IKM UKE 10

Jeg gikk på en smell i dag. 10 dpo og ganske så blendahvit :sad015:sad015

Deler bildene med dere bare sånn tilfelle dere ser noe ikke jeg ser.. Men tviler på det :sad010

Jeg har så lett for å tenke at alt håp er ute hvis jeg først har fått en negativ.. Men samtidig klarte jeg ikke vente lenger pga murringene

Vedlegg

• IMG_20200302_151755.jpg
    IMG_20200302_151755.jpg
    27 KB · Visninger: 141
  • IMG_20200302_151823.jpg
    IMG_20200302_151823.jpg
    18 KB · Visninger: 143
  • IMG_20200302_151703.jpg
    IMG_20200302_151703.jpg
    16,7 KB · Visninger: 139

Deler bildene med dere bare sånn tilfelle dere ser noe ikke jeg ser.. Men tviler på det :sad010

Jeg har så lett for å tenke at alt håp er ute hvis jeg først har fått en negativ.. Men samtidig klarte jeg ikke vente lenger pga murringene

Jeg er også som deg, som tenker at håpet er ute for denne perioden ved en negativ test. Men faktum er jo at så lenge tanta ikke har kommet, så er det håp. Jeg krysser fingrene for deg en stund til :Heartred

Kjenner meg så igjen! Men du! Det er veldig tidlig enda :) Ikke gi opp håpet enda!

Jeg har litt menssmerter og spotter. Bare litt brunt. Mulig det kommer av litt røff sex i går :bag:Pleier ikke å spotte før mensen, men regner med at det er mensen som kommer nå likevel :(

Jeg er også som deg, som tenker at håpet er ute for denne perioden ved en negativ test. Men faktum er jo at så lenge tanta ikke har kommet, så er det håp. Jeg krysser fingrene for deg en stund til :Heartred
Godt vi er fler som tenker sånn! Er så lett å miste motet :(
Tusen takk ❤️

Last edited:
Skulle holde meg unna forum og tester i mars, men kunne ikke dy meg siden jeg er 10dpo og fortsatt ikke har fått mensen. Jeg har kort lutealfase og 10 dpo er det seneste jeg har fått mensen uten positive tester. Den sensitive testen var selvfølgelig helt blenda. Så på oversikten over hvor mange som får positiv test kvelden 10dpo så da er nok løpet kjørt for oss denne pp også:(

Hei dere! Jeg kaster meg inn her hos dere jeg :oops: jeg har nylig sluttet på pillen så jeg har ikke helt kontroll på syklus enda og jeg vet ikke en gang om jeg har hatt eggløsning enda. Men hvis syklusen min fortsetter som før og vi håper på at jeg har kommet rett inn i den fra pilleslutt venter jeg mens en gang mellom i morgen og torsdag. Jeg velger å håpe at den (ikke) kommer på torsdag :shy: og at jeg er ca 10 dpo i dag.

jeg har fått en svak skygge på flere tester de siste dagene fra eBay, men har også hatt en blødning nå i helgen som har gitt seg.. Samtidig får jeg stadig skygger på testene fra eBay så jeg vet ikke hvorfor jeg lurer meg selv med å bruke dem.. Men! I dag dukket det derimot opp sterkere skygger enn vanlig! Og testetøs som jeg er tok jeg en på utvannet urin som ga en nærmest usynlig skygge, en i vann som ikke ga noe skygge og jeg tvang mannen til å ta en i tillegg som heller ikke ga noe skygge. Så jeg gir jo gjerne meg selv et falskt håp på at dette skal sitte på første forsøk :shifty: men 1.barnet ble til på prevensjon, så jeg har jo ingenting å sammenligne med heller..

-K- - 25 år - pp1 - B2 - IKM 5.3?

Er 13 dpo i dag. Har testet med tester fra Normal siden 9 dpo og de har vært blenda. I dag kunne jeg såvidt skimte en strek som jeg vurderte å legge ut her til tyding, men streken syntes overhodet ikke på bilde så jeg lot være. Jeg klarte jo ikke å legge i fra meg tanken om at det kunne være noe så jeg kjøpte en clearblue og fikk klart positiv test :)
Oi! Gratulerer :D
Vil du settes på gravid?

10 dpo - 11dpo og 13dpo (neders). Fortsatt redd for kjemisk, men er ihvertfall en fin stigning nå
Denne var jo skikkelig tydelig positiv :) vil du settes på gravid, eller vente?

Så spennende det blir denne uken! Gleder meg til å se mange flere (forhåpentligvis positive) tester denne uka :)
Selv tenker jeg ikke å teste før dagen etter IKM som da blir fredag, med mindre mensen er kommet. Flere som ikke skal teste før IKM? :D

Jepp! Jeg tester også først når IKM er. Ikke før :)

Har skikkelig vondt i korsryggen, også har jeg vært litt småkvalm, men er skikkelig slått ut av sykdom med vond kropp, hoste og feber, så kan like godt være derfor :dead: du da, noen symptomer? :happy:
Leste at det var mensen, sender en klem ♥️
Jeg har hatt svært lite symptomer og tviler egentlig på klaff. Tempen sank i dag og jeg kjenner litt murringer i magen, sikkert TR som er på vei. Prøver å se på det positive ; da kan jeg kose meg med vin til helga når vi skal på weekend-tur ut av landet. :happy:

Tok en test nå på morgen på IKM dato. Brukte typen test dere ser bilde av under. Streken er ikke helt fullstendig. Hvordan skal jeg tolke testen? Tenkte ta ny i kveld kanskje.
Beklager dårlige bilder.

Vedlegg

• IMG_20200303_063741.jpg
    IMG_20200303_063741.jpg
    19,2 KB · Visninger: 165
  • IMG_20200303_062944.jpg
    IMG_20200303_062944.jpg
    12,5 KB · Visninger: 161
11dpo. MASSE murring, er støl, veldig vondt å ligge på mag, samt ha trykk på magen, typ bokser presser så at jeg blir smått kvalm.. Tør ikke ta test. Har bare en babyplan vanlig strimmel og livredd for at dette ikke er reelle symptom. På lørdag 8dpo hadde jeg noen så kraftige smerter at jeg måtte bøye meg ned for det var så vondt, kan det ha vert festesmerter? Blir gal... Og er utrolig trist da det er så viktig for oss å få klaff denne mnd...

Leste at det var mensen, sender en klem ♥️
Jeg har hatt svært lite symptomer og tviler egentlig på klaff. Tempen sank i dag og jeg kjenner litt murringer i magen, sikkert TR som er på vei. Prøver å se på det positive ; da kan jeg kose meg med vin til helga når vi skal på weekend-tur ut av landet. :happy:
Får håpe på full klaff neste pp :D det positive jeg ser i dette er at syklusene blir kortere, gikk fra 40 dager forrige mnd til 31 denne mnd :)

Ikke noe mer enn at skriver opp informasjonen din slik som på første side. Alfså, nick - alder - pp - dato for EL - dato for IKM :)

Back
Topp