IKM UKE 10

Ja, kjenner jeg er veldig skuffet. Sist fikk jeg svaaaak på 12dpo,så får håpe det denne gangen også. Er bare 66% som får positiv på 10 ikm, så den siste tredjedelen er vel her inne :joyful: tester dere bare morgen, eller morgen og kveld? Har testet åå kvelden også, men har har noen tester igjen så spørs om jeg må spare:bounce
Jeg har testet både morgen og ettermiddag/kveld, og jeg syns strekene har vært sterkere på kvelden faktisk. Men det spørs vel litt hvor konsentrert urinen har vært også. På kveldstestene har jeg prøvd å drikke minst mulig i 4-5 timer, og spare urin så lenge som mulig, helst 4 timer :rolleyes:

Ja, kjenner jeg er veldig skuffet. Sist fikk jeg svaaaak på 12dpo,så får håpe det denne gangen også. Er bare 66% som får positiv på 10 ikm, så den siste tredjedelen er vel her inne :joyful: tester dere bare morgen, eller morgen og kveld? Har testet åå kvelden også, men har har noen tester igjen så spørs om jeg må spare:bounce

Jeg tester i grunn kun på morgenen. Tenker at det holder for min del. Trenger liksom ikke å bli skuffet to ganger om dagen kjenner jeg :hilarious:
Har kun to tester igjen også, så må spare i alle fall fall en til ikm på fredag.

Jeg har testet både morgen og ettermiddag/kveld, og jeg syns strekene har vært sterkere på kvelden faktisk. Men det spørs vel litt hvor konsentrert urinen har vært også. På kveldstestene har jeg prøvd å drikke minst mulig i 4-5 timer, og spare urin så lenge som mulig, helst 4 timer :rolleyes:
Leste noen fikk mer positiv på kvelden, var kanskje du som skrev det?!, og testet derfor på kveld også. Foreløpig bare skyggestrek, bruker babyplan sine, så lurer på om det er begynnelsen på noe? Vanskelig å la være å drikke og gå på do på så mange timer, så får seg hva det blir til i kveld :joyful:

Jeg tester i grunn kun på morgenen. Tenker at det holder for min del. Trenger liksom ikke å bli skuffet to ganger om dagen kjenner jeg :hilarious:
Har kun to tester igjen også, så må spare i alle fall fall en til ikm på fredag.
Leste at noen fikk bedre svar på kvelden, også føler jeg meg, og tror oppriktig jeg er gravid så vil bare få det bekreftet. Har to tester igjen selv, men har bestillt nye, hadde ikke digital så bestillte en også noen stimmeltester også, så ble ikke så dyrt:)

Vet ikke om du er ute ette svar fra de med positiv test eller spør generelt, så jeg svarer: hatt mange småsymptom hele tiden, som at jeg drikker masse, må oftere på do, uggen, hodepine, trøtt. Men de siste dagene har murring tatt seg veeeeldig opp. I tillegg er jeg veldig støl og har en del smerter når jeg reiser meg fort opp. Er såpass at jeg vurderer bestille legetime og sjekke meg om jeg ikke er gravid. 10dpo i morgen og hååååper så på positiv test:angelic::smiley-angelic001

Kanskje det er ligamentsmerter du føler når du reiser seg fort opp? :) Det er i så fall ett veldig godt tegn! ❤️

Kan du sende meg link til der du fant hvor mange som tester positivt i forskjellig dpo? :)

I dag og i går har jeg hatt masse murringer i magen. Løper frem og tilbake til do hele tiden for å sjekke om jeg har fått mensen. Går en del papir disse dager :hilarious: Jeg bruker egentlig ikke ha murringer før samme dag jeg får mensen, så at jeg har det to dager på rad er litt mistenkelig. Gir meg jo håp :smiley-angelic001 Men samtidig har jeg gått på letrozol denne pp, og jeg aner ikke om det er den som gjør det eller om jeg kan håpe på at jeg er gravid..

Kanskje det er ligamentsmerter du føler når du reiser seg fort opp? :) Det er i så fall ett veldig godt tegn! ❤️
Ja er det jeg krysser fingrene for. I går var det så vondt ene gangen at jeg måtte bøye meg for det strakk sånn, men om kroppen tuller med meg eller om det er slike smerter, gjenstår å se:love7

Så spennende det blir denne uken! Gleder meg til å se mange flere (forhåpentligvis positive) tester denne uka :)
Selv tenker jeg ikke å teste før dagen etter IKM som da blir fredag, med mindre mensen er kommet. Flere som ikke skal teste før IKM? :D

Så spennende det blir denne uken! Gleder meg til å se mange flere (forhåpentligvis positive) tester denne uka :)
Selv tenker jeg ikke å teste før dagen etter IKM som da blir fredag, med mindre mensen er kommet. Flere som ikke skal teste før IKM? :D
Jeg har bare vanlige tester liggende her hjemme, og de skal jo ikke brukes før ikm/dagen etter ikm, så jeg skal vente heeelt til fredag eller lørdag ;)

Jeg har bare vanlige tester liggende her hjemme, og de skal jo ikke brukes før ikm/dagen etter ikm, så jeg skal vente heeelt til fredag eller lørdag ;)
Da får vi holde hverandre med selskap mens vi venter på å teste :D Har du noen symptomer eller noe magefølelse?

Da får vi holde hverandre med selskap mens vi venter på å teste :D Har du noen symptomer eller noe magefølelse?
Har skikkelig vondt i korsryggen, også har jeg vært litt småkvalm, men er skikkelig slått ut av sykdom med vond kropp, hoste og feber, så kan like godt være derfor :dead: du da, noen symptomer? :happy:

Er 13 dpo i dag. Har testet med tester fra Normal siden 9 dpo og de har vært blenda. I dag kunne jeg såvidt skimte en strek som jeg vurderte å legge ut her til tyding, men streken syntes overhodet ikke på bilde så jeg lot være. Jeg klarte jo ikke å legge i fra meg tanken om at det kunne være noe så jeg kjøpte en clearblue og fikk klart positiv test :-)

Vedlegg

• 20200302_131050.jpg
    20200302_131050.jpg
    13,1 KB · Visninger: 147
Er 13 dpo i dag. Har testet med tester fra Normal siden 9 dpo og de har vært blenda. I dag kunne jeg såvidt skimte en strek som jeg vurderte å legge ut her til tyding, men streken syntes overhodet ikke på bilde så jeg lot være. Jeg klarte jo ikke å legge i fra meg tanken om at det kunne være noe så jeg kjøpte en clearblue og fikk klart positiv test :)
Der er det ingen tvil nei! Gratulerer! :love7

Er 13 dpo i dag. Har testet med tester fra Normal siden 9 dpo og de har vært blenda. I dag kunne jeg såvidt skimte en strek som jeg vurderte å legge ut her til tyding, men streken syntes overhodet ikke på bilde så jeg lot være. Jeg klarte jo ikke å legge i fra meg tanken om at det kunne være noe så jeg kjøpte en clearblue og fikk klart positiv test :)
Gratulerer :D:D

Litt usikker på når jeg hadde EL, men Flo sier at jeg er 13 dpo nå, mens jeg selv tenker at jeg er 10. Testene er hvite. Fader, altså!

Back
Topp