.. Men tviler på det
Jeg har så lett for å tenke at alt håp er ute hvis jeg først har fått en negativ.. Men samtidig klarte jeg ikke vente lenger pga murringene
Selv med tidligtest? Jeg fikk også blenda test i dag 10 dpo. Dette var en tidligtest.10 dpo er veldig tidlig. Sist fikk jeg ikke antydning til positiv test før 13 dpo
Har aldri prøvd tidligtestSelv med tidligtest? Jeg fikk også blenda test i dag 10 dpo. Dette var en tidligtest.
Kan settes på gravid! Tok ny test i ettermiddag som viste 2-3uker på vei <3 Lykke til alle andre her inne. Håper det klaffer <3
Gratulerer!Kan settes på gravid! Tok ny test i ettermiddag som viste 2-3uker på vei <3 Lykke til alle andre her inne. Håper det klaffer <3

10 dpo er veldig tidlig. Sist fikk jeg ikke antydning til positiv test før 13 dpo
Håper det snart klaffer for dereHer kom mensen!
Snakk om slag i trynet. 11 dager mellom EL og mens da, altså!