IKM UKE 10

Tok en test nå på morgen på IKM dato. Brukte typen test dere ser bilde av under. Streken er ikke helt fullstendig. Hvordan skal jeg tolke testen? Tenkte ta ny i kveld kanskje.
Beklager dårlige bilder.
Ååå dette må jo være noe!! Krysser fingrene for deg :)

Får håpe på full klaff neste pp :D det positive jeg ser i dette er at syklusene blir kortere, gikk fra 40 dager forrige mnd til 31 denne mnd :)
Jaa det er jo positivt! Min syklus blir nok også noe kortere siden eggløsning kom to dager før tiden :)

Tok en test nå på morgen på IKM dato. Brukte typen test dere ser bilde av under. Streken er ikke helt fullstendig. Hvordan skal jeg tolke testen? Tenkte ta ny i kveld kanskje.
Beklager dårlige bilder.

den ser tydelig positiv ut! :woot:

Negativt tidlig test og negativ monitor, så jeg kan settes på tr selv om hu ikke har kommet enda.
Neste stopp fertilitetsklinikk.

Jeg gikk på en smell i dag. 10 dpo og ganske så blendahvit :sad015:sad015

Deler bildene med dere bare sånn tilfelle dere ser noe ikke jeg ser.. Men tviler på det :sad010

Jeg har så lett for å tenke at alt håp er ute hvis jeg først har fått en negativ.. Men samtidig klarte jeg ikke vente lenger pga murringene
10 dpo er veldig tidlig. Sist fikk jeg ikke antydning til positiv test før 13 dpo

Kan vel også settes på tr selv om tr ikke er kommet enda. Ikke antydning til strek og ikm var i gårish. Blir noen måneders pause på oss for å få senket stresset litt

Jeg har gått på en smell med tester i dag.. :p Jeg er enten 9 eller 10DPO i dag, litt usikker på eggløsningstidspunkt. IKM er på søndag. Ikke sikkert dere ser strekene en gang, men jeg gjør det i virkeligheten. De har vært blenda fra jeg startet å teste for 2 dager siden. De to første bildene er tester fra morgenen, mens det siste bildet er fra i ettermiddag etter jobb. Håper dettw blir noe... Hadde en kjemisk før forrige graviditet.

4F4A7AA0-1450-4500-B92D-F9A99FA86F02.jpeg
DAB36396-D799-4A24-942C-1D15FF9A6CF4.jpeg

145EAB78-4A82-4769-A3B6-C26727DF9F3B.jpeg

Vedlegg

• B4619CC4-82E9-47C7-BCD1-49A3EE4DBD1F.jpeg
    B4619CC4-82E9-47C7-BCD1-49A3EE4DBD1F.jpeg
    12 KB · Visninger: 87
Kan settes på gravid! Tok ny test i ettermiddag som viste 2-3uker på vei <3 Lykke til alle andre her inne. Håper det klaffer <3

Her kom mensen!
Snakk om slag i trynet. 11 dager mellom EL og mens da, altså!

Back
Topp